- Розглянуто автомобілі ВАЗ 2106 з двигунами 21011, 2103, 2106 Блоки плавких запобіжників ланцюгів...
- LADA KALINA 2
- LADA PRIORA
- ВАЗ 2104, 2105
- ВАЗ 2108, 2109, 21099
- ВАЗ 2113, 2114, 2115
Розглянуто автомобілі ВАЗ 2106 з двигунами 21011, 2103, 2106
Наша сеть партнеров Banwar
Блоки плавких запобіжників ланцюгів електроустаткування (основний і додатковий) встановлені в салоні зліва від рульової колонки під панеллю приладів. Номери запобіжників нанесені на кришках блоків. Залежно від сили максимального струму запобіжники мають різні кольори.
Розшифровка запобіжників:
Номерструм, Азахищаються ланцюгаF1 16 Плафони. Звукові сигнали. Розетка. Прикуриватель. Лампи стоп сигналу в задніх ліхтарях. Ліхтарі сигналізації відкритих передніх дверей. Годинники F2 8 Склоочисник і реле склоочисника. Електродвигун омивача вітрового скла. Електродвигун опалювача F3 8 Ліві фари (дальнє світло) і контрольна лампа включення дальнього світла F4 8 Праві фари (дальнє світло) F5 8 Ліві фари (ближнє світло) F6 8 Праві фари (ближнє світло) F7 8 Лівий передній ліхтар (габаритне світло). Правий задній ліхтар (габаритне світло). Лампа освітлення багажника. Лампа ліхтаря освітлення номерного знака. Лампи освітлення приладів. Лампа освітлення прикурювача F8 8 Правий передній ліхтар (габаритне світло). Лівий задній ліхтар (габаритне світло). Лампа ліхтаря освітлення номерного знака. Подкапотная лампа. Контрольна лампа габаритного світла F9 8 Покажчик тиску масла з контрольною лампою. Покажчик температури охолоджуючої рідини. Покажчик рівня палива з контрольною лампою резерву. Контрольні лампи включення гальма стоянки і рівня гальмівної рідини. Покажчики повороту і відповідна контрольна лампа. Контрольна лампа заряду акумуляторної батареї. Контрольна лампа управління повітряної заслінкою карбюратора. Запірний клапан карбюратора. Тахометр. Лампи світла заднього ходу. Лампа освітлення речового ящика. Обмотка реле обігріву заднього скла F10 8 Регулятор напруги. Обмотка збудження генератора F11 8 Резервний F12 8 Резервний F13 8 Резервний F14 16 Елемент обігріву заднього скла F15 16 Електродвигун вентилятора системи охолодження двигуна F16 8 Покажчики повороту в режимі аварійної сигналізації
Заміна реле склоочисника (PC514)
Реле склоочисника розташоване в салоні на лівій боковині кузова під панеллю приладів і призначене для забезпечення переривчастого режиму роботи. Для виконання роботи будуть потрібні два пластмасових тримача оббивки.
1.Сняв ущільнювач з відбортовки передньої стійки дверей водія, викруткою піддягаємо оббивку боковини і знімаємо її, виймаючи два тримачі з отворів в боковині (власники при цьому, як правило, руйнуються). Відгинаємо шумоізоляцію.
2. Від'єднуємо колодку проводів реле від джгута. Роз'єм знаходиться знизу панелі приладів
3. Крестовой викруткою відвертаємо два самореза і знімаємо реле.
Установка виконується в зворотній послідовності. Оббивку боковини закріплюємо новими власниками.
Заміна реле-переривника покажчика повороту і аварійної сигналізації (231.3747 або 23.3747)
Реле-переривник встановлено на перегородці моторного відсіку за щитком приладів. Реле призначене для отримання переривчастого світлового сигналу покажчиків повороту як в режимі аварійної сигналізації, так і в режимі вказівки повороту і контролю справності ламп покажчиків повороту. При перегорання лампи, реле подвоює частоту миготіння.
- Знімаємо щиток приладів (див. С. 174, «Щиток приладів - зняття і установка»).
- Торцевих ключем на 10 мм відвертаємо гайку кріплення реле. Під гайкою знаходяться наконечники двох «масових» проводів.
Від'єднуємо від реле колодку проводів
Установка всіх знятих деталей виконується в зворотній послідовності.
Заміна реле включення світла фар (90.3747-10 або 113.3747-10)
Два реле включення ближнього і дальнього світла встановлені в моторному відсіку на верхній частині правого бризковика. Хрестовій викруткою відвертаємо саморез кріплення і знімаємо реле. Під кронштейном кріплення реле дальнього світла знаходиться наконечник масового «проводу».
А - реле включення дальнього світла.
Б - реле включення ближнього світла.
Помітивши або запам'ятавши розташування проводів, від'єднуємо їх від висновків реле. Для зручності можна послідовно отсоединяя дроти, відразу підключати їх до справного реле.
Установка всіх знятих деталей виконується в зворотній послідовності.
Заміна реле контрольної лампи заряду акумуляторної батареї (РС702)
Реле встановлено в моторному відсіку на верхній частині правого бризковика. Реле служить для включення контрольної лампи на щитку приладів при виникненні несправності в ланцюзі заряду акумуляторної батареї. При включеному запалюванні контрольна лампа горить, а після запуску двигуна (при справній ланцюга заряду) лампа повинна згаснути
- Хрестовій викруткою відвертаємо два самореза кріплення і знімаємо реле. Під одним з саморізів закріплений «масовий» провід.
- Помітивши або запам'ятавши розташування проводів, від'єднуємо їх від висновків реле. Для зручності можна послідовно отсоединяя дроти, відразу підключати їх до справного реле.
Установка реле виконується в зворотній послідовності.
Заміна реле включення вентилятора радіатора системи охолодження (90.3747-10 або 113.3747-10)
Реле включення вентилятора радіатора системи охолодження, встановлено в моторному відсіку на верхній частині лівого бризковика.
- Хрестовій викруткою відвертаємо саморез кріплення і знімаємо реле.
- Помітивши або запам'ятавши розташування проводів, від'єднуємо їх від висновків реле. Для зручності можна послідовно отсоединяя дроти, відразу підключати їх до справного реле.
Електричні схеми (запобіжники і реле) електрообладнання ВАЗ 2106
Новий блок запобіжників ВАЗ 2106 або блок запобіжників 2106 євро
Установка. Як правильно підключити блок.
Для початку необхідно відключити масу від акумулятора. Потім відкручуємо старий блок запобіжників, акуратно, щоб не злетіли дроти з клем. Після того, як ви відкрутили блок необхідно його відвести вниз, наскільки це дозволяють зробити дроти.
Схемка монтажу:
Важливо !!! Встановлювати перемички потрібно на ті дроти, які йдуть з напругою з підкапотного простору, тобто з дроту джерела напруги, встановлювати до запобіжника. Якщо підключити перемичку після запобіжника, то вийде що через один запобіжник проходить струм, який живить два споживача.
Порядок встановлення перемичок
3-4, 5-6, 7-8, 9-10, 11-12, 12-13
Далі по черзі знімаємо по одному дроту (починаючи з 1 запобіжника) зі старого блоку і переставляємо на новий, і так до останнього блоку. Після установки всіх проводів, потрібно перевірити, чи правильно підключено, зробити це досить легко. Наприклад, включаємо ближнє світло і витягуємо запобіжник № 5, відповідно повинна згаснути ліва фара, вставляємо запобіжник на місце, витягуємо запобіжник №6, повинна згаснути права фара. Якщо це сталося, то ці ланцюги підключені правильно. За аналогією необхідно протестувати інші ланцюга.
Якщо ж при витягуванні одного запобіжника все одно горять дві фари (наприклад, чи працює обладнання) - то перемичка встановлена неправильно, перевірте схему підключення.
Ось так це виглядає:
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ - запобіжники і реле для ...: