Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Женевський автосалон 2013

Наша сеть партнеров Banwar

Унікальність Женевського автосалону в тому, що це єдина в Європі арена інтелігентних бойових дій між автовиробниками. Нинішнє автошоу 2013 року 83-е за рахунком. У цьому сезоні було заявлено 130 прем'єр.

Про Женевському автосалоні

Унікальність Женевського автосалону в тому, що це єдина в Європі арена інтелігентних бойових дій між автовиробниками, де немає явного домінування і підвищеного інтересу до якогось національного бренду, як, наприклад, на Франкфуртському або Паризькому автосалонах. У Женеві все виступають на рівних. У Швейцарії немає власного автомобільного виробництва масового характеру, є тільки дрібні тюнінгові фірми або ательє, що виступають доважком, але ніяк не основним локомотивом тематичної гілки промисловості і бізнесу. А тому за гаманець швейцарського покупця борються іноземці, які поряд з існуючими автомобілями щорічно представляють в Женеві нові моделі, модифікації і версії своїх машин.

Нинішнє автошоу 2013 року 83-е за рахунком. У цьому сезоні було заявлено 130 прем'єр.

Відкриття Женеви 2013

Головне відкриття Женеви цього року - бренд Qoros. Це китайсько-ізраїльська фірма, створена на паях «Chery Automobile» і холдингом «Israel Corporation» ще в 2007 році, але голосно заявила вона про себе в другій половині 2012 року, коли виграла суд проти Kia, заборонивши їй назвати свій новий флагман словом Quoris в Європі. Тоді китайці обіцяли дебютувати відразу всім модельним рядом на автосалоні в Женеві. Машини дійсно привезли і здивували зрозумілим і звичним для європейців підходом. У становленні марки активно брали участь європейські колабораціоністи (колишнім виконавчим директором VW Фолькером Штайнвашером, топ-менеджером BMW Клаусом Шмітдом і далі за списком) за велику зарплату. Як їдуть автомобілі Qoros, які вони на ресурс, що і як в них в деталях поки не знає ніхто. Але факт прем'єри явно говорить про нову мету китайців: експансії на ринок Європи. Китайці зробили крок на наступний щабель: тепер вони не крадуть і не копіюють, а привертають до себе іноземців. Порівнянної дорогою кілька десятиліть тому йшов і Радянський Союз. Проміжний результат у Qoros вже є: європейська преса помітила фірму.

Китайський Qoros - дітище «Chery Automobile» і холдингу «Israel Corporation».

Інша тенденція Женеви - практично повне зникнення гібридів, електрокарів і іншої утопії, не придатною для реального життя. Якщо кілька років тому на кожному автомобільному салоні такого масштабу, як Женевський був неодмінно окремий стенд або павільйон, де демонструвалася вся ця електрична нісенітниця, то в цьому році нічого подібного не було. Всі «електрику» або була закрита остаточно, або розподілено за власними стендів автомобільних компаній.

Надзвичайно цікавий виток розвитку альтернативного напрямку світу явив концерн PSA (Peugeot-Citroen). Інженери додумалися поєднати в одному кузові (Citroen C3) нормальний мотор (1.2 і 82 к.с.) і пневматичну силову установку. Система отримала назву Hybrid Air. Повітряна складова складається з пари насосів і двох балонів. Трансмісія не менш дивовижна - на основі планетарного зубчастого механізму. Поки автомобіль в русі, насоси накачують повітря в резервуари. Примітно, що у водія є можливість вибору між трьома сценаріями, як саме їхати: на звичайному бензиновому ДВС, на тязі мотора і пневматичних елементів або тільки на повітрі. Головне раціональне зерно цієї ідеї - зниження ваги. Якщо будь-який електричний гібрид конструктивно обов'язково прив'язаний до батарей і акумуляторів, в результаті чого виходить надмірно важким, то в пневматичному гібриді подібних проблем немає. За офіційними даними, завдяки цьому витрата в змішаному циклі у Citroen Hybrid Air від PSA може бути знижений до 2,9 літрів / 100 км. Є й інше вагому перевагу - відчутний приріст потужності, динамічного потенціалу машини і її енергоозброєності. Натиснув кнопку - і отримав прискорення в просторі. А до 2018 року, коли в містах Європи вдарить екологічний стандарт Євро-7, який передбачає зони нульового вихлопу (Zero Emission), до двох перерахованих плюсів концепту Peugeot-Citroen додасться і третє. На цій машинка можна буде легально їздити по центрам європейських столиць.

Citroen Hybrid Air - цікавий виток розвитку альтернативного напрямку.

Розмах Женевського автосалону завжди відрізняється дивовижною амплітудою. Поряд з новими автомобілями, які можна купити у дилерів, в Женеві демонструється і історична експозиція. Зазвичай, як і з електрокарами, для неї виділяють окреме місце в виставковому центрі Palexpo, але в цьому році історія виступила бідніший, ніж зазвичай, позначившись окремо лише на майданчиках окремих фірм.

На стенді Subaru виставлялася перша модель марки - Subaru 360, заборонена до продажу в Америці. Але це лише загартувало японців і націлило на прогрес. У підсумку в сучасній історії бренду в США у марки був навіть завод. В цьому році японцям виповнилося 55 років, хоча подальша доля фірми Subaru розпливчаста.

Первісток японської Субару - Subaru 360 - був заборонений до продажу в Америці.

Японська компанія Mitsubishi здивувала маловідомої в Європі моделлю Celeste, в якій, втім, читається слід іншої історії - Renault 17.

Японська компанія Mitsubishi здивувала маловідомої в Європі моделлю Celeste, в якій, втім, читається слід іншої історії - Renault 17

Маловідома в Європі Mitsubishi Celeste.

Англійці теж не забули про історію. Jaguar привіз Jaguar 120, а Aston Martin - DBR-1.

Jaguar 120випускался з 1948 по 1954 рік. Максимальна швидкість серійного автомобіля - 200,5 км / ч, спеціально підготовленого - 219.83 км / ч.

В іншій частині салону стояв німецький Porsche 901, наступні екземпляри якого іменуються легендарним поєднанням 911. А віддалік, в засіках, варто De Lorean ...

А віддалік, в засіках, варто De Lorean

De Lorean - мрія з майбутнього вісімдесятих.

Прем'єри Женеви для життя

У нашій країні прийнято хвалитися і здаватися «крутим». Тому, з розмов, вагома частина нашого населення зазвичай їздить на мерседесах і BMW з двигунами V8, а говорити і слухати про машинах масового сегмента не бажає, вважаючи їх долею невдах, одночасно виправдовуючи свої особисті Жигулі тимчасовими проблемами ...

Головний автомобіль Женеви 2013 класі «для всіх» - новий універсал Dacia Logan MCV. Машина минулого покоління, яку ми знаємо зараз на нашому внутрішньому ринку під ім'ям Lada Largus, найближчим часом в Європі буде знята з виробництва, поступившись місцем оновленому кузову. Румунський універсал Dacia Logan MCV вийшов надзвичайно добрим і симпатичним. Навколо новинки було продихнути - Європа розглядала, принюхувалася, вивчала.

Новий універсал Dacia Logan MCV обіцяють перейменувати в Sandero Break, що буде виправдано меншими довжиною та колісною базою, а також виключно пятиместной компонуванням.

Шкода провела глобальну прем'єру нової Octavia. Причому відразу в двох кузовах: ліфтбек і універсал (Skoda Octavia Combi). Нова генерація, слідом за Рапідом (Skoda Rapid) дивує увагою до дрібниць: автономний підсилювач телефонного сигналу, органайзер багажника, тримач целофанового пакета для сміття, штатний скребок для скла на лючке бензобака та інше. І знову ж таки, слідом за Рапідом, повторює дизайнерську концепцію. Тепер Skoda, як і Volkswagen, і Audi, пішла по шляху масштабування єдиного особи марки.

Тепер Skoda, як і Volkswagen, і Audi, пішла по шляху масштабування єдиного особи марки

Нова Skoda Octavia побудована на тій же платформі, що і Volkswagen Golf сьомого покоління. Вона стала більшою і комфортніше, а також придбала багато всіляких «наворотів».

У Suzuki грянула несподівана прем'єра - новий SX4. на торішньому Паризькому автосалоні 2012 ця машина була концептом (Suzuki S-Cross) і ніяких конкретних планів щодо неї не було, а тепер це новий Suzuki SX4. Уже серійний, робити який найближчим часом почнуть на тому ж заводі Сузукі в Угорщині, де збирали попередника.

Новий Suzuki SX4 символізує собою так звану перехресну концепцію, де "S" означає спорт, що безпосередньо пов'язано зі способом життя, "Х" - знак перехресної концепції, "4" позначає 4 пори року,

Тему міських "паркетників" продовжують французи. Якщо раніше всі заздрили Ніссану з його бестселером Qashqai, то зараз огризаються на Juke, який розширив вниз сегмент кроссоверостроенія. на Женевському автосалоні минулого року в боротьбу включився GM, зробивши з однієї машини відразу три: Opel Mokka, Chevrolet Trax і Buick Encore, а тепер тему освоїли французи. Пежо на основі чарівного Peugeot 208 зробив не менше чарівний Peugeot 2008. Зовні він дуже милий і виконаний в ключі останньої дизайнерської стратегії Пежо, в якій фірмі допомагають дизайнери братнього Сітроена. У цій машині, як і в більшому Peugeot 3008, ні в якому вигляді немає і не буде повного приводу. Замість нього на центральному тунелі шайба, з тематичними картинками і різними настройками електроніки, знову-таки, як на 3008. Renault втілила власне розуміння теми в серійному Renault Captur, який на сьогодні, як і Пежо, позбавлений повного приводу, хоча для окремих ринків він , можливо, з'явиться.

Renault втілила власне розуміння теми в серійному Renault Captur, який на сьогодні, як і Пежо, позбавлений повного приводу, хоча для окремих ринків він , можливо, з'явиться

Вельми милий Peugeot 2008 буде позбавлений повного приводу, незважаючи на цілком «бойовий» вид.

Вельми милий Peugeot 2008 буде позбавлений повного приводу, незважаючи на цілком «бойовий» вид

Серійний Renault Captur поки також позбавлений повного приводу, але, можливо, для деяких країн зроблять виняток і перетворять його в повнопривідний автомобіль.

Боротьба за 4х4 йде і Форда: між російським представництвом Форда і головним офісом щодо Ford EcoSport йде суперечка. Місцевий офіс наполягає на 4WD, а головний вважає цілком достатнім і 2WD. Навколо цієї машини витає й інша інтрига - дата старту серійного виробництва. На стендах Форда кросовер Ford EcoSport миготів і на колишніх автосалонах, але точних термінів його дебюту і виробництва немає до сих пір. Порівнянна історія трапилася і з новим Ford Mondeo. Початок його європейського виробництва і старт продажів обіцяли до 2013, а тепер скромно перенесли на 2014-й. При цьому практично ця ж машина вже продається в Америці під ім'ям Ford Fusion.

Прем'єри для самозакоханих

Щорічний і невід'ємний атрибут будь-якого автосалону, в тому числі і Женевського, -суперкари і натовп збуджених роззяв навколо них. У прес-дні будь-якого автосалону відразу зрозуміло, хто з журналістів справжній експерт, а хто потрапив сюди випадково, частіше за все, не з тематичних ЗМІ. Справжньому автомобільному журналісту в першу чергу цікаві тенденції, відкриття і наміри. Дивлячись на автомобілі люксового сегмента і суперкари, він робить пару кадрів, відзначає в пам'яті пару фактів і йде далі - до машин насущ, до машин, які дійсно будуть їздити в потоці. Ті ж, хто потрапив сюди вперше і раніше розповідав не про автомобілях, а про все інше, звичайно вбудовуються натовпом навколо Ferrari, Lamborghini, Bentley, Rolls-Roys, бурхливо розповідаючи про моделях, які ніхто ніколи не купить.

У Женеві 2013 цієї категорії виступала Феррарі, яка увійде в історію в першу чергу своїм ім'ям. Модель називається LaFerrari. Машина приземкувата, стрімка і неодмінно червона. Тираж обмежений і становить 499 примірників.

Тираж обмежений і становить 499 примірників

Феррарі LaFerrari - квінтессенція червоного.

З цієї ж опери Rolls-Roys, який привіз до Швейцарії автомобіль для водія, упакований в кузов купе - Rolls-Royce Wraith.

Rolls-Royce Wraith - купе для водія.

Bentley вирішив виділитися, пішовши від зворотного, по шляху творення машини для заднього пасажира, зробивши седан Flying Spur. Ступінь його новизни спантеличує. Визначити її можуть тільки фанати, які ні за що не визнаються в тому, що це те ж саме, що і Audi A8, і Volkswagen Phaeton.

Визначити її можуть тільки фанати, які ні за що не визнаються в тому, що це те ж саме, що і Audi A8, і Volkswagen Phaeton

Bentley Flying Spur, навпаки, машина для заднього пасажира.

Замикає сегмент Lamborghini Veneno - автомобіль неймовірно вигадливою форми і вражаючого змісту (V12, 750 к.с.). Селекціонували його з Lamborghini Aventador.

Суперкар Lamborghini Veneno зроблений до 50-річчя марки. Кузов суперкара виготовлений повністю з вуглепластика і має безліч повітрязабірників, утворюючи складний дізайн.Как і інші суперкари Lamborghini, Veneno має систему повного приводу і карбон-керамічні гальма.

Концепти Женеви 2013

Концепти. Без них не обходиться жодне автошоу. Тим більше таку знаменну, як Женева. Найцікавіший автомобіль світлого завтра для нас - Mitsubishi Concept GR-HEV. Японці здивували і порадували цією машиною. По-перше, тим, що вона з'явилася (бренд майже при смерті, з грошима проблеми, з продажами і автомобілями теж, рятує тільки Росія і надзвичайно необхідні нам позашляховиками (не плутайте з кросоверами) на рамі). По-друге, тим, що гарна зовні ідея зберегла правильне утримання: це як і раніше рамник з Super-Select. Нам така штука в саму масть!

Концепт Mitsubishi Concept GR-HEV повинен прийти на зміну пікапу ікап Mitsubishi L200.

Європейцям цього не зрозуміти. У них інша система цінностей. Тому вони з не меншим пожадливістю милувалися на Citroen Technospace Concept, який найближчим часом стане новим Сітроеном C4 Picasso. Машина вийшла різкою і спрямованою, але в той же час зберегла характерне для Сітроена витонченість стилю. Французькі журналісти з сайту Caradisiac довго захоплювалися концептом, смакуючи деталі.

Французькі журналісти з сайту Caradisiac довго захоплювалися концептом, смакуючи деталі

Citroen Technospace Concept побудований на новій нової модульної платформі EMP2 (Efficient Modular Platform 2), що поєднує оптимальну масу і продуману конструкцію.

Текст: Роман Харитонов

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов