Наша сеть партнеров Banwar
У порівнянні з різноманітністю зимової гуми для легкового автотранспорту, зимові шини для позашляховиків, особливо якщо говорити про "шиповках", виявляється бідним. Нешипованних варіантів набагато більше. Причина цього - переважна орієнтація виробників на атлантичний і середземноморський клімат, який набагато м'якше вітчизняного.
Нам же потрібні саме шини для позашляховиків зимові шиповані, а фрикційні залишаються в якості асортиментного пропозиції.
Серед оптимальних для наших широт пропозицій є свої безумовні лідери, які продемонстрували найкращі показники в тестах і практиці.
Кращі зимові шини для позашляховиків
Якщо не першість, то однозначно одну з найвищих позицій заслуговує модель Nokian Hakkapeliitta 7 SUV, діаметром 16-20 дюймів, висотою профілю 40-70 мм і шириною 215-285 мм. Підходить навіть для самих важких позашляховиків. Ціна сильно варіюється в залежності від типорозміру, може становити 8-25 тисяч рублів.
Тест зимових шин для позашляховиків Nokian Hakkapeliitta LT також показує вагомі результати. Ця модель призначена для великих повнопривідних мінівенів, пікапів, фургонів. Діаметр 15-17 дюймів, висота профілю 60-75, ширина 215-265 мм. Індекс навантаження до 116 одиниць складає на шину до 1250 кг.
Якісні шини для позашляховиків зимові шиповані пропонує і німецький виробник Continental AG, що порадував моделлю Continental Conti 4x4 Ice Contact для повнопривідних автомобілів. Діаметр 15-19 дюймів, висота і ширина - 50-75 і 32215-265 мм відповідно. Обійдеться така "взування" в суму 5-17 тисяч рублів, залежно від типорозміру.
Нерідко виробники відходять від традиції створювати окремі SUV-версії і пропонують моделі з таким же, як і для легкових авто, назвою, але з присутністю в типорозмірі варіанту 4х4. Це, наприклад, Pirelli Winter Carving Edge, Goodyear Ultra Grip 500, Bridgestone Ice Cruiser 7000. Всі ці зимові шини для позашляховиків випускаються, крім іншого, і з посадочними діаметрами 16-19 дюймів, шириною профілю 215-265 мм, з індексом навантаження на машину до 1250 кг. Середня вартість - 11-12 тисяч рублів.
Популярні бренди майже не випускають шини для позашляховиків зимові шиповані, що позиціонуються як SUV-моделі. По-клас в більшості своїй орієнтується на більш масові машини. У цьому сегменті можна відзначити Nordman SUV і Toyo Open Country I / T. Остання випускається з посадковим діаметром 16-20 мм, шириною профілю 215-275 мм. Вартість до 17 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Тайванські виробники теж проникли на ринок і пропонують свою шиповану гуму для позашляховиків . Один з лідерів тут - Maxxis MASUW за ціною 5-10 тисяч рублів з типорозмірами 15-18 дюймів в посадковому діаметрі, висотою і шириною профілю 55-75 і 225-275 мм відповідно. Індекс навантаження до 1250 кг на шину.
На сумлінно очищаються міських вулицях відмінним варіантом буде Vredestein Arctrac. У цьому випадку тест зимових шин для позашляховиків показав, що гума забезпечує хороше зчеплення на льоду при гальмуванні і розгоні, але не занадто високу впевненість на снігу. Для міських умов модель демонструє один з кращих показників по співвідношенню ціни / якості.
Шини для позашляховиків зимові нешиповані
"Нешиповані" сектор, який представляє для нас менший інтерес, представлений своїми гідними моделями. Це лише деякі з кращих, запропонованих виробниками для популярних автомобілів класів А і В:
- Bridgestone Blizzak LM-80;
- Continental ContiCrossContact Viking;
- Nokian Hakkapeliitta R SUV;
- Toyo Open Country W / T;
- Yokohama Geolandar I / TS G073;
- Vredestein Wintrac 4 Xtrem.
Кращі зимові шини для позашляховиків "третього дивізіону" (нешиповані):
- Avon Ranger Ice;
- Federal Himalaya SUV;
- Marangoni Meteo HP SUV;
- Hercules Avalanche X-Treme SUV;
- Roadstone Winguard SUV;
- Minerva Ecowinter SUV і ін.