Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Запам'ятовуємо великий V8 у великому Infiniti QX80

  1. позиціонування
  2. Як їде?
  3. Чи є інновації?
  4. конкуренти
  5. вартість утримання
  6. У підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Давайте відразу розставимо крапки над «і» - Infiniti QX80 тут для того, щоб встигнути

Давайте відразу розставимо крапки над «і» - Infiniti QX80 тут для того, щоб встигнути. Поняття «статусний позашляховик» змінюється у нас на очах: ​​Audi Q7 і Volvo XC90 з 4-циліндровими моторами; Tesla Model X взагалі без циліндрів, BMW X5 і Porsche Cayenne замість «поніжайкі» пропонують M-Turbo-версії. Економічність і асфальт. На цьому тлі Infiniti QX80 - одна з останніх можливостей купити «традиційний статусний великий позашляховик з великим V8».

позиціонування

Все просто - сьогодні це найдорожчий автомобіль Infiniti, сьогодні це найбільший автомобіль Infiniti. Мало того, сьогодні це взагалі один з найбільших легкових автомобілів, офіційно доступних в Україні. Простіше кажучи «величезний дорогий преміальний позашляховик з величезним потужним V8». The Big.

Тестовий автомобіль Infiniti QX80 з'явився в ході останньої хвилі оновлень і зміни індексів у компанії Infiniti. Попередником Infiniti QX80 є QX56 другого покоління, який був побудований з використанням компонентів Nissan Patrol. Позашляховик Infiniti QX56 першого покоління з'явився в 2004-му році і був створений на базі Nissan Armada. Уже тоді він позиціонувався як найбільший і найдорожчий автомобіль у модельній гаммі Infiniti.

Infiniti QX56 / QX80 завжди був дуже великим і дорогим. А ще - завжди з мотором V8 об'ємом 5,6 л (315 к.с. в QX56 першого покоління; 400 к.с. в QX56 другого покоління; 405 к.с. в нинішньому QX80). В ході оновлення та зміни індексу, Infiniti QX80 отримав іншу передню частину: інший бампер, світлодіодні фари, решітка радіатора; крім того - нові кольори кузова і колісні диски

У підсумку, сьогодні, незважаючи на всі попередні зміни та оновлення, Infiniti QX80 і раніше являє собою приклад класичного позашляховика: величезний кузов з інтегрованою рамою, просторий салон, що знижує передача, потужний бензиновий V8. Він тут для того, щоб встигнути зафіксувати подібний тип автомобілів в пам'яті на тлі мінливого «електро-гибридно-4-циліндровому» світу великих кросоверів.

Як їде?

На подив легко. Гарна оглядовість, легкий кермо з хорошою реакцією на його поворот, м'який і швидкий «автомат», потужності завжди вдосталь. Близько 80-90% водіїв поступаються дорогою; залишилися (причому на старих авто ціною з бампер Infiniti QX80) намагаються щось комусь довести. Але тут виручає масивність і динаміка: ця чорна брила «робить» 0-100 км / ч приблизно за 7 секунд! При розгоні «в підлогу» автомобіль бариться півсекунди, але потім ... Рев вулкана, грім і блискавка імені V8 - а спідометр Infiniti QX80 вже проскочив позначку «100». У салоні одна людина, пара або чотири - це ніяк не позначається на розгоні; розгін з місця або прискорення «70-130 км / год» - це ніяк не позначається на розгоні. Величезний і важкий Infiniti QX80 виявляється феноменально швидкий в рамках дозволених в Україні швидкостей. А ще вражають обертів - мій рекорд для подібного класу авто 6 200 об. / Хв - шалений мотор рівня «GT-купе» поміщений в рамне 5-метрове тіло.

Тісні вулички і проїзди? Тут дуже допомагають сучасні системи Infiniti QX80: круговий огляд AVM (Around View Monitor), парктроник, моніторинг руху ззаду MOD (Moving Object Detection). Дистанція навколо автомобіля завжди контролюється парктроніком; в разі перешкоди поблизу - подається звуковий сигнал і включається круговий огляд плюс додатковий вид з боку перешкоди. Камера заднього виду з функцією MOD стежить за рухом перед об'єктивом: якщо ззаду автомобіля йтимуть люди - камера їх помітить, подасть сигнал і зупинить автомобіль. на Nissan Juke або Nissan Qashqai подібні системи комусь здаються надмірністю, але тут це реальна необхідність і допомогу.

Величезний Infiniti QX80 виглядає немов «кілер у віці»: тут немає легкості або витонченості, але нариватися небезпечно - інакше розмова буде короткою. Найпримітніші елементи дизайну - нові фари (повністю світлодіодні) і 22-дюймові колісні диски. Назва моделі QX80 вказано на двері багажника, обсяг мотора - на передніх крилах під вентиляційним отворами (НЕ бутафорія, але виходять в порожнину крила, а не в підкапотний простір)

Але що, крім мотора і габаритів, є в Infiniti QX80? По-перше, салон. Точніше, простір в салоні: задній ряд тут по-справжньому тримісний; в багажнику є сидіння з запасом місця похлеще іншого великого сімейного мінівена. Передня панель виглядає монументально і дорого: великий центральний дисплей, дерев'яне оздоблення, великі клавіші і перемикачі, благородні хромовані вставки. Але все так лише на перший погляд. А на другий: тут занадто багато всього (шкіра, дерево, хром, пластик «під метал»); відрізняються відтінок і фактура пластика на центральній консолі; помітні щілини на стику передньої панелі і дверної карти. Третій ряд сидінь піднімається і опускається електроприводом, можна регулювати кут нахилу спинки сидінь. Але де автоматичний доводчик? Доводиться стояти у багажника і тримати кнопку натиснутою. Другий ряд сидінь також пропонує регулювання кута нахилу спинки (механічний важіль), та й скласти сидіння можна одним натисканням кнопки на центральній консолі (електропривод). Шкода, при бежевому салоні задні пасажири дивляться кіно на моніторах в чорних рамках. Вирішити цю дрібницю можна замовленням чорного салону (виграєте в практичності проти відчуття розкоші); плюс моніторів - можливість змінювати кут нахилу. В цілому «європейці» більш уважні до деталей, але і ціною помітно вище; а Infiniti QX80 втілює японсько-американський преміум з відповідним більш адекватним цінником.
По-друге, Infiniti QX80 пропонує величезний багажник. Тут немає шторки багажника (речі можна складати «під стелю»), але є 470 л навіть за умови розкладених сидінь 3-го ряду і 7-8-місному салоні. Якщо залишити тільки 5-місцевий салон, то в багажнику, здається, можна перевезти кінь (та це коневоз!); а якщо залишити тільки передні сидіння - то поміститься, напевно, і маленький слон (максимум майже 2 700 л). Чи жарт, але Infiniti QX80 - автомобіль для VIP-ветеринара, в ліс їздити.

Салон - протилежність зовнішності Infiniti QX80: зовні він виглядає як неприступна фортеця, але всередині є продовженням улюбленого затишного будинку. Так, тут бракує опрацювання в дрібницях: на центральній консолі відрізняється фактура пластика; чорні рамки дисплеїв в бежевих підголівниках; немає доводчика для електроприводу 3-го ряду. Але салон з лишком відіграється в інших питаннях: дуже багато місця (по-справжньому тримісний диван другого ряду, досить просторо в третьому ряду); багажник величезний; дефлектори вентиляції для всіх пасажирів; електропривод задніх дверей

Третє - керованість і гальма. Тут не обходиться без нюансів. При швидких гальмуваннях з високій швидкості здається, що гальма «на межі»; при спрацьовуванні системи підтримки дистанції DCA і автоторможенія в пробках педаль злегка «грає» під ногою. Але з часом до гальм звикаєш. А ось робота задньої підвіски буде помітна завжди. Задня частина Infiniti QX80 явно розраховувалася під навантаження в п'ять чоловік та їх сумки на додачу. Але якщо ззаду сидить одна-дві людини, то їх трохи трусить - не сказати, що жорстко, але пружно. Це заважає і при різкому прискоренні на розбитій дорозі: замість «ба-бах по рівній струнці і вже 100 км / ч» доводиться трохи «ловити» задню вісь.
Словом, не чекайте від Infiniti QX80 м'якості і комфорту преміального седана або шосейного кросовера: спочатку цей автомобіль створювався як максимально універсальний - під велике навантаження на задню вісь і під неслабке бездоріжжі.

Чи є інновації?

Відверто кажучи, з урахуванням класу і ціни Infiniti QX80 просто «необхідно сучасний». Наприклад, тут є вже згадуваний круговий огляд AVM (чотири камери дають вид зверху або з потрібною боку), система MOD, адаптивні світлодіодні фари (повертаються на кут до 17 градусів). А ще є повний набір помічників для водія, які ми детально розбирали на прикладі Infiniti Q70 : Умовно всі системи можна розділити на «попереджувальні» і «що впливають» на їзду; є контроль рядності руху (працює на основі камери у верхній частині лобового скла); активний круїз-контроль (радар в передньому бампері); моніторинг «сліпих зон» дзеркал (УЗ-датчики); контроль дистанції DCA, який можна використовувати в «пробках». Системи, які впливають на їзду, все роблять за допомогою гальм: активний "круїз" і контроль дистанції можуть повністю зупиняти автомобіль; контроль рядності руху «затискає» гальма праворуч або ліворуч, підправляючи курс автомобіля.

Налаштування допоміжної електроніки - через основне меню; включення - через кнопки на правій частині керма. Крім усього перерахованого вище, також відзначимо систему допомоги при парковці. Головні «органи чуття» - камера у верхній частині лобового скла і радар по центру переднього бампера. Головні «виконавці команд» - гальмівні механізми на колесах. Панель приладів наповнена різними індикаторами, плюс отримала «хромовану хвилю» між спідометром і тахометром, яка скрасила місце під маленький центральний дисплей - все виглядає ошатно і дорого


У порівнянні з Infiniti Q70, який оснащений аналогічними системами, тут все працює злегка грубувато: в пробках QX80 гальмує ближче до бампера впередістоящего автомобіля; на трасі, при швидкості навіть близько 80 км / год, він встигає виїхати за межі смуги перш, ніж система почне його рівняти. Але в будь-якому випадку благо, що все це є - часом вони істотно допомагають. Спрацьовування системи контролю рядності руху позначений звуком і моргає символом; активний круїз-контроль показує на дисплеї автомобілі перед собою. І зверніть увагу на витрату палива

Залишимо допоміжну електроніку і зосередимося на інших унікальних речей Infiniti QX80. По-перше, це мотор серії VK56. Двигун великий, і стояло завдання максимально його полегшити - блок циліндрів, ГБЦ, піддон зроблені з алюмінію; поршні полегшені; навіть розподільні вали порожнисті (пустотілі). В результаті мотор VK56 важить 227 кг, що на 50 кг менше, ніж 6-циліндровий мотор VR38DETT купе Nissan GT-R (близько 276 кг). Плюс додайте систему зміни фаз газорозподілу і підйому клапанів (VVEL), безпосереднє уприскування палива (DIG). Часом команда NISMO для гоночних болідів використовувала саме VK56 замість VR38DETT через його легкості і рівномірної атмосферної тяги, в результаті у VK56 в «дідусів» гоночні мотори класів і серій LMP2, GT1, V8 Supercars, Super GT!

По-друге, ходова частина Infiniti QX80 позбавлена ​​пневматичної підвіски «по колу», але має пневмобаллона на задній осі - для підтримки рівня кузова при сильному завантаженні автомобіля. Крім того, Infiniti QX80 оснащений системою HBMC (Hydraulic Body Motion Control): фактично це гідравлічні канали «право / ліво», як стабілізатори поперечної стійкості, між вузлами ходової частини. При швидкій їзді вони замикаються і перешкоджають крену автомобіля, при повільній - розкриті і дозволяють збільшити хід колеса. Зауваження до задньої підвіски вже відзначав, а на рахунок кренів - вони є, але не настільки великі, як чекаєш від важкого високого позашляховика.

Мотор VK56 просто класний: в майбутньому нам буде не вистачати рівній атмосферній тяги і 6 000 об. / Хв цього чумового V8. Поруч з крутим V8 - раптом обслуговується акумулятор, ось такий жарт від Infiniti QX80. Система HBMC допомагає впоратися з креном кузова. Щось схоже - відключається стабілізатор поперечної стійкості - з'явилося ще на Nissan Patrol Y61 кінця 1990-х років: тоді - тільки для задньої осі і з ручним відключенням; тепер - для всіх коліс і з повністю автоматичним режимом роботи

Нарешті, третє - трансмісія і повний привід. Позашляховик Infiniti QX80 має режимний повний привід All-Mode 4WD. У режимі «AUTO» пріоритет відданий задньої осі, підключення передніх коліс відбувається по команді електроніки. У режимі «4HI» крутний момент ділиться в пропорції 50/50 між задньою / передньою осями, цей режим можна використовувати на швидкості до 60 миль / год (96 км / ч). У режимі «4LO» додатково підключається знижує передача (коефіцієнт 2,679), відключається практично вся допоміжна електроніка (можна буксувати), знижується чутливість педалі акселератора. Даний режим включається тільки при повній зупинці автомобіля і перемиканні трансмісії в «нейтраль», його можна використовувати на швидкості до 30 миль / год (48 км / ч). Відзначимо і інші позашляхові якості Infiniti QX80: кліренс 257 мм, кут в'їзду 21 градус, кут з'їзду 25 градусів, днище гладке, задній звис захищає запаска.
В результаті Infiniti QX80 на бездоріжжі просто їде: бампера і днище високо; тяги валом; центральний диференціал в режимах 4HI і 4LO ділить момент порівну «перед / зад»; можна включити камеру і глянути на нерівності попереду. Є позашляховики з розширеними режимами позашляхової їзди; але ви реально суне в непролазні бруд на автомобілі за $ 100 тис.? У власників таких автомобілів для бруду є дешевші і правильно підготовлені пікапи та позашляховики. Від Infiniti QX80 потрібно прохідність на всякий випадок - і тут її «з головою».

Там, де який-небудь кросовер прям «бореться», Infiniti QX80 проїжджає бездоріжжі, навіть його не помітивши. Кліренс величезний і без будь-якої «пневми», чималий хід коліс, жорсткий кузов з інтегрованою рамою; понижуючий ряд додає тяги, фактично блокує центральний «диф», сприяє плавному відкликанню на натиснення педалі акселератора. Реально на бездоріжжі Infiniti QX80 зупинятися не можливості автомобіля - запас-то дуже великий, набагато більше необхідного у 80-90% водіїв - а питання «навіщо?» І розуміння, як далеко доведеться йти за трактором, та ціна бамперів (передній в зборі 14 800 грн; тільки «шкаралупа» 10. 241 грн; задній бампер в зборі 14 118 грн; тільки «шкаралупа» 10 947 грн).

конкуренти

Позашляховик Infiniti QX80 в Україні, як і в усьому світі, доступний фактично в єдиній версії: бензиновий двигун V8 5,6 (405 к.с.); повний привід із заниженою передачею; 7-ступінчастий "автомат"; 7- або 8-місцевий салон (на вибір покупця і без впливу на ціну). В оснащенні Infiniti QX80 спочатку є «все-все-все»: обробка салону шкірою і деревом, фронтальні і бічні подушки безпеки, круговий огляд на 4 камери, 3-зонний клімат-контроль, аудіосистема Bose, повністю світлодіодні передні фари, електропривод сидінь, пр. Також доступна комплектація Hi-Tech, яка додатково отримує: комплекс систем активної безпеки Safety Shield, поліпшену аудіосистему Bose Cabin Surround, монітори для пасажирів другого ряду сидінь. Ціна базового Infiniti QX80 - 2,17 млн. Грн. ($ 83 тис.); ціна версії Hi-Tech - 2,31 млн. грн. ($ 89 тис.).
На перший погляд, конкурентів у Infiniti QX80 багато: Audi Q7, Cadillac Escalade, Lexus LX, Porsche Cayenne, Range Rover, Mercedes GLS, Volvo XC90 ... Але «все не так, хлопці». По-перше, сьогодні більшість навіть таких великих позашляховиків і кросоверів будуються «під асфальт»: більше комфорту і керованості, менше рами і зниженої передачі. А потрібен повноцінний позашляховик, який може і причіп з катером потягнути, і грязи не злякається. По-друге, співвідношення ціна / мотор / комплектація: в базовій версії конкуренти можуть бути дешевше Infiniti, але в порівнянному оснащенні виходять вже дорожче. По-третє, лиск і витонченість в обробці: Infiniti QX80 не дає можливості вибору обробки або дерева для салону, не дає вибору спорт-пакета, немає різних колісних дисків; є Infiniti QX - точка.
А з такими критеріями у Infiniti QX80 не так вже й багато конкурентів: Cadillac Escalade (немає офіційних поставок і дорожчий); минає Land Rover Discovery (порівняємо за ціною, «король бездоріжжя», але мотори слабкіше); Mercedes GLS (в аналогічну ціну потрапляють тільки версії з V6, зате Mercedes); да парочка Toyota Land Cruiser 200 і Lexus LX. Причому номінально Infiniti QX80 повинен конкурувати з Lexus LX, що може бути складно: статус, обробка, системи для бездоріжжя. Але ціна! Відносно слабкий (272 к.с. і 0-100 км / год за 8,6 с) дизельний Lexus LX450d оцінений приблизно в 3 млн. Грн. ($ 115 тис.), А більш потужний (367 к.с. і 0-100 км / год за 7,5 с) бензиновий LX570 - понад 3,5 млн. Грн. ($ 136 тис.)! У підсумку реально з урахуванням ціни Infiniti QX80 бореться за покупця з "не-преміум» слабким (максимум 309 к.с.) Toyota Land Cruiser 200.

Cadillac Escalade, Mercedes-Benz GLS, Land Rover Discovery, Toyota Land Cruiser 200 - ось реальні конкуренти Infiniti QX80: 5-метровий кузов, до 7-8 місць в салоні, не бояться бездоріжжя. Головних мінус Infiniti QX80 перед конкурентами - у них більш широкий вибір моторів (у більшості є дизель), комплектацій, опцій. Головний плюс - в порівнянної версії (потужність / динаміка / оснащення) Infiniti QX80 завжди виявляється вигідніше конкурентів

вартість утримання

Звичайно, перше і головне питання: який витрата палива? Паспорт не бреше. У місті реально вкластися в 20-23 л на 100 км; якщо пощастить і їхати без пробок - можна отримати близько 19 л, якщо не пощастить - то 25 л. На трасі, при швидкості 80-90 км / ч, витрата становив 10 л на 100 км: шок! Але хто так їздить на Infiniti QX80 в нашій країні? В цілому після 90-100 км / год і 10-11 літрів на 100 км залежність швидкості і витрати стає лінійної: +10 км / год означає +1 літр; на 130 км / год витрата був близько 13 літрів і т.д. (Якщо що, я не порушував дозволені ліміти, залежність швидкості і витрати виведена математичним шляхом).

На автомобіль діє загальна гарантія тривалістю 3 роки або 100 тис. Км пробігу. Періодичність ТО становить 10 000 км або 1 раз на рік; вартість стандартного ТО - 3 450; розширені ТО припадають на кожні 30 тис. км (30, 60, і т.д.), вартість розширеного ТО - 13 960 грн.

У підсумку

Ідеальний чи великий Infiniti QX80 з великим V8? Якщо чесно, то немає: в сучасности мире від автомобілів такого класу нужно НЕ только «груба сила», а й более інновацій, технологій, «гнучкості». Але чи буду я згадувати цю «квартиру на колесах», де можна одним махом перевезти хокейну команду, попутно ненароком обігнавши пару хот-хетч і непомітно проїхавши бездоріжжі, в якому потонула половина «міських кросоверів»? Звісно так! Величезний Infiniti QX80 залишає після себе радикально різні думки. Він ірраціонально великий, потужний, ненажерливий - якщо потрібна «просто машина на кожен день». За його ціну можна купити бізнес-седан для щоденних поїздок по місту і підготувати ліфтованний позашляховик або пікап для бездоріжжя. У той же час, Infiniti QX80 максимально практичний, коли потрібно «все в одному»: возить багато, їздить швидко, не залежить від погоди і якості дороги, готовий до бездоріжжя - справжній універсал.

плюси:
+ Абсолютна «по барабану» практично до будь-яких дорогах і ситуацій;

+ Усі в одному: шалена динаміка + достатня прохідність + величезний салон;

+ Співвідношення «ціна / комплектація / статус».

мінусі:
- Ні вибору мотора, варіантів обробки салону, опцій; тільки дві комплектації;

- Малувато лиску і преміум в деталях; не вистачає комфорту ззаду.

Технічні характеристики
Кузов - позашляховик-SUV; 7-8 місць
Габарити - 5,30 х 2,03 х 1,92 м; база 3,08 м
Багажник - від 470 до 2 693л
Вантажопідйомність - 760 кг
Мінімальна споряджена маса - 2 800 кг
Мотор - бензин; V8 5,6 л; 405 к.с. при 5 800 об / хв; 560 Нм при 4 000 об / хв.
Трансмісія - повний привід, 7-ст. АКПП
Динаміка і швидкість - «0-100 км / ч» за 6,5 с, максимум 210 км / год
Витрата палива (паспортний), л / 100 км - місто 20,6 л; траса 11 л

Автомобіль наданий - Інфініті Україна www.infiniti.ua

Чи є інновації?
Як їде?
Тісні вулички і проїзди?
Але де автоматичний доводчик?
Чи є інновації?
Реально на бездоріжжі Infiniti QX80 зупинятися не можливості автомобіля - запас-то дуже великий, набагато більше необхідного у 80-90% водіїв - а питання «навіщо?
Але хто так їздить на Infiniti QX80 в нашій країні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов