Наша сеть партнеров Banwar
Після розтину двигуна, на мій превеликий жаль, були виявлені задираки всіх дзеркал циліндрів і спідниць всіх поршнів. До цього я готовий не був. В очікуванні було побачити залягання маслос'емних кілець і задубілі сальники клапанів, що призводило до масложор, але отримав цей сюрприз.
Так що робити то? В той момент заворушилися всі звивини в мозку, після чого спливли такі варіанти:
1. Зібрати все на місце і продати тачку до біса, зробивши знижку на контрактний двигун (були такі перші думки). Але я б не був я, якби так вчинив, все ж хочеться довести результат до переможного.
2. Замінити двигун 1КR на 1NR (чотирициліндровий 1,3 л). Хммм ... заманливо, але немає, краще продати машину, додати і купити в комплектації з 1NR. Це не мій варіант.
3. Зробити капиталку. Ремонтні поршня і кільця, думаю, можна знайти, але точити блок ..., ні, занадто клопітно.
4. Замовити контрактний 1КR, ціна питання 30000-40000р. Можливо ... .але що там всередині? Який стан цього двига? В оголошеннях двигуна з пробігом 15-60т.км. Щось слабо віриться. Брати кота в мішку? Ні!
5. Взяти контрактний блок циліндрів і комплект поршнів, провести заміну. Так, це те, що потрібно. Якість деталей можна проконтролювати особисто перед установкою. Але от не задача, немає оголошень про продаж цих контрактних запчастин. Є поршня нові, але боюся, що сумнівної якості. Ну а блок циліндрів мені потрібен під CVT (варіатор) до кузова KGC30, а їх не продають окремо. Навіть контрактні двигуни в більшості випадках йдуть під автомат, він не підійде до варіатору, що не стикується. Я задавав питання продавцям двигунів, але ніхто окремо блок і поршня не хоче продавати, максимум без навісного обладнання. Ще однією проблемою стала фінансова складова, а саме відпустку всією сім'єю в Сочі, звідки я повернувся з голим, але засмаглим заднім місцем.
Машина то потрібна, тому було вирішено зібрати все назад, попередньо відчистив деталі від коксу і встановити запчастини, які були мною придбано до розбирання ДВС. У моторне масло долив відновну антизадирні присадку (я розумію, що сенсу від неї мало, але все ж). Після відпустки буду займатися пошуком потрібних запчастин.
Після складання двигун завівся на ура, витрата палива прийшов до норми, але в двигуні з'явився стукіт як на відео (видюха з ютуба)
З причини того, що я почистив поршня від коксу, збільшився зазор між поршнями і блоком, через що поршні бовтаються в циліндрах і видають такий звук. До заміни поршнів і блоку циліндрів, буду їздити поки так. Витрата масла поки не помічаю, їздимо мало у відпустці, за 1000км рівень візуально не зменшився. Але через задирів витрата повинен бути в будь-якому випадку.
Відчистив від коксу головку
Встромляємо поршня на місце, ставимо вкладиші, закручуємо шапки шатунів
Відмив поршня, поставив кільця, проточки в порушених (8шт. На поршень) рассверлени на + 0,5 мм
Дивіться стик шатуна і шапки, літери - це відмінність між ними, більше поршня і шатуни не відрізняються один від одного
Відчистив від коксу лобовине і масляний насос (праворуч на фото)
Притер клапана. Клапан ставимо на місце і через жорсткий шланчик притираємо дрилем
Ставимо прокладку ГБЦ
хотів розкрити і почистити муфту vvt-i, але не вийшло, спец.інструмент (п'ятигранна зірочка) не знайшов. Поставив на місце як є
ставимо на місце головку, простягаємо, встановлюємо штовхачі клапанів
встановлюємо розподілвали
Свічки іридієві DENSO SK20H11 замовив через Аліекспресс (4 шт., Одна в запас)
На ланцюга є забарвлені три ланки. Необхідно поєднати мітки ланцюга з мітками на зірочках распредвалов і коленвала. У мене з цим проблем не виникло. Ставимо натягувач і заспокоювач. Є невелика заморочка з гидронатяжітель, його треба зафіксувати, інакше не поставити натягувач.
Щоб масляний насос заробив, необхідно створити первинний масляний клин. Для цього через масляний канал фільтра і через сальник лобовини додав шприцом масло
Поєднуємо мітки розподілвалів, після чого мітки для ланцюга (пофарбовані) повинні дивитися вгору
мітка для ланцюга на зірочці клонували теж пофарбована
Лобовине ставимо на місце, потім водяний насос, подушку двигуна, кришку головки
Замінив сальник лобовини 38 * 50 * 7 (був рідний), поставив 38 * 50 * 6
Ну тут як годиться ставимо колектора (впускний, випускний, паливний), датчики, трубопроводи водяної системи, навісне, ремінь, фільтра, косу, ллємо олію і антифриз. Заводимо.
Так що робити то?
Але що там всередині?
Який стан цього двига?
Брати кота в мішку?