Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати стару Opel Astra H

  1. опис
  2. кузов
  3. салон
  4. двигуни
  5. Трансмісія
  6. Ходова частина
  7. Ціни на запчастини і обслуговування
  8. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

Opel Astra - твердий "хорошист", вічно другий, який запросто міг би бути першим, якби захотів, але йому це не потрібно.

Opel Astra - твердий хорошист, вічно другий, який запросто міг би бути першим, якби захотів, але йому це не потрібно

Цією статтею АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .

опис

  • Тип кузова: хетчбек;
  • Дверей / місць: 3/5 і 5/5;
  • Габарити, Довжина / Ширина / Висота, мм: 4290/1794/1435 і 4250/1755/1460;
  • База, мм: 2615;
  • Маса споряджена / повна, кг: 1210/1685 та 1190/1740;
  • Обсяг багажника, л: 340/1070 і 380/1300;
  • Обсяг бака, л: 52;
  • двигуни:
    Бензинові 4-циліндрові: 1,4 л 16V (90 л. С.), 1,6 л 16V (105/115 л. С.), 1,6 л 16V Turbo (180 л. С.), 1,8 л 16V (125/140 л. с.), 2,0 л 16V Turbo (170/200/240 л. с.);
    Дизельні 4-циліндрові: 1,3 л 16V Сommon Rail (90 л. С.), 1,7 л 16V (80 л. С.), 1,7 л 16V Common Rail (100 л. С.), 1, 9 л 16V (120 л. с.), 1,9 л 16V Common Rail (150 л. с.);
  • Тип приводу: передній;
  • КПП: 5- і 6-ст. механічна, 5-ст. роботизована механіка, 4-ст. автомат
  • Гальма передні / задні: дискові вентильовані / барабанні або диск. вентильовані / дискові
  • Підвіска передня / задня: незалежна / напівзалежна.

Історія

  • 08.2003 - Представлена третя генерація Opel Astra (Індекс кузова H).
  • 03.2005 - На Женевському автосалоні дебютує 3-дверний хетчбек GTC і його «заряджена» версія OPC 2,0 л Turbo (240 л. С.).
  • 03.2006 - З'явилося купе-кабріолет Astra TwinTop.
  • 03.2007 - Рестайлінг. Нові мотори: бензинові - 1,6 л (115 л. С.), 1,8 л (140 л. С.), Турбодизель - 1,3 л (90 л. С.).
  • 09.2009 - Дебютує нинішнє, четверте покоління Opel Astra J

Презентація чергового покоління Opel Astra (H) відбулася у Франкфурті восени 2003 року, а продажі моделі стартували навесні 2004-го.

Спочатку покупцям були запропоновані 3-дверний хетчбек GTC, 5-дверний хетчбек і універсал Caravan (його комерційна 3-дверна версія Astra Van).

Спочатку покупцям були запропоновані 3-дверний хетчбек GTC, 5-дверний хетчбек і універсал Caravan (його комерційна 3-дверна версія Astra Van)

Стильний купе-кабріолет (зі металевим дахом) Twin Top з'явився в 2006-му, а седан - лише восени 2007-го. У 2006-му була зроблена модернізація моделі, а нове покоління Astra було представлено в 2010 році.

Універсал і седан відрізняються від інших версій збільшеної на 90 мм колісною базою, що перевищує аналогічні показники конкурентів і впритул наблизився до моделей більш високого D-класу.

Кузови 3- і 5-дверних хетчбеків відрізняються не просто кількістю дверей - не дивлячись на відповідність фірмовому стилю, вони абсолютно різні. При проектуванні «3-дверки» конструктори не пішли по простому шляху «віднімання» двох дверей - вони створили абсолютно новий кузов. Він нижче «5-дверки» на 2,5 см, ширше і довше - на 4 см.

Активна спрямованість моделі відображена і в її назві - Grand Turismo Compact (GTC). Відповідним чином ця версія позиціонувалася і у нас на ринку - на неї не встановлювали найслабший силовий агрегат 1,4 л, та й 1,8-літровий мотор частіше зустрічається саме на «3-дверцятах».

Велика частина проданих в Україні 5-дверних хетчбеків оснащена 1,6-літровими двигунами, трохи рідше зустрічаються 1,4-літрові мотори.

Найпотужнішими турбірованими агрегатами 1,6 л (180 л. С.) І 2,0 л (170/200/240 л. С.) Обладнали «заряджені» версії OPC, які в нашій країні можна буквально перерахувати по пальцях.

Те ж саме стосується дизельних двигунів - як правило, вони стоять на вантажних універсалах Astra Van.

кузов

Корозійна стійкість Astra H хороша - її кузов повністю оцинкований, хоча претензії до нього все ж є. У деяких машин 2005-2006 років випуску проступає іржа на кришці багажника (під декоративною накладкою) і нижньої відбортовці дверей. А потьмянів хром - звичайна справа.

Кузови хетчбеків різні - за рахунок сильного нахилу лобового і заднього скла, низькою дугоподібної даху «3-дверцята» виглядає більш динамічно. Претензій до оглядовості «5-дверцят» немає, а у «3-дверки» видимість назад обмежена меншим розміром заднього скла і великим кутом його нахилу.

Звукоізоляція моторного відсіку слабенька (на кришці капота застосовується металева шумоїзолірующая пластина) - гул двигуна добре чути навіть на невисоких оборотах.

Згодом розбиваються втулки в механізмі передніх склоочисників - тяги злітають, і двірники не працюють.

Astra H відрізняється високою пасивною безпекою - в краш-тестах EuroNCAP в 2004 році вона завоювала максимальних 5 зірок.

салон

Практичний і зручніше 5-дверні хетчбеки. На гальорці достатньо місця для колін, по ширині і над головою навіть трьом високим пасажирам. У «3-дверцята» за рахунок похилого даху стелю відчутно нижче.

Через відмінності кузовів у 3- і 5-дверних хетчбеків різні обсяги багажників. У «5-дверки» він більше - 380/1300 л проти 340/1070 л у версії з трьома дверима. Хоча в обох версій його функціональність трохи обмежена завужені навантажувальним отвором.

Пластик салону якісний. У більш дорогих версіях під алюміній забарвлена ​​не тільки центральна консоль, а й вузькі смужки вставок з боків від неї.

У більш дорогих версіях під алюміній забарвлена ​​не тільки центральна консоль, а й вузькі смужки вставок з боків від неї

Особливість приладового щитка Astra H - відсутність звичного для багатьох авто покажчика температури охолоджуючої рідини. Про перегрів повідомить відповідна інформаційна лампа.

Можливі несправності airbag водія, про що інформує індикатор на щитку приладів.

Муфта включення компресора кондиціонера не славиться надійністю: можливий обрив або межвитковое замикання обмотки. Замінити її нескладно, оскільки є автоматичний натягувач поліклинового ременя.

Електрика «Опеля» містить безліч електронних блоків, які спілкуються між собою по мультиплексах (CAN-шина), - в звичайних умовах це ускладнює пошук несправностей. А вони трапляються. Те без причини загориться стельовий плафон, то іммобілайзер перестає розпізнавати рідний ключ. Як правило, достатньо на пару хвилин зняти клему з акумулятора, і все прийде в норму.

Частіше за інших глючить модуль СIM рульової колонки: тиснеш на клаксон, а він мовчить. Інші кнопки, розташовані на кермі, теж часом не працюють, при цьому аудіоцентр може перестати реагувати на власні органи управління. На ранній стадії дефект мав випадковий характер, тому довго не вдавалося встановити причину. Міняли модуль по гарантії, перепоювати контакти, збираючи один блок з декількох, - не допомагало. У підсумку прийшли до простого і надійного рішення: у 2009 році впровадили сталеву П-образну скобу, що стискає половинки корпусу і забезпечує надійний контакт.

Діодний міст генератора вигорає зазвичай внаслідок помилки самого власника: пошкодив десь в колії правий брудозахисні щиток моторного відсіку і вчасно його не змінив. Через дірку бруд летить прямо на генератор, забиваючи його нутрощі. Зрозуміло, не витримує і сам агрегат, і поліклиновий ремінь, його приводить.

двигуни

Найбільш поширені у нас бензинові мотори Astra 1,4, 1,6 і 1,8 л (після 2007 г. в.) - сімейства Twinport. Дана технологія дозволяє економити пальне при роботі двигуна в режимі часткових навантажень. В таких режимах паливна суміш в кожен циліндр надходить тільки через канал одного впускного клапана (всього їх два). Другий канал перекривається спеціальною заслінкою у впускному колекторі.

Наприклад, агрегат 1,6 л Twinport витрачає в місті на 1 л менше бензину, ніж старий мотор 1,6 л Ecotec (8,5 л проти 9,5 л відповідно).

Наприклад, агрегат 1,6 л Twinport витрачає в місті на 1 л менше бензину, ніж старий мотор 1,6 л Ecotec (8,5 л проти 9,5 л відповідно)

Найчастіше клопоти з моторами 1,6 і 1,8 л. доставляє модуль запалювання, що вставляється своїми висновками безпосередньо в свічкові колодязі. Згодом кінці тріскаються (таке трапляється і при недбалої заміні свічок).

Інша причина - несвоєчасна заміна свічок. За регламентом покладено кожні 30 тис. Км, однак буває, що центральний електрод на той час значно скорочується внаслідок ерозії, чому іскровий проміжок збільшується. Відповідно зростає пробивну напругу - і модуль згорає.

Рекомендуємо перевіряти свічки при кожному ТО (15 тис. Км) і коригувати зазор.

А ось агрегати 1,4 л здатні доставити більше неприємностей. Мотористи відзначили, що вони «під'їдають» масло. При цьому дані двигуни вимогливі до якості мастила - використання поганого масла або несвоєчасна його заміна призводить до виходу з ладу гидронатяжителя ланцюга ГРМ, а далі ланцюг може проскочити і станеться зустріч клапанів з поршнями.

ГРМ моторів 1,6 і 1,8 л оснащений ременем, який рекомендується міняти разом з натяжним і направляючими роликами кожні 75 і 105 тис. Км відповідно. Помпа, що приводиться цим ременем, здатна виходити два терміни його служби. У всіх двигунах з часом може призвести до протікання датчик тиску масла.

У моторах 1,4 л випуску 2008-2009 рр. відзначені випадки поломки заслінок системи Twinport у впускному колекторі. Виявляється несправність характерним стукотом при натисканні на педаль газу. В даному випадку доводиться міняти впускний колектор разом з паливною рампою.

Особливість моторів Twinport - відсутність змінного фільтра тонкого очищення палива (він виконаний єдиним блоком з насосом). Насоси служать довго.

На дизелях є ймовірність зіткнутися з необхідністю дорогого ремонту паливної апаратури. А крім того - двомасових маховики, сажові фільтри. Вони вартістю заміни здатні поглинути без залишку економію на дизпаливі.

Про що варто пам'ятати - двигуни Astra налаштовані на виконання норм токсичності вихлопних газів Євро-4. Звідси їхня висока вимогливість до якісної паливу.

Трансмісія

Всі Astra - передньопривідні авто. Більшість версій, що експлуатуються в Україні, оснащені 5-ступінчастою роботизованою КП Easytronic. Трохи менше поширена звичайна 5-ступінчаста "механіка". МКП з 6-ю ступенями в основному встановлювалася на «заряджені» версії моделі, які у нас зустрічаються вкрай рідко. Непопулярні в Україні і Astra з 4-ступінчастим "автоматом".

На машинах 2005-2007 років випуску з мотором 1,8 л і АКП серйозні проблеми створював радіатор охолодження двигуна, поєднаний з теплообмінником коробки: через руйнування перегородок масло змішувалося з антифризом.

У ті роки була проведена кампанія відкликання по заміні радіаторів, а в запущених випадках до того ж міняли коробки в зборі. Правда навіть при справній системі охолодження ресурс автомата ледь перевищує 160 тис. Км.

При покупці машини фахівці радять зупинити свій вибір на "механіці" - в ній немає характерних недоліків. Те ж саме можна сказати і про гідравлічному приводі зчеплення. Бажано лише через 100-120 тис. Км міняти масло, не звертаючи уваги на те, що заявлені механічні коробки обслуговуються, - такі заявки не для українських умов експлуатації.

А от заміна зчеплення обходиться дорого (для цього потрібно демонтувати не тільки КП, а й подмоторную балку).

Easytronic характеризується «задумою» в роботі і створює багато проблем. При кожному сервісному ТО (15 тис. Км) потрібно проводити регулювання зчеплення. Цю ж процедуру доводиться проробляти після буксування автомобіля. На необхідність регулювання вкажуть відчутні ривки при перемиканні передач. Якщо їздити так тривалий час, зчеплення і двомасових маховик можуть прийти в непридатність вже до 50 тис.км.

км

Ходова частина

Ходова хетчбеків Astra «заточена» під активну їзду і в ходу жестковата. Цілком інформативно рульове управління, оснащене електрогідравлічним підсилювачем. Під замовлення можна було встановити систему IDS plus, в якій застосовується підвіска з регульованою жорсткістю амортизаторів, змінною чутливістю керма і педалі акселератора. Хоча у нас на ринку авто з IDS plus - велика рідкість.

Передня підвіска - незалежна типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості, ззаду - напівзалежна балка скручування. Слабкі місця передньої підвіски - тяги стабілізатора (служать 20-30 тис. Км) і опорні підшипники стійок (30-40 тис. Км). Умовно слабкою ланкою називають опорні підшипники стійок - забиваються брудом і починають хрустіти.

Кульові опори приклепані до важелів, що на даній моделі розумно: ресурс опор, сайлент-блоків і самих важелів (через втомних тріщин) приблизно однаковий - під 150 тис. Км.

Км

У задній підвісці слабкі елементи - амортизатори (можуть прийти в непридатність до 40-50 тис. Км) і пружини (при перевантаженнях ламаються витки). Але при заміні можна встановити посилені пружини, і проблема зникне. Невбиваних »вважаються« гумки »задньої балки.

Фірмові «шарові» і «гумки» поставляються в зборі з передніми важелями, хоча неоригінальні деталі можна придбати окремо.

А при заміні колісних підшипників не зекономити - вони поставляються в зборі з маточиною і датчиками ABS .У відмову антиблокувальної системи найчастіше винні передні датчики, а замінити їх окремо від маточини не можна. Рідше маточину доводиться міняти через зношування підшипника. І те й інше обходиться недешево. До заднім маточини претензій немає.

На «айстри» встановлювали два типи рульових рейок - з електричним і з електрогідравлічним підсилювачем, причому в різних модифікаціях, рахунок яким навіть фахівці втратили. Одні механізми радують адекватним зусиллям і чіткої зворотним зв'язком на кермі, інші, м'яко кажучи, не дуже. Основні претензії до Егурен: навіть справний агрегат працює неідеально, а часом відмовляє через перегрів. Щоб повернути механізм в робочий стан, потрібно почекати, поки він охолоне.

Незалежно від варіанту підсилювача уважно стежимо за керманичами тягами: до 60 тис. Км в них вже помітний люфт (замінюються окремо). Наконечники навряд чи зажадають уваги до 150 тис. Км.

Немає зауважень і до роботи гальмівної системи. Гальмівні колодки зношуються до 30-40 тис. Км, диски служать удвічі довше.

Ціни на запчастини і обслуговування

Витрати на утримання базової моделі хоч і вище, ніж у деяких конкурентів, але залишаються цілком прийнятними.

Змотати пробіг на "Астри" порівняно просто, достатньо замінити щиток приладів більш свіжим. Не покладайтеся на показання одометра! Краще зіставте кілометраж з відмітками в сервісній книжці, попросивши дилера перевірити по базі даних справжність проходження ТО.

З розбірками проблем немає. Ціни - середні.

  • Рульова рейка - $ 200
  • Капот - $ 150
  • Двері - $ 200
  • Бампер передній - $ 80
  • Форсунка дизеля 1.7 - $ 150
  • Решітка радіатора - $ 150
  • Кришка багажника - $ 250

підсумок

Astra H здатні задовольнити різні категорії покупців. Адже це типовий німецький автомобіль: практичний (наскільки це можливо в малому середньому класі), якісний, але без родзинки, хоча і не такий нудний зовні, як VW Golf.

Автомобіль коштує своїх грошей і користуються хорошим попитом на вторинному ринку. Головне відмовитися від свідомо ненадійних варіантів.

Середня ринкова ціна починається від $ 9500 і доходить до $ 16500.

З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто"

думки власників


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов