Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

збірка двигуна

Наша сеть партнеров Banwar

Після розтину двигуна, на мій превеликий жаль, були виявлені задираки всіх дзеркал циліндрів і спідниць всіх поршнів. До цього я готовий не був. В очікуванні було побачити залягання маслос'емних кілець і задубілі сальники клапанів, що призводило до масложор, але отримав цей сюрприз.

Так що робити то? В той момент заворушилися всі звивини в мозку, після чого спливли такі варіанти:

1. Зібрати все на місце і продати тачку до біса, зробивши знижку на контрактний двигун (були такі перші думки). Але я б не був я, якби так вчинив, все ж хочеться довести результат до переможного.

2. Замінити двигун 1КR на 1NR (чотирициліндровий 1,3 л). Хммм ... заманливо, але немає, краще продати машину, додати і купити в комплектації з 1NR. Це не мій варіант.

3. Зробити капиталку. Ремонтні поршня і кільця, думаю, можна знайти, але точити блок ..., ні, занадто клопітно.

4. Замовити контрактний 1КR, ціна питання 30000-40000р. Можливо ... .але що там всередині? Який стан цього двига? В оголошеннях двигуна з пробігом 15-60т.км. Щось слабо віриться. Брати кота в мішку? Ні!

5. Взяти контрактний блок циліндрів і комплект поршнів, провести заміну. Так, це те, що потрібно. Якість деталей можна проконтролювати особисто перед установкою. Але от не задача, немає оголошень про продаж цих контрактних запчастин. Є поршня нові, але боюся, що сумнівної якості. Ну а блок циліндрів мені потрібен під CVT (варіатор) до кузова KGC30, а їх не продають окремо. Навіть контрактні двигуни в більшості випадках йдуть під автомат, він не підійде до варіатору, що не стикується. Я задавав питання продавцям двигунів, але ніхто окремо блок і поршня не хоче продавати, максимум без навісного обладнання. Ще однією проблемою стала фінансова складова, а саме відпустку всією сім'єю в Сочі, звідки я повернувся з голим, але засмаглим заднім місцем.

Машина то потрібна, тому було вирішено зібрати все назад, попередньо відчистив деталі від коксу і встановити запчастини, які були мною придбано до розбирання ДВС. У моторне масло долив відновну антизадирні присадку (я розумію, що сенсу від неї мало, але все ж). Після відпустки буду займатися пошуком потрібних запчастин.

Після складання двигун завівся на ура, витрата палива прийшов до норми, але в двигуні з'явився стукіт як на відео (видюха з ютуба)

З причини того, що я почистив поршня від коксу, збільшився зазор між поршнями і блоком, через що поршні бовтаються в циліндрах і видають такий звук. До заміни поршнів і блоку циліндрів, буду їздити поки так. Витрата масла поки не помічаю, їздимо мало у відпустці, за 1000км рівень візуально не зменшився. Але через задирів витрата повинен бути в будь-якому випадку.

Але через задирів витрата повинен бути в будь-якому випадку

Відчистив від коксу головку

Відчистив від коксу головку

Встромляємо поршня на місце, ставимо вкладиші, закручуємо шапки шатунів

Встромляємо поршня на місце, ставимо вкладиші, закручуємо шапки шатунів

Відмив поршня, поставив кільця, проточки в порушених (8шт. На поршень) рассверлени на + 0,5 мм

На поршень) рассверлени на + 0,5 мм

Дивіться стик шатуна і шапки, літери - це відмінність між ними, більше поршня і шатуни не відрізняються один від одного

Дивіться стик шатуна і шапки, літери - це відмінність між ними, більше поршня і шатуни не відрізняються один від одного

Відчистив від коксу лобовине і масляний насос (праворуч на фото)

Відчистив від коксу лобовине і масляний насос (праворуч на фото)

Притер клапана. Клапан ставимо на місце і через жорсткий шланчик притираємо дрилем

Клапан ставимо на місце і через жорсткий шланчик притираємо дрилем

Ставимо прокладку ГБЦ

Ставимо прокладку ГБЦ

хотів розкрити і почистити муфту vvt-i, але не вийшло, спец.інструмент (п'ятигранна зірочка) не знайшов. Поставив на місце як є

Поставив на місце як є

ставимо на місце головку, простягаємо, встановлюємо штовхачі клапанів

ставимо на місце головку, простягаємо, встановлюємо штовхачі клапанів

встановлюємо розподілвали

встановлюємо розподілвали

Свічки іридієві DENSO SK20H11 замовив через Аліекспресс (4 шт., Одна в запас)

, Одна в запас)

На ланцюга є забарвлені три ланки. Необхідно поєднати мітки ланцюга з мітками на зірочках распредвалов і коленвала. У мене з цим проблем не виникло. Ставимо натягувач і заспокоювач. Є невелика заморочка з гидронатяжітель, його треба зафіксувати, інакше не поставити натягувач.

Є невелика заморочка з гидронатяжітель, його треба зафіксувати, інакше не поставити натягувач

Щоб масляний насос заробив, необхідно створити первинний масляний клин. Для цього через масляний канал фільтра і через сальник лобовини додав шприцом масло

Для цього через масляний канал фільтра і через сальник лобовини додав шприцом масло

Поєднуємо мітки розподілвалів, після чого мітки для ланцюга (пофарбовані) повинні дивитися вгору

Поєднуємо мітки розподілвалів, після чого мітки для ланцюга (пофарбовані) повинні дивитися вгору

мітка для ланцюга на зірочці клонували теж пофарбована

мітка для ланцюга на зірочці клонували теж пофарбована

Лобовине ставимо на місце, потім водяний насос, подушку двигуна, кришку головки

Лобовине ставимо на місце, потім водяний насос, подушку двигуна, кришку головки

Замінив сальник лобовини 38 * 50 * 7 (був рідний), поставив 38 * 50 * 6

Замінив сальник лобовини 38 * 50 * 7 (був рідний), поставив 38 * 50 * 6

Ну тут як годиться ставимо колектора (впускний, випускний, паливний), датчики, трубопроводи водяної системи, навісне, ремінь, фільтра, косу, ллємо олію і антифриз. Заводимо.


Так що робити то?
Але що там всередині?
Який стан цього двига?
Брати кота в мішку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов