Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Завершення далекосхідної одіссеї Rio X-Line: ключова проблема легкового «кросовера»

Наша сеть партнеров Banwar

Все хороше коли-небудь закінчується, настав час попрощатися і з Kia Rio X-Line, на якому я проїздила без малого цілий рік. За цей час я до нього, звичайно, звикла. Напевно, і він до мене теж, тому що врешті-решт ми з ним чимало повеселилися за цей час.

За останній місяць X-line допомагав мені робити ремонт і переїжджати. Про місткості салону, в який можна засунути, в принципі, практично всі, я вже писала. Так, в «Киянку» легко помістилася пара міжкімнатних дверей, фурнітура, нескінченні куточки, плінтуси, відра, мішки та інші принади будівництва. Навіть меблі, правда, в розібраному вигляді.

Навіть меблі, правда, в розібраному вигляді

X-line перевозить двері і меблі

Машині при цьому не вистачало двох речей: нормально розкладуваного салону з рівною підлогою або хоча б що складається вперед спинки пасажирського переднього сидіння і адекватно сприймає дійсність датчика тиску в шинах.

Датчик тиску починав блимати, як тільки в Кіа вантажили важкі речі. Але при цьому якось взимку я проїхала кілька десятків метрів зі спущеним в нуль заднім колесом, а машина при цьому навіть не пискнула.

Переконати датчик в тому, що все добре, не складно - просто потрібно зупинитися, увіткнути P і три секунди тиснути на кнопку SET. У всіх шести-семи випадках за цей неповний рік тривога була помилковою, а один раз тривоги не було зовсім, але взагалі-то мала бути.

Колесо спустило в нуль, а датчик тиску навіть не пискнув

Ми накатали трохи більше 23 тисяч кілометрів. У наступні турботливі руки X-Line пішов з 51+ тисячею на одометрі. До наступного ТО часу ще багато, але масло вже чорне і його досить мало. «Автомат» так і штовхає (хоча, як показало порівняння з іншого дромовской машиною, стусанами це складно назвати). Ніяких інших проблем, турбот і побоювань у машини за 50 тисяч не знайшлося.

Фінальною ж нашою історією стане ілюстрація приказки «кроілово веде до Попадалово». Історія ця довга. Почалася вона в вересні, коли я втратила брелок ДУ з ключем.

Почалася вона в вересні, коли я втратила брелок ДУ з ключем

Брелок, який був втрачений

Епіграфом до цього тексту може стати стара приказка: бійтеся своїх бажань - вони збуваються. Так сталося у мене, коли я в черговий раз замислилася, що б нам такого зробити з Kia, щоб було і цікаво, і корисно.

Отже, в кінці вересня пропав ключ від машини. Той самий, без якого вона перетворюється в нерухомість. Справа була так: вранці потрібно було пробігтися по справах по центру міста. Причому саме пробігтися, бо їхати на машині з центру в центр собі дорожче.

Я спустилася до машини, відкрила її, кинула пару сумок, які потім потрібно було притягти на роботу. Закрила Kia, прибрала ключ і пішла у своїх справах. До будинку я більше не поверталася, на роботу дійшла пішки і спокійно там пробула до вечора.

На наступний день у нас з Кіа був запис до дилера в «Сумоторі» на безкоштовну діагностику вентилятора обігрівача і оновлення ПЗ в мультимедіасистема. А машина після декількох відряджень і поїздок не відрізнялася чистотою. Дай, думаю, помию, чи що. І дістану всі непотрібні речі. Одягаюся, збираюся, звично лізу в сумку за брелоком - його немає. Все ще не турбуючись, шарю по кишенях куртки. Ні. Дзвоню на роботу, вже починаючи нервувати. Теж немає.

А далі починається танець, знайома всім, хто хоч раз втрачав щось важливе. Триста тридцять три перегляду в одних і тих же кутах. Вечірня пробіжка по тому ж маршруту, по якому ходила днем. Кожен кут, кожна калюжа, кожна яма, кожна купка листя. Ні. Я подумала, що все, капець. А виявилося, що це капець, але ще не все.

На наступний день телефоную дилеру - ключ зробити можна, ціна питання 20 000 рублів за брелок і ще 5000 - прошивка. І тільки при наявності другого комплекту ключів. Де він - незрозуміло. Вся суботи присвячена пошукам злощасного брелока. Оголошення на «Фарпосте», залишення номера телефону в усіх попутних організаціях, опитування сусідів і ось це все. Ключів немає.

У машині, крім потрібних документів, лежала ще страховка, техніка для роботи і деякі речі типу змінному взутті. Все це дуже хотілося забрати. У хід пішли спроби відкрити машину без ключа, але «ведмежатник» з мене так собі. Зневірившись справитися самостійно і при цьому нічого не зламати (а псіхануть і відірвати якусь важливу деталь я можу), викликаю спеціально навченого людини.

Майстер, приїхавши, запитав про документи на авто - чужі вони не відкривають. Показала посилання на блог, які ще варіанти. Вуса, лапи і хвіст - ось мої документи. Майстер повірив і за 1500 рублів відкрив машину приблизно секунд за десять надувним клином і дротом. Знайте - це реально, швидко і просто. Бережіть свої авто і не покладайтеся на штатні системи охорони.

Бережіть свої авто і не покладайтеся на штатні системи охорони

Надувний клин - це щільна подушка з щільним краєм і грушею

Надувний клин - це щільна подушка з щільним краєм і грушею

Вставляється під кутом між дверима і стійкою

Вставляється під кутом між дверима і стійкою

Надувається грушею ...

Надувається грушею

Утворюється зазор, достатній для того, щоб в салон пролізла дріт. Далі - справа тренування

- Ключі втратила, - кажу.

- Вчора втратили? - раптом поцікавився майстер. - Вчора якийсь прямо пошесть було. Людина десять ключі втратили, відкривали машини.

Магнітна буря - слабке виправдання для людини, яка не втрачає навіть візитки, не кажучи вже про документи і ключі. Треба ж було такому статися, що вперше в житті я втратила ключ саме від Kia.

Цікавлюся у людини, скільки коштує виготовити і прошити новий брелок. Він теж називає приблизно таку ж ціну, як і офіціали. Інші електронщики теж не сильно різняться в ціні. Для прошивки ключа потрібен тільки VIN-номер автомобіля, за яким у виробника запитується PIN-код для прошивки нового брелока. Термін очікування відповіді на запит - від двох годин до доби. Ще не завадив би і другий ключ, за яким нарізається болванка з місцем під чіп. Деякі контори готові «вгадати мелодію з трьох нот» і прийняти в якості зразка личинку від замка водійських дверей.

Забрала всі речі і папірці з машини. Наступне питання виявився в тому, як її тепер закрити. З відкритими дверима Kia не реагує на натискання кнопки центрального замка. Якщо закривати по черзі всі двері, то відкритим залишається багажник. Згадала про кінцевик в стійці дверей водія - спрацювало. Центральний замок зачинив усі двері, заблокував багажник. Машина під будинком, на неї спрямована камера з сусіднього будинку, де сидить держорганізація. Загалом, мінімальні заходи безпеки вжито. В останній раз від мого будинку машину гнали років 15 назад - і ту перед цим довго пасли. В іншому тихий центр відповідає своїй назві.

У мене все ще жевріла надія на те, що ключ випав з якогось кишені в автобусі, на якому я в середині дня п'ятниці проїхала одну зупинку. І, можливо, десь там і залишився. Але, на жаль, офіс автобусної компанії, якій належить маршрут, у вихідні не працює. Чекаю понеділка і дзвоню.

- Ні, нам водії в офіс приносять все, що знаходять, нічого такого не було, - співчутливо відповідає диспетчер.

Знову телефоную в «Сумоторі» і кажу, що ні першого, ні другого ключа вже ось точно немає, але щось треба робити. Менеджер задумався і пообіцяв передзвонити через 15 хвилин. Через годину, коли я вже про нього забула, він подзвонив і повідомив нові «вступні».

- Вам потрібно замовити комплект з двох ключів, викидного і звичайного. Їх зараз в наявності немає, навіть в Москві. Тільки під замовлення, вартість 13 500. І прошивка 5000 рублів. І ще вам потрібно поміняти личинку дверного замка і замок запалювання. Час очікування - місяць.

- Це додаткова вартість? - питаю.

- Ні, вони йдуть в комплекті з ключами і встановлюються для того, щоб машину не можна було розкрити старим ключем. Але установка замків оплачується окремо. Якщо треба, я можу уточнити.

- Дякую, - кажу, - поки не треба, я приблизно уявляю. Що за часом і по роботі, ви приїдете?

- Термін очікування запчастин близько місяця. І вам треба буде привезти машину до нас в сервісний центр.

- Тобто у вас виїзду немає?

- Ні, ми не виїжджаємо.

Отже, до вартості в 20+ тисяч рублів потрібно ще витратити скільки-то на «Воровайки» і доставити машину до порогу сервісного центру в інше місто. Від Владивостока до Артема, де «прописаний» дилер, рівно 35 кілометрів. Безрадісна перспектива, помножена на місяць очікування.

Що стосується заміни всього і відразу, то, на мій погляд, це правильна позиція. Міняти треба, але боже мій, як не хочеться. Так, це прагнення обійтися малою кров'ю і небажання курочіть півмашини через власну неуважність. Kia тим часом повільно покривається пилом і нікуди не їздить. На мою радість (так, так теж буває), вся робота протягом тижня зосереджена в центрі міста. Тут то мітинги, то засідання всяких дум і зборів, то звичайна журналістська текучка, якої в нашому неспокійному житті теж вистачає.

За кілька днів і пару десятків дзвінків вдалося дізнатися, що «болванки» викидних ключів на X-line - досить рідкісна штука в наших краях. Тут не так багато цих машин, хоча друга така ж «живе», наприклад, в сусідньому будинку. Але більше я їх в місті не зустрічала. Є хетчбеки в попередньому кузові, є мільйон седанів Rio. Але ключі у них, кажуть, інші.

Але все ж світобудову - прикольна штука. За час пошуку ключів з пішого маршруту я знайшла кілька сотень рублів, наприклад)) А в середині тижня знайшлися-таки другі ключі в офісі Дрома в Москві. Поки вони їхали до Владивостока, у бідолахи Kia вкрилися від бездіяльності іржавим нальотом гальмівні диски, а сама машина під шаром пилу повільно зливалася з навколишнім середовищем.

За кілька днів простою гальмівні диски вкрилися нальотом іржі

Отримавши ключ, я з'їздила, звичайно, до дилера. Виявилося, що можна замовити просто брелок з болванкою без личинок і додаткових ключів за 9000 рублів. Але ніщо так не розслаблює, як щодо вирішена проблема. Пересуватися на машині було можливо, значить, із замовленням можна було і почекати.

Взагалі я хотіла знайти варіант подешевше оригіналу. Але пошуки у Владивостоці зазнали фіаско. Мені називали ціну від 20 до 48 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за один злощасний брелок. Мені пропонували чекати три тижні, місяць і три місяці. Зрештою, я плюнула на пошуки ближче і вирішила пошукати подалі, в Москві.

Виявилося, що і в столиці відшукати шукане не так-то просто. Інтернет-сайти пропонували самі різні варіанти. На сайтах з китайськими товарами їх теж вистачало. Правда, в основному продавалися ключі на Rio 4, а не на X-line. Відповіді на питання, чи однакові у них чіпи, я теж не могла отримати.

Зрештою знайшла сайт з магазином і телефоном, де менеджер урочисто присягнувся, що їх ключ абсолютно точно підійде. Ціна питання 4800 рублів. Окей, давайте брати. Це був початок грудня.

Відправити замовлення обіцяли через тиждень. Але ні через тиждень, ні через дві цього так і не сталося. Після численних дзвінків, листів та інших переговорів ключ відправили на новорічних святах. Прийшов він, природно, значно пізніше. Доставка кур'єром +500 рублів. Разом вже 5300.

Коробка була значною. А в ній, хай йому грець, виявився не ключ. А комплект для повної заміни - брелок і запасний ключ з іншого нарізкою борозенки, личинки запалювання і дверного замка. На ключі вибито - 4D4. Це номер чіпа, який при відповідно до автомобілем знімає штатну захист. Але на нашому X-Line номер був 4D6.

Дзвоню дилеру, пояснюю ситуацію. Питаю, чи можна якось обійтися без заміни всього на щось невідомого походження. Можна, кажуть. Замовляєте болванку самого ключа за 500 рублів, гвинтик, яким він прикручується до брелоку ще за 120 чи 180, чи що. Нарізуєте ключ, вставляєте, а ми прошиває.

Замовляю авіадоставку (+800 рублів), через кілька днів забираю і віддаю в нарізку. Складна борозенка обходиться ще в 1000 рублів. Потім з усім цим добром знову записуюся до дилера.

Потім з усім цим добром знову записуюся до дилера

Нова болванка ключа і гвинтик, щоб причепити його до брелоку

Квест мало вирішитися, але немає. Прошити чіп до кінця не вдалося, причому ні в перший раз, коли електрик копирсався пару годин, ні в другій, коли мене попросили привезти машину на цілий день.

Новий ключ машину заводив і відкривав, але кнопки на брелоку не працювали. Навіть не реагували. За прошивку не до кінця дилер взяв з мене 1200 рублів. А я, зрозумівши, що «заїло твою музику, князь» (с), вирішила вже не страждати фігньою далі і замовити оригінальний брелок. За все танці з бубном я повинна була заплатити якраз стільки, скільки він коштує - майже 9000 рублів.

Але через кілька місяців він обійшовся мені вже значно дорожче - 12 000 рублів. Благо менеджери пішли назустріч і сунули мій брелок в чиєсь замовлення, позбавивши від необхідності оплачувати ще одну прискорену доставку.

Отже, вже 21 000 рублів. Друга прошивка і перестановка ключів з брелока в брелок вийшла ще в 2000 рублів. Це був уже кінець травня. Разом спроба заощадити на замовленні ключа обійшлася мені рівно в два рази дорожче, ніж могла бути восени.

Ще в кінці квітня ми потрапили-таки в ДТП. Вечір, перехрестя, мені треба направо, але я повертаю з другого ряду, попутно стежачи, щоб у мене не повернули з третього - там так буває. Швидкість близько 30 км / ч. А поруч зі мною їде Ipsum приблизно з тією ж швидкістю. Але по крайньому правому ряду і прямо. Загалом, зустрілися дві самотності. Я не очікувала каверзи, Ipsum не встиг зреагувати і в'їхав рівно в стик пластикових накладок заднього крила і бампера.

З пошкоджень у Kia - глибокі подряпини в пластиці і трохи загнуте всередину крило. У Ipsum розбитий «поворотник», пом'ятий і подряпаний кут бампера. Загалом, не смертельно, але неприємно.

ДТП і його наслідки

Викликати нікого не стали, тому що це був переддень Великодня, готувався хресний хід, ГИБДД ми б чекали якраз до завтра. Обійшлися европротоколом, в якому написали, що я не надала переваги їхав прямо автомобілю. Знаків, що регламентують проїзд перехрестя по смугах, там немає. Серйозних пошкоджень обидва автомобілі не отримали.

Правда, довелося записатися в страхову на огляд. Не знаю, навіщо це потрібно для винуватця ДТП. Можливо, щось пов'язане з виплатами саме по євро. Загалом, на наступний день Кіа виміряли лінієчку і відпустили на всі чотири сторони.

Загалом, на наступний день Кіа виміряли лінієчку і відпустили на всі чотири сторони

Заміряли нас лінієчку в страховій

Ось з такими ушкодженнями Kia X-Line перейшов до нового водієві. А до мене приїхала Lada Vesta Cross.

Поки, Kia. Привіт, Vesta Cross

Взяла б я собі Kia X-line? Ні. Він хороший, дуже хороший. Це прекрасний автомобіль для розміреним міської їзди, поїздок на недалекі природу без ночівлі в машині. Він навіть цілком годиться для перевезень чого б то не було, хоч меблів, хоч сіна. Економічний, підлягає нескладним доопрацюванням типу шумоізоляції, електроприводу дзеркал (я до сих пір страждаю від його відсутності у машини нового покоління), захисту днища і додаткового світла. Кажуть, що Kia починають масово сипатися і ламатися десь після 70 тисяч пробігу. Ми до нього не доїхали, так що голослівно стверджувати не беруся.

Але все ж є два але, де одне логічно випливає з іншого.

Машина називається кросовером, але комплектується тільки переднім приводом - це не для мене. X-line непогано гребе передніми колесами, а системи безпеки в принципі тримають машину і сильно їй допомагають. Але в цьому році зими у нас не було, випробувати «Киянку» в умовах крижаних підйомів і спусків Владивостока мені не вдалося. У будь-якому випадку я звикла до повного приводу і хочу, щоб у автомобіля в разі нештатної ситуації була можливість підключити ще два колеса.

Друге але - це ціна. Мільйон з гаком рублів за монопривод, будь він хоч тричі новий, я віддавати не готова. У мене є відчуття, що якби не маркетинговий хід з «кросовером», машина коштувала б на енну кількість тисяч рублів дешевше.

Олена Степанова

Вчора втратили?
Це додаткова вартість?
Що за часом і по роботі, ви приїдете?
Тобто у вас виїзду немає?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов