- Процес заміни насоса ГУР на ZAZ Forza
- Що було використано в процесі заміни насоса ГУР в ЗАЗ Форза
- додаткова інформація
Наша сеть партнеров Banwar
В автомобілях ZAZ Forza використовується обслуговується насос ГУР . Але провести повноцінний якісний ремонт насоса ГУР вийде тільки в фірмовому сервісному центрі. Справа в тому, що для знімання і запресовування шківа необхідно задіяти спеціальне пристосування. Без нього є велика ймовірність деформації або облому вала .
Термін служби насоса ГУР становить не менше 100 000 (км) пробігу. Якщо насос вийшов з ладу на позначці понад 130 000 (км) пробігу, то ремонт вузла проводиться повною заміною зношеного насоса ГУР на новий аналог. Насос з великим пробігом раціонально піддавати ремонту лише в одному випадку - коли зношений вузол замінити нічим.
Робота по заміні насоса ГУР в ЗАЗ Форза має середній рівень складності. Процес ремонту трудомісткий, але нічого космічного в цій роботі немає. Насос ГУР знаходиться відразу під капотом , Дістатися до нього нескладно.
Процес заміни насоса ГУР на ZAZ Forza
- відкручуємо притискної болт на металевій трубці високого тиску нагнітає магістралі.
- Від'єднуємо трубку.
Тепер необхідно зняти ремінь приводу насоса рульового гидроусиления.
- Послаблюємо затяжку нижнього заднього болта кріплення насоса. Потрібен буде ключ на 13.
- Послаблюємо затяжку передній нижній гайки . Головка під ключ на 13.
- Послаблюємо затяжку болта верхнього переднього кріплення. Знадобиться шестигранник на 8.
- Ключем на 10 послаблюємо натяжітель ременя .
- Скидаємо ремінь.
- Викручуємо до кінця болт натяжителя.
- Виймаємо насос ГУР в зборі з кронштейном і шкивом .
Зверніть увагу, оригінальний насос ГУР для ZAZ Forza може поставлятися без кронштейна. В такому випадку кронштейн доведеться знімати з зношеного насоса. Робиться це в такий спосіб:
- Викручуємо 3 болта, якими кріпиться шків.
- Знімаємо шків. Найкраще робити це спеціальним пристосуванням.
- Відкручуємо з передньої сторони 3 болта кріплення кронштейна.
- Відкручуємо з заднього боку 3 болта кріплення кронштейна.
- Знімаємо кронштейн.
- Проводимо збір вузла в зворотній послідовності. Зверніть увагу на прокладку трубки нагнітаючої магістралі. Використовувати старий ущільнювач неприпустимо! Після кожного знімання трубки потрібно задіяти нове ущільнювальне колечко.
- Заливаємо в бачок ГУР нову сервісну рідина. Не забудьте прокачати систему для видалення повітря.
- Робимо пробний заїзд, оцінюємо роботу гідропідсилювача.
Що було використано в процесі заміни насоса ГУР в ЗАЗ Форза
- Набір ключів
- набір шестигранників
- плоскогубці
- Домкрат і страхує наставкой
- Ємність для відпрацювання
- Нова рідина ГУР
Знадобиться і новий насос ГУР. Додатково потрібна буде і нова прокладка для трубки високого тиску в нагнітаючої магістралі.
додаткова інформація
Багато майстрів проводять ремонт зношеного насоса ГУР. Ясна річ, ремонтному насосу далеко до нового в плані тривалості роботи. Але відновлений насос ГУР цілком зможе підстрахувати водія на перший час, поки не буде придбаний оригінальний вузол.
Слабкими місцями насос ГУР є:
- підшипник
- сальник
Для заміни підшипника з сальником необхідно зняти задню кришку насоса. Далі виймається внутрянка (перекачивающая камера). Потім знімається передня кришка разом з валом. Підшипник з сальником встановлені на валу.
Підшипник витягується спеціальним знімачем. Потім слід дістати і зношений сальник.
У ролі підшипникового вузла використовується класичний підшипник №203 в закритому корпусі. У ролі сальника використовується ущільнювач з артикульним номером 26033537. Зверніть увагу, сальник повинен бути укладений в металеву оправлення. Дана серія ущільнювачів розрахована на роботу в умовах високих температур (hight temperature).
Ще раз варто зауважити, що відновлювати вийшов з ладу насос ГУР в ZAZ Forza раціонально тільки в тих випадках, коли насос відпрацював до 130 000 (км) пробігу. Насос ж з більш високим пробігом ремонтувати нераціонально, так як в ньому будуть помітно зношені все труться пари, велика частина з яких не надходить у продаж.