Наша сеть партнеров Banwar
Усім Здрастуйте!
Нарешті таки, я зважився поміняти гофру на глушнику. Бо їздити на "тракторі" набридло і мені, і половині сусідів (коли проїжджаєш повз припаркованих авто з сигналки, вони "матюкаються").
Заїхав я в АвтоГрад, щоб купити відповідну гофру, але тут виявилося мало знань тільки назви машини і її кузова. Довелося взяти рулетку як лінійку і лізти під машину робити заміри, благо, куртка на "брудні" роботи в салоні завжди є, на вулиці зима (сніг більш менш чистий) і машина висока)) Сусідній водій, який припаркувався в цей час по сусідству був здивований, коли я вилазив з під машини))) Так от, враховуючи, що я уявлення не мав, яка повинна бути нова гофра за формою і розмірами, прикинув три розміри (сама гофра 220, загальна довжина вузла 260, діаметр 60). Підійшов до продавців, вони запропонували гофру довжиною або 200, або 280, але більше не менше, взяв на 280 (обійшлася 800р). До цього один томився цією ж проблемою на Avenir'e з таким же двигуном, де теж брав її довше. Далі поїхав я на СТО, яке порадив вже інший друг, якому робили її там Toyota Corona або Corolla 1994 (вічно плутаю її :)). До Моєму щастю, СТО виявилося цілодобово, і після 20-ї години вечора мою машину там прийняли. Під час ремонту я спостерігав, як все це робиться і думав "як добре, що я цим сам не став займатися :)). Вобщем, механік від'єднав клему акумулятора, підняв машину на підйомнику і почав розбирати. Зрозуміло, що машині 16 років, температурні перевантаження на глушнику, гофре, болтах) Коротше, болти зірвалися, половина гофри була просто відпиляна болгаркою, половина кріплень так само. Після чого знято все це справа, гофра виявилося зі слів механіка на "сантимів на 5 довше". Вобщем, він підрізав що треба, поставив все на місце, приміряв, зробив Газо варінням прихватки, зняв все це справа, нормально все заварив. Поставив все на місце за допомогою різних інструментів, мечиків і "якоїсь матері")))
Під час складання механік у мене запитав "як тягне машина?", Кажу "так че-то не очень", після чого він запросив мене подивитися на каталізатор, спочатку я мало що там зрозумів, але потім він мені коротко пояснив, що всі стільники там забиті. Гаразд, він мені все зібрав, бо вже бажання в той же день ще й його робити не було. Домовилися на наступний день його зробити. Приїхав я на наступний день вже чистити каталізатор. Схема розбирання виглядала так само, як і розбирання гофри, за виключенням прямого відпилювання болгаркою. Зняв ок каталізатор, за допомогою трубки і молотка вибив всі ці стільники, і тут я вже зрозумів, про що йшла мова. Там стільники довжиною в 30мм приблизно, і при цьому через них нічого не видно, я ХЗ як вихлопні гази через них пробиралися)) Потім все поставили назад.
За роботу з гофрой віддав 2000 рубликів.
За роботу з каталізатором віддав 1500 рубликів.
За Гофру 800
За ущільнювальні прокладки і кільця 500. (кільця на приймальню трубу з колектора, прокладки вже на з'єднання каталізатора з гофрой і трубою глушника)
підсумок:
Тепер звук двигуна чую вже не з 600 оборотів, поки стою на нейтралці (парковці), а вже з 3000 оборотів.
На Ходу вже десь з 5000 звук двигуна чути стає. Тепер навіть почав чути шум гуми) Вообщем, РАЙ))
Тепер роблю нові виміри витрати палива. Як мені здається, має тепер йти трохи менше бензину.
Праворуч - каталізатор, зліва - сміття з нього. На фотке мало видно, правда.
Стара гофра, на навпіл)
Нова гофра)