- Види велосипедних замків
- Протиугінний трос AUTHOR ASL-31 з кронштейном для кріплення під час їзди
- U-образні велосипедні замки
- Замок велосипедний U-образний KELLYS
- Ланцюгові вело-замки
- Ланцюговий велозамок Author ACHL-55
- пластинчастий замок
- Блокують колеса велосипедні замки
- Блокуючий колесо велосипедний замок
- Просто троси, без замків
- Який велосипедний замок вибрати і як його застосувати
- Про ефективність велосипедних замків
Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні деякі велосипеди коштують дорожче деяких автомобілів! Та й взагалі, позбутися вірного двоколісного друга завжди дуже неприємно. А тут ще й вело-крадіжки почастішали - криза, нічого не поробиш. Тому власникам велосипедів не обійтися без надійних замків - U-образних, ланцюгових, з пластин і т.д.
Види велосипедних замків
трос протиугінний
Такий замок є самим недорогим, і з цієї причини найпоширенішим. Але частіше за інших його, звичайно, використовують початківці велолюбителі. Професіонали і «старички», що пересуваються на дорогих вело-моделях, віддають перевагу іншим, більш надійні і міцні замки.
Але протиугінні троси - зовсім непоганий варіант, здатний оберегти велосипед від угону - наприклад, під час нетривалої стоянки біля магазину або кафе.
Протиугінні велосипедні троси діляться за своїми характеристиками на кілька груп-категорій:
- По довжині. Є троси короткі (менше метра), а є - довгі (більше метра, якими можна заблокувати відразу кілька великов).
- За товщиною. Тонкими вважаються троси, діаметр яких не перевищує 5 мм. Середніми - ті, чий діаметр варіюється від 8 до 12 мм. А товстими - троси діаметром більше півтора сантиметрів.
- Власне за типом замикаючого пристрою. Можуть бути троси зі звичайним ключовим або ж з кодовим замком.
Протиугінний трос AUTHOR ASL-31 з кронштейном для кріплення під час їзди
U-образні велосипедні замки
Замки з міцної U-подібної рамкою - це теж досить поширений тип велосипедного замку, який використовується для пристібання двоколісного транспортного засобу до якого-небудь важкого предмету, конструкції або споруди.
Таке потужне замикає пристрій робиться з міцної загартованої сталі і вважається одним з найнадійніших замків для велосипедів. Замикаються U-образні вело-замки ключем або ж набором індивідуального коду. Коштують вони дорожче протиугінних тросів, але зате і рівень захисту забезпечують набагато більш високий.
В принципі, як U-образного велосипедного замку можна використовувати і звичайний навісний замок, тільки з набагато більш витягнутою дужкою.
До речі, зовсім не обов'язково возити з собою досить важкий навісний U-образний замок. Досить повісити кілька таких запорів в найбільш відвідуваних місцях, а у себе залишити лише ключі від них або записані кодові комбінації.
Замок велосипедний U-образний KELLYS
Ланцюгові вело-замки
Ланцюгові велосипедні замки - це досить надійний протиугінний засіб. Вони, звичайно, важкі й громіздкі, але зате їх не так-то просто розкрити, навіть за допомогою спеціальних пристроїв типу Болторізи або електропили. Та й не будуть викрадачі ризикувати, залучаючи до себе увагу гучними інструментами. Їм простіше пошукати видобуток легше.
Щоб не подряпати корпус велосипеда (особливо, якщо мова йде про дорогі моделі) ланцюгові замки продаються в комплекті зі спеціальними захисними чохлами.
Ланцюговий велозамок Author ACHL-55
Складні пластинчасті замки
Ще один різновид велосипедних замків - замки, що складаються з складних загартованих сталевих пластин. Захищає від угону такий замок зовсім не погано - майже так само надійно, як і U-образний. Але тільки замок з пластин треба ретельно вибирати, оскільки саме в цій категорії є абсолютно ненадійні моделі, які розкриваються буквально руками, без будь-яких пристроїв. Потрібно обов'язково дивитися, щоб використовувана для виготовлення вело-запору сталь була товщиною не менше 5 мм.
пластинчастий замок
Читайте також на СпортЗум.ру: Сучасні велокомп'ютери: типи, виробники, особливості вибору
Блокують колеса велосипедні замки
Блокують колісні замки для велосипедів - це запори, які просто не дозволяють колесу велосипеда крутитися. Тобто поїхати на закритому подібним чином транспортному засобі просто неможливо. Але зате такий велосипед легко можна забрати або відвезти на машині (як власне і роблять багато професійні викрадачі), щоб потім не поспішаючи зрізати блокіратор.
Зазвичай замки, що блокують колеса, набувають для велосипедів, що зберігаються, наприклад, на сходових клітках або в під'їзних тамбурах. І немає ніякого сенсу застосовувати такі запори на вулицях.
Блокуючий колесо велосипедний замок
Просто троси, без замків
Цей тип велосипедних замків може застосовуватися тільки в комплексі з іншими, більш надійними замками. Їм ставлять під додатковий захист ті деталі велосипеда, які можна швидко зняти. Наприклад, сідло або колеса. Між іншим, у дорогих моделей велосипедів окремі елементи можуть коштувати зовсім не дешево і їх можна швидко продати, що називається, «в півціни».
Хороший велосипедний трос для комплексного захисту може досягати в довжину 2,5 метра. І він оснащений спеціальними петлями на кінцях.
Який велосипедний замок вибрати і як його застосувати
Фахівці в області велотехніки, а також виробники велосипедних замків вважають, що вартість придбаного захисного пристрою повинна прямо залежати від вартості самого велосипеда і складати від ціни останнього приблизно 5-10%.
Протиугінний трос, вартість якого зовсім невисока, навряд чи варто купувати для охорони якої-небудь стоїть моделі. Але він може вберегти від угону (дворовими хлопцями «для покататися») старенького двоколісного друга вітчизняного виробництва, який вірою і правдою служить вже кілька років.
Важкий загартований U-образний замок варто придбати для велосипеда, вартість якого становить кілька тисяч доларів. І ще бажано доповнити цей замок петельним тросом.
Про ефективність велосипедних замків
Статистика, як відомо, річ уперта. Так ось, згідно з її даними, половина всіх викрадених злодіями велосипедів була закрита на найрізноманітніші замки ...
Протиугінні троси перекушувати звичайними кусачками, а ті, що товстіший, знімалися за допомогою Болторізи.
U-образні і ланцюгові замки виводилися з ладу гідравлічними і / або електроінструментами. Їх також розкривали відмичками.
З усього цього напрошується один висновок - не можна залишати велосипед без нагляду надовго. Навіть на замку. Особливо, якщо мова йде про дорогі моделях. Але купити вело-замок і користуватися ним все-таки потрібно!
Щоб зробити правильний вибір, рекомендуємо перед покупкою ознайомитися з короткою інструкцією по вибору велозамком: