- Як влаштований квадроцикл? Квадроцикл - консервативний тип техніки, конструкція якого відпрацьована...
- привід
- підвіска
- аксесуари
Як влаштований квадроцикл?
Наша сеть партнеров Banwar
Квадроцикл - консервативний тип техніки, конструкція якого відпрацьована роками і давно вже принципово не змінювалася. Як і для будь-якої позашляхової техніки, для нього важлива робота ходової частини, приводу і рівна характеристика двигуна. Конструктивні особливості в першу чергу залежать від типу квадроцикла.
двигун
На відміну від снігоходів, мотоциклів і скутерів, де ще збереглися двотактні технології, квадроцикли комплектуються виключно чотиритактними двигунами. Робочий об'єм може бути найрізноманітнішим, у дитячому та підлітковому техніки - від 50 до 300 см3, у дорослої - 400 - 1000 см3. У переважній більшості випадків охолодження рідинне, щоб мотор не перегрівався на холостих обертах і при повільній їзді по бруду.
Головне для робочої техніки - економічність і надійність. Тому на утилітарні квадроцикли здебільшого ставлять среднекубатурние одноциліндрові мотори потужністю 30-45 кінських сил. Робочі моделі Polaris - Sportsman 450 і Sportsman 570. Потужності їм вистачає, щоб не занадто швидко їздити по справах і тягати вантаж, бензину вони витрачають небагато, обслуговування просте, запчастини та витратні матеріали для таких квадроциклів коштують недорого і потрібні рідко.
Двомісні туристичні квадроцикли знаходяться рівнем вище, в них застосовують і двоциліндрові двигуни. А спортивна техніка - це виключно мотори 850-1000 см3 з двома циліндрами і потужністю до 90 кінських сил.
привід
На ринку є задньопривідні квадроцикли, але це вузькоспеціалізована спортивна техніка, яка не користується великим попитом. А в переважній більшості випадків, говорячи про ATV, мають на увазі повний привід. Природно, що відключається. З сухим ґрунтом прекрасно справляються задні колеса, на слизькій, в'язкої або сипучої поверхні доводиться підключати передній міст, якщо і це не допомагає, існує механізм блокування переднього міжколісного диференціала. У одних виробників він включається примусово, у інших - автоматично.
У квадроциклах Polaris реалізована фірмова система AWD. За умовчанням вона використовує тільки задні колеса, але при виникненні пробуксовки непомітно для водія включає повний привід у відповідному ситуації режимі. Спрацьовує система миттєво, так що проблем з-за затримок бути не може. На квадроцикли встановлюють вариаторні трансмісію. Вона не вимагає перемикання передач, хіба що при їзді заднім ходом і при переході на понижуючий режим для буксирування важкого вантажу або штурму складного рельєфу.
підвіска
Пристрій підвіски залежить від класу техніки. Прості робітники квадроцикли пересуваються нешвидко, тому на них ставлять недорогі амортизатори. Іноді спереду може стояти підвіска Макферсон, а ззаду - цілісна вісь. Це дешево і надійно, але швидко поїздити по нерівностях не вийде. Стандарт для квадроциклів середнього і топового рівнів - незалежна підвіска важеля всіх коліс.
З нею машина відмінно управляється в будь-яких умовах. Правда, важелі можна пошкодити про колоди або каміння, так що їх рекомендують закривати захисними щитками. Якщо поломка все ж трапилася, купити запчастини для підвіски і інших вузлів на квадроцикли Polaris можна в будь-якому дилерському центрі, там же їх швидко замінять.
аксесуари
Модифікувати ATV можна для безлічі різних завдань. Аксесуари для квадроциклів Polaris насилу вміщаються в величезному каталозі. За допомогою високого скла, м'якої спинки, підігріву ручок, багажного кофра машина перетворюється в комфортабельний турер для тривалих подорожей. Гоночні амортизатори з виносними бачками, широкі важелі, комплект для збільшення потужності дозволяють підготуватися до змагань. Відвал для снігу, причіп, обприскувач - обладнання для роботи. Підставка для рушниць, камуфльований пластик, посилена багажна решітка підійдуть мисливцям і лісникам.
Розповісти друзям
Як влаштований квадроцикл?