Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна каталізатора на пламегаситель: плюси і мінуси

  1. Каталізатор - причини втрати працездатності, проблеми заміни.
  2. Пламегаситель - призначення, конструкція.
  3. Довговічність пламегасителя, особливості вибору.
  4. Плюси і мінуси заміни.
  5. Самостійне виготовлення пламегасителя.
  6. Досвід власників автомобілів.

Наша сеть партнеров Banwar

При пробігу автомобіля 150 тис.км і більше власники нерідко стикаються з проблемою виходу з ладу каталітичного нейтралізатора . Можливо кілька способів усунення несправностей, серед яких - заміна на пламегаситель.

Каталізатор - причини втрати працездатності, проблеми заміни.

Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) - складова вихлопної системи, що відповідає за зниження концентрації токсичних газів у вихлопі. Конструктивно являє пористий фільтр з покриттям внутрішньої поверхні осередків речовинами, що є, при підвищеній температурі, каталізаторами окислення речовин, що містяться у відпрацьованих газах.

Необхідні умови реакції (підвищена температура) забезпечуються за рахунок тепла вихлопних газів. Покриття, як правило, містить метали платинової групи (платину, паладій, іридій) в різних співвідношеннях. Концентрація токсичних речовин на виході фільтра контролюється лямбда зондом.

Підвищення вмісту СО, СН, сполук азоту свідчить про неполадки (виході з ладу) каталізатора і появи помилки Check Engine від ЕБУ .

Причиною є поступове вигоряння осередків каталізатора в процесі експлуатації, втрата здатності забезпечувати дожигание продуктів горіння палива. При дотриманні умов ресурс становить 150-200 тис.км (5-7 років при середньому щорічному пробігу автомобіля). Використання неякісного палива (етилованого бензину, що використовують тетраетилсвинець для підвищення октанового числа) домішки (сполуки свинцю) викликають зростання температури реакції вище допустимої, прискорене вигоряння каталізатора, оплавлення матеріалу осередків, закупорювання каналів проходження газів і передчасний відмова системи.

При втраті працездатності каталізатора можливі кілька варіантів дій автовласника:

  1. Заміна новим оригінальним нейтралізатором;
  2. Установка універсального каталізатора;
  3. Видалення з системи з монтажем у вихлопній тракт ділянки труби;
  4. Заміна на пламегаситель.

Перший варіант повністю відновлює функціонал системи, дозволяє продовжити експлуатацію в звичайному режимі протягом терміну служби нового пристрою. Проблемою підходячи є висока вартість каталітичних нейтралізаторів, пропонованих для конкретних марок і моделей автомобілів. Обумовлений рівень цін використанням напилення на основі благородних металів. Для вітчизняних авто обійдеться в 15-20 тис.руб., Власникам іномарок (в залежності від класу) доведеться заплатити дорожче (нерідко в пределах30-70, для потужних моторів преміум авто - до 100 тис.руб.). Такі витрати, особливо при покупці за низькими цінами автомобілів з пробігом, готовий нести не кожен.

Універсальний каталізатор коштує значно дешевше (на продукцію китайських виробників ціни лежать в межах до 5-6 тис.руб., До 10-15 тис. З установкою, в залежності від складності монтажу). Установка пристрою дозволить обійтися без додаткових доробок (наприклад, відключення лямбда зонда, перепрошивки блоку управління двигуном). Недоліки способу - низький ступінь очищення вихлопних газів, мізерний ресурс - в порівнянні з оригінальними каталізаторами термін служби менше в 2-3 рази.

Установка замість каталізатора відрізка труби відновить прохідність випускного тракту, але принесе додаткові проблеми:

  • значне зростання токсичності вихлопу - доведеться подбати про перенастроюванні ЕБУ для коректної роботи, усунення помилок);
  • поява додаткового шуму - характерний неприємний дзвінкий звук (т.зв. «звуковий ефект порожній каструлі») не додасть комфорту в салоні;
  • збільшення температури потрапляють в вихлопну трубу відпрацьованих газів - термін служби деталей глушника за рахунок прогорання зсередини значно скоротиться.

Правда, зросте динаміка і віддається потужність двигуна (установка каталізатора знижує останню приблизно на 7%), проте вигода не в змозі нівелювати недоліки.

Аналогічний варіант - вибити або висвердлити вміст корпусу каталітичного нейтралізатора.

На автомобільних форумах нерідко зустрічається практична порада заповнити спустошений корпус каталізатора металевими сітками для миття посуду або металевою стружкою. Таким чином досягають зниження шуму, додаткового охолодження газового потоку. Однак довговічність такого наповнювача невелика, а забезпечення пропускної здатності вихлопного тракту виявляється під питанням. Крім того, дрібні частинки металу виносяться потоком в систему, знову прищепи до появи шумів.

Саме тому багато автовласників вважають за краще заміну непрацездатного каталізатора полум'ягасником.

Пламегаситель - призначення, конструкція.

Пламегаситель - пристрій для вихлопної системи автомобіля, що дозволяє знизити температуру відводяться в глушник відпрацьованих газів. Одночасно виконує функцію резонатора - знижує рівень робочого шуму.

Конструкція пламегасителя в найпростішому випадку включає:

  • 2 концентрично розташованих труби. Внутрішня - перфорована, вхідний і вихідний діаметр дорівнює діаметру сполучених деталей вихлопної системи. Можливе використання змінного внутрішнього перетину, що створює ефект дифузора. Зовнішня, більшого діаметра виконує роль корпусу. З'єднання - герметичне, найчастіше - зварне. Кращим матеріалом є нержавіюча сталь, що дозволяє сповільнити корозійні процеси.
  • Газопроницаемой (пористий) наповнювач в просторі між трубами. Застосування дозволяє істотно збільшити поверхню теплообміну (ефективно охолоджувати вихлопні гази), прибрати додатковий шум. З матеріалів найкращим варіантом є наповнювачі з мінерального волокна, наприклад, базальтова вата.

З матеріалів найкращим варіантом є наповнювачі з мінерального волокна, наприклад, базальтова вата

Такі конструкції називають активними. Виробляються реактивні пламегасители, в яких внутрішня порожнину корпусу містить кілька перфорованих поверхонь складної конфігурації. Охолодження газів, гасіння шумів відбувається завдяки змінам напрямки руху потоків, турбулентності і іншим процесам газодинаміки.

Установку пристроїв виробляють на місце каталітичного нейтралізатора. Відповідно, розрізняють колекторні (з установкою на випускному колекторі) і магістральні (монтуються на вихлопній трубі під днищем автомобіля) варіанти.

Найпростіший пламегаситель модно зібрати власними руками. Для надійності і тривалої експлуатації слід вибрати серійно випускається пристроїв відомих виробників, наприклад, Fox PP1 (Німеччина), MG-Race (Росія-Італія).

Довговічність пламегасителя, особливості вибору.

Термін служби пристрою визначається особливостями конструкції, використовуваними матеріалами.

При виборі або виготовленні пламегасителя слід пам'ятати, що:

  • Найменш стійкі до впливу високих температур і агресивних речовин вихлопу і навколишнього середовища зварні шви;
  • Температура, високий вміст вологи сприяють прискореному розвитку корозії.

відповідно:

  • Термін служби колекторних пристроїв, що піддаються впливу більш гарячих газів нижче, ніж магістральних, через які проходить частково охолоджений вихлоп.
  • Переважно використовувати конструкції з корозійностійких матеріалів (ідеально - з нержавіючої сталі);
  • Шви виконуються якісним зварювальним устаткуванням, бажано спеціальними електродами в середовищі інертних газів.
  • Необхідна надійність забезпечується при установці пристроїв в багатошарових корпусах з ізолюючими шарами термостійких матеріалів.

При виконанні умов термін служби пламегасителя колекторного перевищує 5-7, магістрального - 10 років. Найбільш довговічні реактивні пристрої, що використовують в якості матеріалу нержавіючу сталь значної товщини. Це відноситься до дорогих серійним зразкам, саморобні і дешеві активні (наприклад, Fox PP3 в одношаровому корпусі) прослужать 3 -5 років.

Плюси і мінуси заміни.

Як будь-які доопрацювання конструкції автомобіля, подібна заміна має певні переваги і недоліки. До плюсів відносять:

  • Вартість комплектуючих. Покупці полум'ягасників отримують виграш в ціні в 5 і більше разів.
  • Можливість використання низькооктанових бензинів. Відсутність дорогого фільтра, неможливість вивести його з ладу дозволяє заправляти автомобіль паливом зниженого якості (при відповідній перепрошивке ЕБУ), забезпечує зниження експлуатаційних витрат.
  • Поліпшення динаміки і збільшення віддається двигуном потужності. Виняток з системи каталітичного нейтралізатора усуває значну частину опору потоку газів, збільшує швидкість їх відведення. Як бачите плюсів не так багато, але вони істотні і реально робочі. Однак мінусів теж не мало.

Істотними недоліками є:

  • Негативний вплив на екологію. Відсутність допалюючого токсичні речовини фільтра призводить до суттєвого підвищення токсичності вихлопу.
  • Необхідність втручання в роботу ЕБУ. Сигнал лямбда зонда про підвищений рівень забруднень у вихлопних газах в кращому випадку призведе до появи постійної помилки, в гіршому - перешкоджає запуску двигуна. Буде потрібно установка тюнинговой прошивки ЕБУ, що знижує вимоги по нормам екологічності (до рівня ЄВРО 2) або установка «обманки», яка видає сигнал, за рівнем відповідної нормальної концентрації вихлопних газів. Далеко не завжди самостійно проведена процедура закінчується безболісно, ​​а вартість відповідних робіт в сервісах значно зменшує ціновий виграш.
  • Зниження ресурсу глушника (в середньому, на 10%). Температура на виході пламегасителя неминуче вище, що призведе до прискорення зносу інших деталей.

Самостійне виготовлення пламегасителя.

Можливість проведення заміни зразками промислового виробництва доступна не всім - виробники пропонують серійні пристрої для обмеженої номенклатури машин, як правило, оснащених двигунами об'ємом до 2.0 л. Власники інших змушені звертатися за виготовленням пристрою на замовлення або збирати самостійно.

Для виготовлення своїми руками необхдімо:

  • Демонтувати каталітичний нейтралізатор;
  • Зрізати болгаркою фланці кріплення;
  • Підготувати внутрішню трубу (лучще з нержавіючої сталі) - довжина відповідає довжині каталізатора без фланців, діаметр - діаметру зрізаних деталей кріплення, товщина стінок - 2 і більше мм.
  • По всій поверхні труби, відступаючи від зрізів 30-40 мм, свердлять отвори діаметром 3 мм.
  • Готується корпус - труба діаметром більше внутрішньої на 30-40 мм, що повністю закриває перфоровану частину внутрішньої.
  • Зробити на торцевих частинах труби поздовжні надрізи довжиною 30-40 мм.
  • Загнути з одного боку конструкцію по діаметру внутрішньої туби, приварити, заварити надрізи.
  • Заповнити проміжок між концентричними трубами наповнювачем - використовувати мінеральну вату або металеві сітки для миття посуду (близько 20-25 штук).
  • Аналогічно до попереднього, загнути і заварити другий кінець зовнішньої труби.
  • До вільних торцях внутрішньої труби приварити фланці.
  • Встановити конструкцію на автомобіль.

Конструкцію можна вдосконалити за рахунок додавання внутрішніх перегородок з отворами, що забезпечують ефект дифузора.

Відео (плмамегасітель з каталізатора своїми руками).

Досвід власників автомобілів.

Геннадій, Mercedes E260:

На машині була проблема з каталізатором. При вартості деталі в 42 000 (без установки) хотів просто вирізати і вварити трубу. Фахівці утримали від такого необачного кроку - при встановленій системі уприскування KE-Jetronic, за їхніми словами, відмінним варіантом стає заміна на пламегаситель. Поставив, третій рік - без проблем.

Сергій, Toyota Camry:

Кілька слів про роботу каталітичного нейтралізатора - пристрій шляхом хімічної реакції, за рахунок ПІДВИЩЕННЯ температури вихлопних газів випалює СО і СН у вихлопі. Документація каже, що на атмосферник до нього температура на виході - 500-700 градусів, після може перевищувати 1000. Відповідно, про вигорянні вихлопної системи не йдеться, сміливо можна міняти хоч на трубу, потужність виграється. Пламегаситель прибере звук, але в динаміці очікується певний програш (але краще ніж нейтралізатором, особливо якщо прошивка хороша).

Роман, Mitsubishi Lancer:

З власного досвіду. Через 75 тис. Прогорів перший нейтралізатор (їх 2). Вступив просто - вваріл пряму трубу. Виявилося, був неправий. Збільшився витрата, крім того, виявляється, за його рахунок в блоці тримається певний тиск, необхідне для продувки картерних газів. Підсумок - загинув резонатор, з'явився нагар в блоці і ГБЦ. Резонатор поміняв, але кат ставити не став - 35 + 7 за роботу тис.руб. - поскупився. Поставив Полум'ягасн (покупка + робота 11 тис.). Проблеми з нагаром пішли, зайвого шуму немає, фахівці стверджують і весь глушник надійно захищений. Поки задоволений.

Рекомендую прочитати:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов