Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зарядка електромобіля: так чи все просто, як здається?

  1. схоже

Наша сеть партнеров Banwar

Розберемо це питання на основі Tesla Model S. У першу чергу, визначаємося, де наш електромобіль буде перебувати без руху найтриваліше. В основному, це вночі біля будинку: ви спите - машина заряджається. І вдень біля роботи: поки ви займаєтеся справами.

І вдень біля роботи: поки ви займаєтеся справами

Model S можна заряджати, не чекаючи повної розрядки батареї до нуля, в будь-який момент автомобіль можна підключити до розетки для зарядки або дозарядки. Виробник рекомендує залишати батарею підключеної для зарядки весь час, поки ви не їздите. Оскільки вона не має ефекту пам'яті, то не буде надлишку зарядки, якщо ви залишите її підключеної на тривалий час. Залишати батарею на зарядку важливо взимку на лютому морозі. Тоді буде можливість включити клімат-контроль і прогріти салон і батарею автомобіля від мережі, не витрачаючи на це енергію самої батареї.


Словом, у нас є два місця, де зручно заряджати батарею. Чи можна «протягнути перенесення» з квартири? Теоретично - так. Практично ні. По-перше, це небезпечно при поганій погоді під час дощу або сніг, по-друге, зарядка від звичайної розетки йде дуже повільно. Щоб нормально заряджати батарею електромобіля, потрібно буде встановити трифазну «червону» розетку на місці парковки поряд з будинком або роботою - це першочергове завдання, про це варто подбати ще до покупки електромобіля.

Вольти, ампер і кіловати

Для початку - трохи базової інформації про електричний струм. Ємність батареї електромобіля вимірюється в кіловат-годинах. У нашому випадку ємність батареї становить 85 кВтг. Теоретично вона може віддати потужність в 85 кВт протягом однієї години або 85 годин віддавати потужність в 1 кВт. Для зарядки батареї потрібно провести зворотний процес - подавати на неї 85 кВт протягом години або 85 годин подавати 1 кВт. В реальності через втрати зарядка не завжди йде з однаковою швидкістю і показниками, але загальний принцип такий.

Для швидкої зарядки нам знадобиться потужний зарядний пристрій з високою пропускною здатністю.

Для швидкої зарядки нам знадобиться потужний зарядний пристрій з високою пропускною здатністю

У звичайної побутової розетки номінальну напругу 220 В і максимальна сила струму не більше 16 А. Множимо напруга на силу струму і отримуємо максимальну потужність споживання в 3,5 кВт.

Другий варіант розеток - трифазні розетки з лінійною напругою 380 В і напругою кожної фази 220 В. Така розетка має ті ж 16 А струму, що з урахуванням трьох фаз дає нам 220 В х 16 А х 3 = 10,5 кВт.

Щоб встановити трифазну розетку в будинку, вам необхідно буде зробити проект, узгодження, прокласти кабелі, встановити розетки. В кожному окремому випадку буде варіюватися термін, вартість, доступність електричної потужності. Тому, перш ніж задуматися про покупку електромобіля, вам обов'язково потрібно зрозуміти для себе, як ви вирішите питання з зарядкою.

Для зарядки батареї електромобіля змінний струм мережі перетвориться в постійний за допомогою зарядного обладнання, встановленого всередині автомобіля. Базово в Tesla Model S встановлено один зарядний пристрій потужністю 11 кВт, а додатково можна встановити друге і отримати потужність зарядки в 22 кВт.

У комплекті з машиною поставляється Mobile Connector - розумний з'єднувальний кабель. Для європейського ринку в комплекті є два адаптера: один для звичайної розетки і другий - для трифазної.

В автомобілі розташовується роз'єм зарядки Mennekes Type 2, головною перевагою якого є можливість працювати як з постійним, так і зі змінним струмом, в одно- або трифазної мережі. Також він істотно безпечніше звичайних роз'ємів, оскільки процес зарядки починається лише після того, як автомобіль з кабелем «домовляться» між собою про тип електричного струму і потужність зарядки.

Перша зарядка.

Коли ми розібралися з розетками та кабелями, можна приступати до зарядки. Відкриваємо багажник, дістаємо Mobile Connector, вставляємо в розетку. Індикатор загоряється зеленим - все готовий до зарядки. З протилежного боку кабелю знаходиться ручка з кнопкою і роз'ємом Type 2. Натискаємо кнопку на ручці, в задній фарі з боку водія відкривається люк, вставляємо в нього роз'єм, в фарі починають блимати зеленим три світлодіода - йде зарядка!

Натискаємо кнопку на ручці, в задній фарі з боку водія відкривається люк, вставляємо в нього роз'єм, в фарі починають блимати зеленим три світлодіода - йде зарядка

У салоні Tesla Model S на екрані показується напруга мережі, тип і сила струму. В процесі зарядки струм поступово збільшується, при цьому йде контроль напруги. Як тільки буде виявлено падіння напруги при збільшенні потужності або його коливанні, сила струму буде обмежена. Чи спрацює захист від перевантаження мережі. При зарядці від трифазної розетки, на максимальних для цього типу розетки 16 А, зарядка буде йти на потужності 11 кВт. Повна зарядка від такої розетки триватиме близько 8 годин.

Повна зарядка від такої розетки триватиме близько 8 годин

Швидкість зарядки від звичайної розетки буде в чотири рази повільніше, ніж у трифазної розетки, оскільки максимальна потужність в даному випадку всього 3 кВт. А повна зарядка займе більше 33 годин. Крім того, звичайна розетка обов'язково повинна мати заземлення, інакше Mobile Connector моргне чотири рази червоним діодом, сигналізуючи про відсутність заземлення, без якого процес зарядки не почнеться. Дуже часто при монтажних роботах або в старих електромережах можна зустріти незаземлені або «занулені» розетки.

Так що наявність розетки в стіні ще не гарантує можливість від неї зарядитися.

Якщо хочете заряджатися вдома швидше, ніж це дозволяє трифазна розетка, потрібно встановити додатковий зарядний обладнання High Power Wall Connector (HPWC). Або додатково встановити в автомобіль другим зарядний пристрій, до вже встановленого раніше. В цьому випадку максимальна потужність зарядки буде 22 кВт, що дозволити зарядити автомобіль повністю за 4 години.

В цьому випадку максимальна потужність зарядки буде 22 кВт, що дозволити зарядити автомобіль повністю за 4 години

Втім, найбільша проблема з зарядкою на 22 кВт - це виділення відповідної потужності. Якщо немає можливості отримати в місці зарядки 22 кВт, додатковий зарядний пристрій в машину не буде сенсу і замовляти. Найчастіше в дорозі зарядка буде від звичайної розетки (обов'язкова умова - наявність заземлення) або трифазної розетки. Навіть якщо раптом знайдете розетку з потужністю 22 кВт, то 4 години - для зарядки днем ​​занадто багато, а при зарядці вночі різниця в 4 або 8 годин не матиме значення.

Як це не дивно, але в місті електрозаправки власнику електромобіля не потрібні. Запас ходу складає 300-350 км. Взимку в гіршому випадку він опускається до 200 км. Якщо у вас є трифазна розетка або HPWC, ввечері ви ставите автомобіль на зарядку, а вранці у вас завжди буде «повний бак». У випадку з звичайною розеткою повної зарядки може і не вийти. Особливо взимку. Тому найкраща електрозаправку - це трифазна розетка у вас вдома.

Чи можна нормально експлуатувати електромобіль, якщо у вас немає гаража або місця на парковці? Без особливих проблем, за винятком трьох моментів - потрібно знайти і домовитися, де ставити свій електромобіль на зарядку, довго чекати завершення зарядки, протирати кабель від пилу і бруду, перш ніж покласти його назад в багажник.

які витрати

Витрата енергії в електромобілях вимірюється в ват-годинах на кілометр. З урахуванням того, що зарядний пристрій не має КПД 100, а батарея в нормальному режимі, щоб продовжити термін служби і мати можливість користуватися рекуперативним гальмуванням, заряджається тільки до 90%, то повна зарядка батареї на 85 кВтг зажадає близько 100 кВтг. Якщо взяти реальний, песимістичний запас ходу в 300 км, то на кожні 100 км пробігу витрачається близько 30 кВтг.

У перерахунку на гроші за тарифом на електроенергію для фізосіб, кожні 100 км обійдуться приблизно в 18,90 грн.

Про що потрібно пам'ятати

  • зарядка від звичайної розетки вимагає справжнього заземлення і триває більше доби
  • для нормальної експлуатації потрібна трифазна розетка в гаражі або на стоянці, яка дозволить заряджати повністю за ніч (8 годин)
  • другорядне зарядний пристрій в автомобілі і HPWC особливої ​​ролі не грають, краще купити другий Mobile Connector і використовувати його як стаціонарний
  • без постійного місця з електророзеткою користуватися електромобілем дуже незручно
  • без швидких електрозаправок потужністю від 50 кВт і вище на трасах далекі поїздки проблематичні.

джерело: autolubitel.org

Ну і ще один корисний ролик на тему правильної зарядки електромобіля

схоже

Будь ласка, оцініть матеріал

Євген Зарядка електромобіля: так чи все просто, як здається? 07.04.2015

Рейтинг користувача: 3.7 (8 Голосування)

Чи можна «протягнути перенесення» з квартири?
Чи можна нормально експлуатувати електромобіль, якщо у вас немає гаража або місця на парковці?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов