Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: VW Caddy і Ford Connect

  1. VW Caddy
  2. опис
  3. Кузов і салон
  4. двигуни
  5. Трансмісія
  6. Ходова частина
  7. Ціни на запчастини і обслуговування
  8. підсумок
  9. думки власників
  10. опис
  11. Кузов і салон
  12. двигуни
  13. Трансмісія
  14. Ходова частина
  15. Ціни на запчастини і обслуговування
  16. підсумок
  17. думки власників

Наша сеть партнеров Banwar

У сьогоднішній статті про зірок б / у ми розглянемо 2-х представників популярних у нас в країні автомобілів-фургонів, або як їх ще називають - "пиріжків".

З одного боку авторитетний Volkswagen Caddy , З іншого - міцний, але ніколи "з неба зірок не вистачає" Ford Connect. Одним з основних факторів для наших співвітчизників є ціна автомобіля на вторинному ринку. Чи вирішить вона результат бою в цей раз?

З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .

VW Caddy

VW Caddy є найбільш доріг їм варіантом з однокласників. І, незважаючи на це, все одно дуже популярний в Україні. У чому криється його успіх - давайте розбиратися разом.

опис

  • Тип кузова: універсал
  • Габарити, Довжина / Ширина / Висота, мм: 4405/1794/1833
  • База, мм: 2682
  • Маса споряджена / повна, кг: 1423/2173
  • Обсяг багажника, л: 750/3200
  • Обсяг бака, л: 60
  • двигуни
  • Бензиновий 4-циліндровий: 1,4 л 16V (80 л. С.), 1,6 л 8V (102 л. С.)
  • Турбодизельними. 4-циліндр .: 1,9 л Turbo (75 л. С.), 1,9 л Turbo (105 л. С.), 2,0 л (70 л. С.), 2,0 л Turbo (140 л. с.)
  • Тип приводу: передній, повний
  • КПП: 5-ст. механічна або й 6-ст. робот. DSG
  • Гальма передні / задні: дискові вентильовані / дискові
  • Підвіска передня / задня: незалежна / напівзалежна

Історія

  • 10.2003 Представлено третє покоління VW Caddy (Typ 2K).
  • 08.2004 Дебют 7-місцевої версії Caddy Life.
  • 03.2006 Розпочато встановлення DSG.
  • 08.2007 длиннобазная версії Maxi.
  • 09.2008 Представлена повнопривідна версія 4Motion.
  • 10.2010 Рестайлінг VW Caddy.

П редшественнік (Caddy II - покоління) був створений на базі VW Polo. Герой нашої розповіді вже ділить платформ у с побратимами по концерну клас му вище - Golf V і Touran. Дуже схожа і технічна начинка цих авто.
П редшественнік (Caddy II - покоління) був створений на базі VW Polo

Виробництво Caddy було організовано на заводі VW в м Познань, що в Польщі. Споживачам було доступно три модифікації на вибір: вантажний Caddy Kasten, вантажопасажирські ий Caddy і пасажирсь ий Caddy Life.

Також автомобіль вироблявся в двох варіантах - зі стандартною і подовженою колісною базою (на 32 см). Останній мав у назві приставку Maxi.

Вантажів ті варіанти оснащувалися тільки задніми орними дверцями, інші версії могли комплектуватися як «розстіб ой», так і підйомними дверима.

Пасажирська версія Caddy Life є сам ой доріг ой і найбільш багатої в плані оснащення.

Досить часто на ринку можна зустріти пригнані з Європи Caddy, які у нас пере обладнали з вантажних в п ассажір ські. Перероблений автомобіль, визначається по бічних стекол - про ні вклеєні поверх панелей.

У краш-тесті автомобіль Кадді показав себе дуже добре, заробивши 4 зірки з 5.

Кузов і салон

Автомобіль добре протистоїть іржі. Найчастіше до оррозі я мож ет з'явитися в місцях ролик а зсувних дверей.
І з-за перепаду температур (особливо взимку) є ймовірність появи тріщин на стеклах "противотум нок".

Зате двері не мають типових для "каблучків" проблем. П етлі у них не просаджували, а ролики не заїдають.

Незважаючи на бюджетне призначення, Volkswagen вирішив не економі ть на якості салону. Все зібрано акуратно і з німецькою педантичністю, пластик не скрипить (хоч і твердий).


Водійські п осаду зручна, та й оглядовість гарна. З адніе сидіння з комфортом розмістять тро їх пасажирів. При цьому місця вистачить людям будь-якого зростання і незалежно від комплекції.

Третій ряд сидінь (знімний) ставилося в базі на подовжений Maxi Life, і пропонувався для версії Life як опція.
Третій ряд сидінь (знімний) ставилося в базі на подовжений Maxi Life, і пропонувався для версії Life як опція

З мінусів - обшивка багажника і задній частині салону присутня тільки в найбільш дорогих верс иях Life. Зате сам з Алон порадує практичних людей наявністю кишеньок і всіляких ніш.

Багажник є одним з найбільших в класі. Те ж саме можна сказати і про вантажопідйомність - д ліннобазние вантажні версії можуть перевозити до 1,5 тонн.

Те ж саме можна сказати і про вантажопідйомність - д ліннобазние вантажні версії можуть перевозити до 1,5 тонн

двигуни

В Україні б ольшинство Caddy предсталена з турбодизельними агрегатами.

За роки експлуатації двигуни показали себе досить надійними. Хоча, звичайно ж, характерні несправності є.
За роки експлуатації двигуни показали себе досить надійними

Наприклад, в 1,4-літровому бензиновому бували і бувають відмови котушок запалювання. Свого часу навіть була про рганізован а відгук ная компанія по заміні непридатних котушок.

У тому ж 1.4 відзначався довгий ранковий запуск холодного двигуна, особливо на авто перших років випуску. Проблема зникла після того, як VW став використовувати інші паливні е форсунки і.

З дизелів більш найбільш вдалим вважається 1,9 л агрегат. У 2-х літровому варіанті трапляються поломки форсунок. В цілому ж паливна система непогано справляється з наш їй соляркою.

Т Урбіно також досить довговічні. Ну і головний плюс - в спокійному режимі в місті можна вкластися в 6 л ітров на 100 км пробігу.

До нюансам в плані експлуатації варто відзначити довгий прогрів взимку. В цьому випадку рекоменду ється додатково встановити Webasto (автономний підігрівач).

В се двигуни привід я ться в дію ременем ГРМ. Він мене ється разом з роликами і натяжителем кожні 90 тис. Км. Також рекоменду ться при цьому пробігу замінити помпу.

Трансмісія

Більшість Caddy мають привід на передні колеса. Також випускалася і повнопривідна версія з фірмовим позначенням 4Motion. Принцип роботи - при пробуксовці передніх коліс підключа ю т ся задні, завдяки муфті. В Україні такі версії велика рідкість.

Caddy оснащувався двома типами КПП: 5-ступінчастою механічною і чи 6-ступінчастою им робот му DSG з двома зчепленнями.

У DSG блок управління оснащений адаптивної програмою управління, здатної змінювати момент перемикання передач. Трапляються проблеми з ЕБУ, що проявляється ривками при перемиканні передач. М ожно спробувати провести регулювання зчеплення на офіційній СТО. В іншому випадку - доведеться міняти сам "мозок".

Масло в "механіці" вважається незмінним, а в DSG його потрібно міняти кожні 60 тис. Км разом з фільтром.

Ходова частина

Підвіска Caddy збита, але при цьому відрізняється непоганим комфортом. Спереду McPherson, ззаду - напівзалежна балка. В обох підвісках присутній стабілізатор поперечної стійкості.

У передній підвісці схильні до підвищеного зносу задні сайлент-блоки передніх важелів - близько 80 тис.км. Близько 100 тис.км повинні протриматися п ередніе гумки, стійки стабілізатора і опорні підшипники. Втулки стабілізатора виходжують набагато далі. Май же 200 тис. Км складає р есурс кульових опор.

Б ольшинство про расходников підвіски змінюються окремо, що здешевлює вартість ремонту. У зборі поставляються тільки колісні підшипники з маточинами.

Рейкове рульове управління було двох типів: електричним і гідравлічним. Електропідсилювач на авто перших років може доставляти проблеми: підвищений знос з'єднує вузла рейки і електромотора (проявляється стуком) Пізніше елемент модернізували. А ось з г ідроусілітел їм особливих проблем немає.

Наконечники рульових тяг проходять тисяч 100-150, а самі тяги - ще довше.

До т ормозія ам питань немає.

Ціни на запчастини і обслуговування

З кожною новою моделлю ціна змісту VW зростає. Те ж саме стосується і Caddy. Він не сильно складний з технічної точки зору, але в окремих випадках без послуг спеціалізованих СТО не обійтися.

З розбірками проблем немає, проте ціни могли бути більш "народними":

  • МКПП - $ 400
  • Фара передня - $ 150
  • Крило - $ 120
  • Капот - $ 200
  • Бампер передній - $ 350
  • Турбіна - $ 250

підсумок

Caddy можна розглядати не тільки як комерційного автомобіля - він підійде і в ролі сімейного варіанту. Все це сприяє популярності - вибір уживаних екземплярів на вторинному ринку великий. Причому наших співвітчизників не сильно хвилює більш висока, ніж у багатьох конкурентів, вартість Caddy. Дві магічні літери "VW" роблять свою справу.

За це і доводиться платити: від $ 9000 до $ 20000.

думки власників



Ford Connect

Н азваніе Connect перекладається з англ ійского, як "з'єднувати", тим самим маючи на увазі багатоцільове призначення в одному автомобілі.

опис

  • Тип кузова: універсал
  • Габарити, Довжина / Ширина / Висота, мм: 4280/1795/1825
  • База, мм: 2665
  • Маса споряджена / повна, кг: 1485/2110
  • Обсяг багажника, л: 1200/3400
  • Вантажопідйомність, кг: 625
  • Обсяг бака, л: 60
  • двигуни:
  • Бензиновий 4-циліндровий: 1,8 л (115 л. С.)
  • Дизельні 4-циліндрові: 1,8 л Turbo (75 л. С.), 1,8 л Turbo (90 л. С.), 1,8 л Turbo (110 л. С.)
  • Тип приводу: передній
  • КПП: 5-ст. механічна
  • Гальма передні / задні: дискові вентильовані / барабанні або дискові вентильовані / дискові
  • Підвіска передня / задня: незалежна / напівзалежна

Історія

  • 03.2002 Представлена нова модель - Ford Connect.
  • 03.2007 Рестайлінг: нові бампери, радіаторні грати. Установка бензинового двигуна 1,8 л припинена, потужність турбодизельних збільшена.
  • 03.2009 Модернізація - нові передні бампери, радіаторні грати, капот, видозмінений розсіювач задніх ліхтарів. У салоні - нове торпедо.

Автомобіль побудований на платформі Ford C170. На ній же був створений Focus I - покоління. Connect має спільні з ним двигуни і коробк у передач. Однак елементи кузова і підвіска у нього повністю оригінальні.

Модель виробляй лась на заводі в Туреччині. Комерційні версії іменуються Transit Connect, а легкові - Tourneo Connect.

Автомобілі випускалися в двох варіантах: з класичної дахом і базою, а також зі збільшеною на 25 см колісною базою і високим дахом.

Грузпас версії мають простенької обшивкою і встановленими сидіннями
Грузпас версії мають простенької обшивкою і встановленими сидіннями.

Кузов і салон

До узов має середню стійкість до корозії. Наприклад, у автомобілів б ез передніх бризковиків збивається фарба на поріг ах, після чого вони починають іржаві ть.

На особливо поездевшіх примірниках розбиваються дверні петлі, які дістають стуком при проїзді нерівностей.

Всередині багато місця. В обробці без надмірностей, пластик може скрипіти. Шумоізоляція слабенька. Після рестайлінгу 2009 року автомобіль отримав оновлене торпедо. Водійське місце відрізняється низько ой посадкою. Через це кромка капота погано вид на.

На задньому ряду легко помістяться три пасажира - простору для ніг і над головою вистачить навіть високим людям.

Сидіння другого ряду можна розділ ить в співвідношенні 1 до 1.

Сидіння другого ряду можна розділ ить в співвідношенні 1 до 1

Місткий багажник і висока вантажопідйомність - головна перевага. Особливо можна порекомендувати длиннобазную версію.

двигуни

Бензинові двигуни ставились на автомобілі до 2007 року і п очті невідомі.

Дизелі з системою Common Rail чутливі до солярки і вимогливі до рівня обслуговування.

На турбодизель Common Rail не сильно надійними були паливні форсунки до 2007 року.

Погане паливо виводить з ладу клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR). Із заводу він йде тільки з впускним колектором.

Т Урбіно служать без проблем.

Рідше зустрічається бензиновий агрегат зарекомендував себе краще. Зустрічаються питання з термостатом і прокладкою клапанної кришки (дають текти) і ВВ- проводами.

ГРМ у всіх агрегатах пасової. Його разом з роликами на бензинки радять міняти кожні 120 тис. Км, а на турбодизель - через 160 тис. Км. На цьому ж пробігу бажано перевірити теплові зазори клапанів.

Трансмісія

Все Connect мають привід на передню ие колеса і оснащувалися виключно механічною КПП.

Ця трансмісія применя лась також і на багатьох інших моделях Ford. Практично в се недоліки в ній були усунені.

Ходова частина

Підвіска Connect досить жорстка. Основна причина - задн яя полузавісім а підвіска а, оснащених а ресорами. Попереду, за традицією, McPherson. Стабілізатор поперечної стійкості присутній як попереду, так і ззаду.

Ходова зарекомендувала з ебя, як надійна. У тулку обох стабілізаторів і стійки заднього змінюються приблизно через 50 тис.км. Спереду ті ж деталі довговічніше - 80 тис. Км.

Кульові опори можуть пройти 90 тис. Км, а сайлент-блоки передніх важелів - до 200 тис. Км. Хрускіт при вивернутих в сторону колесах - перша ознака мертвої "гранати".

Задня підвіска взагалі вважається мало не вічної.

В се версії Connect оснащений и гідропідсилювачем. До 100 тис. Км виробляється механізм в парі «шестерня-рейка» і можуть призвести до протікання сальники рейки.

Серйозних претензій до гальмівної системи немає.

Ціни на запчастини і обслуговування

Фордовський оригінал досить дорогий, проте завжди є альтернатива у вигляді ліцензії. В цілому вартість утримання не можна назвати дорогою, за винятком чисто профільних поломок.

З розбірками проблем немає. Ціни середні:

  • Турбіна - $ 200
  • Форсунка - $ 50
  • ТНВД - $ 350
  • Двері передня - $ 250
  • Двигун - $ 1000.
  • МКПП - $ 350
  • Радіатор кондіцонер - $ 100

підсумок

Головні переваги Коннекта - велике багажне відділення і висока вантажопідйомність. Також важливий плюс в наших умовах - витривала задня ресорна підвіска. Але особливого комфорту від неї чекати не варто.


Ціни стартують від $ 7000 і доходять до $ 17 000.

думки власників


За VW Caddy голосують гаманцем в першу чергу тому що він виконаний якісніше, ніж багато конкурентів, і багато в чому надійніше. За це можна і переплатити. Connect в споживчому плані нічим не гірше - він також має просторий салон і багажник, пристойну вантажопідйомність. Але надійність і якість збірки однозначно гірше ніж у Caddy. Тому і ціну Ford втрачає швидше - до 40%, тоді як у VW ця цифра не перевищує 30% за 3 роки експлуатації. Однозначно скидати з рахунків Connect не варто, однак ми б все ж порадили варіант в особі Caddy, так як його головні цінності - кузов і турбодизельні агрегати - у нього куди надійніше і довговічніше.

Чи вирішить вона результат бою в цей раз?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов