Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна помпи Renault Logan 1.4 / 1.6 8 клапанів (K7J і K7M)

  1. Чому насос охолоджуючої рідини необхідно періодично міняти
  2. Коли необхідно міняти помпу Renault Logan
  3. Інструкція по заміні помпи на двигунах об'ємом 1.4 / 1.6 8 клапанів (K7J і K7M)

Наша сеть партнеров Banwar

Помпа - найважливіший елемент системи охолодження двигуна. Завдяки цьому агрегату по каналах блоку циліндрів і ГБЦ циркулює антифриз, переносячи тепло від розігрітих циліндрів до радіатора охолодження і встановленим в салоні опалювачу. Вихід водяної помпи з ладу супроводжується витіканням охолоджуючої рідини, слабшанням ременя приводу ГРМ , Шумом і гуркотом з боку моторного відсіку - подальша експлуатація автомобіля стає неможливою. Сьогодні ми розповімо, як не допустити подібних неприємностей і розглянемо в деталях процес заміни помпи в автомобілях Renault Logan 1.4 / 1.6 8 клапанів. Помпа - найважливіший елемент системи охолодження двигуна

Чому насос охолоджуючої рідини необхідно періодично міняти

Помпа Рено Логан є відцентровий насос з робочою порожниною, виконаної в блоці циліндрів. Конструктивно пристрій складається з корпусу, в якому встановлений вал з крильчаткою на одній стороні і зубчастим шківом - на інший. Обертання валу забезпечується парою підшипників, а сам крутний момент передається тим же ременем, яким приводиться в дію механізм газорозподілу. Ущільнення валу забезпечує спеціальний сальник, встановлений з боку крильчатки.

Оскільки насос охолоджуючої рідини піддається постійним навантаженням, згодом в його підшипниках з'являється люфт. Почасти це відбувається і з вини ременя приводу ГРМ, через натягу якого передній вузол кочення помпи працює з постійною поперечним навантаженням. Осьове і радіальне биття призводить до протікання, тому через певний час доводиться виконувати заміну помпи.

Коли необхідно міняти помпу Renault Logan

Виробник визначив ресурс водяного насоса в 60 тис. Км, рекомендуючи міняти його спільно з деталями приводу механізму газорозподілу. Проте, як показує експлуатація 8-клапанних силових агрегатів K7J і K7M і 16-клапанного K4M, насос охолоджуючої рідини здатний з легкістю опрацювати і вдвічі більший термін - понад 120 тис. км. З цієї причини фахівці-ремонтники радять міняти помпу під час кожної другої заміни ременя ГРМ. При черговому обслуговуванні приводу механізму газорозподілу проконтролюйте стан водяного насоса. Про те, що вузол скоро вийде з ладу, сигналізують наступні ознаки:

  • наявність охолоджуючої рідини на блоці циліндрів, ремені і деталях приводу ГРМ;
  • поява радіального люфту на валу помпи;
  • збільшене осьове биття вала водяного насоса;
  • шум і гудіння підшипників з боку приводу ГРМ при працюючому двигуні.

Відзначимо, що останній фактор лише непрямий доказ, оскільки неприємні звуки можуть виходити і від підшипника натяжної ролика. З цієї причини остаточний діагноз встановіть тільки після зняття деталей приводу газорозподільного механізму з двигуна.

Інструкція по заміні помпи на двигунах об'ємом 1.4 / 1.6 8 клапанів (K7J і K7M)

Автомобілі Рено Логан комплектуються декількома типами силових агрегатів, але у всіх двигунах використовується один і той же водяний насос - з цієї причини заміна помпи відбувається за однією схемою. Різниця полягає в частковому розбиранні моторів з 8 і 16 клапанами, яка знадобиться для отримання доступу до помпи.
Перед початком роботи підготуйте:

  • нову помпу з прокладкою (краще використовувати оригінальний водяний насос - так чи інакше, ви заощадите, оскільки він прослужить 2 терміни);
  • термостійкий автомобільний герметик;
  • антифриз;
  • набір комбінованих і накидних ключів;
  • хомут 35-50 мм для нижнього патрубка радіатора охолодження двигуна;
  • набір торцевих головок;
  • посилену викрутку з плоским жалом;
  • шабер або ніж з прямим лезом;
  • домкрат;
  • опору піддону картера;
  • ємність для зливу охолоджувальної рідини.

Роботу по заміні насоса охолоджуючої рідини на 8-клапанних двигунах Рено Логан об'ємом 1.4 л і 1.6 л виконуйте в такій послідовності:

  1. Перед заміною помпи встановіть автомобіль на рівну горизонтальну площадку і зніміть праве переднє колесо.
  2. Демонтувати пластиковий брудозахисні щиток.
  3. Отримавши доступ до поліклинового приводного ременя і шківа колінчастого вала, зніміть їх з двигуна.
  4. Встановіть під картер підставку і від'єднайте праву опору силового агрегату. Щоб отримати доступ до помпи, демонтуйте металеву і пластикову кришку приводу ГРМ і зніміть зубчастий ремінь. Перед розбиранням пасової передачі встановіть газорозподільний механізм по мітках - це спростить зворотний монтаж деталей на двигун.
  5. Встановивши під передню частину автомобіля миску або лоток, злийте охолоджуючу рідину. Оскільки виробник Рено Логан не передбачив спеціальної пробки, це можна зробити через нижній патрубок радіатора. Для цього від'єднайте відвідний шланг і направте в підставлену ємність. Щоб прискорити витікання антифризу, відверніть кришку розширювального бачка.
    Оскільки обмежений простір моторного відсіку не дозволяє зробити якісні фото, особливості заміни помпи показані на знятому двигуні. Демонтувати силовий агрегат з автомобіля немає необхідності.
  6. Кришка насоса охолоджуючої рідини кріпиться до блоку циліндрів на 8 болтів з головками «на 8» або «на 10» (залежить від року випуску автомобіля). В першу чергу відверніть 6 болтів, зазначених на фото червоними стрілками.
  7. Два залишилися різьбових з'єднання вимагають додаткових зусиль при вивертанні, оскільки при їх установці виробник використовує спеціальний клей-герметик. Зроблено це через те, що болти входять в канали з охолоджувальною рідиною - без додаткового ущільнення з-під різьблення буде сочитися антифриз . Викрутивши болти, позначте їх або покладіть окремо.
  8. Корпус помпи сидить на двох напрямних і часто міцно прилипає до прокладання. Щоб зірвати її з місця, в декількох місцях піддягніть кришку викруткою, використовуючи її як важіль.
  9. Після демонтажу помпи зніміть прокладку і ретельно очистіть посадочне місце від слідів герметика і залишків старого ущільнення.
  10. Перед установкою нової помпи доверните до упору шпильку, на яку монтується натяжна ролик.
  11. При установці водяного насоса рекомендується замінити ущільнювальну прокладку. Якщо на площині примикання до блоку циліндрів кришка помпи має прорізи (поз. 1), то ущільнювач необхідно садити на герметик. Водяні насоси з посадкової площиною без канавок (поз. 2) комплектуються спеціальними прокладками з виступами, які їх замінюють - для таких вузлів додаткова герметизація не потрібна.
  12. Після установки прокладки і помпи на місце загорніть болти кріплення. Зусилля затяжки збільшуйте в кілька етапів, проходячи всі з'єднання навхрест. На болти, які знаходяться в безпосередній близькості від шпильки натяжного ролика, рясно наносять герметик - в іншому випадку, в місці їх установки може підтікати охолоджуюча рідина.
  13. Збірку інших вузлів і деталей виконують в зворотному порядку. Спочатку встановлюють натяжна ролик і ремінь, потім регулюють його натяг.
  14. Провернувши на два оберти колінчастий вал, контролюють збіг міток двигуна. Тільки після цього повертають на місце верхню, а потім нижню кришки приводу ГРМ і подушку опори двигуна.
  15. Встановлюють шків коленвала і поліклиновий ремінь навісних агрегатів.
  16. Монтують брудозахисні щиток і кріплять колесо. Перед тим як зняти автомобіль з домкрата, прибирають підпірку двигуна.
  17. Встановивши автомобіль в горизонтальне положення, повертають на місце нижній патрубок радіатора. Якщо для його кріплення застосовувався заводський хомут з ​​замковим з'єднанням, то його змінюють на новий або ж використовують кріплення з черв'ячним гвинтом.
  18. У систему охолодження заливають антифриз.

Ще дещо корисне для Вас:

Після запуску двигуна слід обов'язково перевірити, чи немає слідів охолоджуючої рідини в місці примикання нової помпи до блоку циліндрів двигуна. Пильно стежте за відсутністю протікання перші 300-500 км пробігу, попутно контролюючи і доливаючи до необхідного рівня антифриз.

Поділитися в соц. мережах

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов