Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати старий Jeep Cherokee 1984-2001

  1. опис
  2. кузов
  3. двигуни
  4. Трансмісія
  5. Ходова частина
  6. Ціни на запчастини і обслуговування
  7. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

Один з найбільш вдалих позашляховиків в світі (якщо судити з продажу) з'явився як результат співпраці фірми AMC і Renault.

Для свого часу це був революційний проект. А як же. П'ять дверей, пружинна, а не на ресорах передніх коліс, і головне, що несе кузов різко виділяли Cherokee із загальної маси тодішніх всюдиходів. На додачу, він виявився простим, дешевим і досить надійним.

Цією статтею АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто".

опис

  • Тип кузова: універсал
  • Дверей / місць: 3/5, 5/5
  • Габарити Довжина / Ширина / Висота, мм: 4250/1720/1630
  • База, мм: 2575
  • Дорожній просвіт, мм: 220
  • Маса споряджена / повна, кг: 1500/2105
  • Обсяг багажника, л: 965/2010
  • Обсяг бака, л: 76
  • Тип приводу: задній, повний / постійний повний
  • КПП: 4- і 5-ст. механічна, 3- і 4-ст. автоматична
  • Гальма передні / задні: дискові / дискові, дискові вентильовані / дискові.
  • Підвіска передня / задня: залежна / залежна.
  • двигуни
  • Бензинові 4-циліндрові: 2,5 л (118 л. С.), 2,5 л (122 л. С.)
  • 6-циліндрові: 2,8 л (115 л. С.) V6; 4,0 л (173 л. С.) R6; 4,0 л (184 л. С.) R6
  • Дизельні 4-циліндрові: 2,1 л (85 л. С.) Turbo, 2,5 л (116 л. С.) Turbo

Історія

  • 1984 Дебют нової моделі Jeep Cherokee
  • Тисячі дев'ятсот вісімдесят п'ять Поява в гаммі 2,1-літрового турбодизеля
  • 1986 2,5-літровий двигун отримав центральний впорскування. Вихід на ринок модифікації Cherokee Limited Wagoneer
  • 1987 Розпочато встановлення 4,0-літрового бензинового двигуна з багатоточковим уприскуванням. Вперше застосована 4-ступінчаста АКПП і роздавальні коробки NP231 і NP242
  • 1988 Для 2-дверного пікапа в якості опції запропонована комплектація Limited. Модифікована решітка радіатора
  • 1989 року на 6-циліндрові версії розпочато встановлення АBS. Гідропідсилювач керма увійшов до переліку стандартного устаткування. Ємність паливного бака збільшена з 50 до 76 літрів
  • Тисячу дев'ятсот дев'яносто один Припинено випуск модифікації Limited Wagoneer. Модифікації з 4-циліндровими двигунами більше не комплектуються АКПП
  • 1992 Систему ABS Bendix замінили більш надійної
  • 1993 Поява системи харчування багатоточковим уприскуванням на 2,5-літровому агрегаті. Представлена ​​модифікація Country
  • 1995 З'явилася подушка безпеки для водія
  • Одна тисяча дев'ятсот дев'яносто сім Рестайлінг інтер'єру і екстер'єру
  • 1998 Модифікації Classic і Limited стали випускати замість Country. З 4-циліндровими моторами знову можлива установка 3-ступінчастою АКПП
  • 2001 Зміна поколінь - Cherokee / Liberty

З 4-циліндровими моторами знову можлива установка 3-ступінчастою АКПП   2001 Зміна поколінь - Cherokee / Liberty

Покупці могли вибрати з трьох варіантів кузовів: трьох (він до 1986 року називався Chief) і п'ятидверний універсал і пікап Comanche. Останній рідкість навіть у себе на батьківщині.

Крім того, порівняно недовго випускався дорогий варіант Wagoneer (1986-1991 рр.) З вертикальними фарами і, дуже часто, пластиковими наклейками на бортах під дерево. До 1986 р Wagoneer комплектувався звичайними фарами і відрізнявся тільки гратами радіатора.

Оздоблення салону, комплектація і навіть колір оббивки сильно залежить від року випуску, ринку збуту, модифікації і т.д. Основних варіантів три: американський (самий шикарний), трохи простіше європейський (нерідко продавався під маркою Renault -Jeep) і китайський BeijingJeep. Останній може бути як зібраним з американських і європейських деталей (найчастіше з мотором Renault), так і побудованим повністю з азіатських комплектуючих.

кузов

Несучий кузов з приварений рамою - це найсильніше, і одночасно найслабше місце "індіанця". Сильне, тому-що машина вийшла досить легкої (на 400 кг легше Blazer!) І порівняно невисокою. Слабке тому, що для постійної їзди по пересіченій місцевості, кузов недостатньо міцний. Зазвичай першою страждає дах, де з'являються тріщини. Правда, в 1994, а потім в 1997 році конструкцію посилювали.

Друга неприємна особливість Cherokee - поганий захист від корозії. Зустріти машину без слідів іржі, випуску до 1991 року майже нереально. Тому при покупці варто найретельнішим чином перевірити кузов. Зазвичай першими згнивають дах біля передніх і середніх стійок і підлога під ногами водія і переднього пасажира. Пізніше становище дещо виправилася. Однак по-справжньому якісний захист від іржі (а заодно радикально посилення кузова) "Вождь червоношкірих" отримав тільки після рестайлінгу в 1997 році.

двигуни

За довгі роки життя Cherokee встиг змінити кілька двигунів. На початку своєї кар'єри він комплектувався 4-циліндровим 2,5 літровим карбюраторним мотором (105 к.с.) і V6 2,8 літра (110-125 л.с.) також з карбюратором. З 1986 року 2,5 літра з центральним уприскуванням (117-121 л.с.). З початку 90-х цей же мотор отримав електронне уприскування (132 к.с.). З 1987 року машина обзавелася рядним 4,0 літровим мотором 173-195 к.с. з електронним уприскуванням бензину. Чим пізніше рік випуску, тим, як правило, могутніше.

Зустрічаються під капотом "Вождя" і дизелі. Як правило, це віхрекамерний Renault 2,1 літра з турбонаддувом (86-88 к.с.). У 90х роках їх змінили вихорокамерних турбодизелі VM об'ємом 2,5 літра 115 к.с.

Найбільш вдалий варіант-це шестіціліндровік робочим об'ємом 4 літри. Він відрізняється відмінною тягою, високою надійністю і довговічністю. З недоліків можна згадати тільки періодичні обриви подушок кріплення, після чого нерідко руйнується випускний колектор.

Більш слабкі версії 2,5 літра і 2,8 літра теж не найгірший варіант. Якщо не брати до уваги проблемних карбюраторів і "глюків" ранніх систем уприскування. До речі, карбюратор на мотор 2,5 літра можна поставити від УАЗа. На витраті палива це особливо не позначиться. Він і так великий. Крім того, 2,8 литровик може страждати течами масла через сальники і витоками охолоджуючої рідини через прокладку головки блоку.

Головне при покупці бензинового джипа - це не прогавити зношені маслос'емниє кільця. Визначити цю несправність нескладно по замасляному повітряного фільтру. У критичних випадках масло з нього буквально виливається. Врахуйте також, що котушки запалювання погано захищені від вологи, а крім того, стартер зношується досить швидко.

Дизель Renault- не найвдаліший варіант. Мотор досить старий, тому можуть виникнути проблеми з пошуком запчастин. Крім того, з ним Jeep гуркоче як трактор, а швидкість і динаміка викликає нездорові асоціації з УАЗик. Зате конструкція двигуна проста і витрата палива як для джипа невеликий - близько 10 літрів на 100 км.

Трансмісія

Коробок передач було кілька різновидів. Як правило, це чотирьох або п'ятиступінчаста ручна, триступеневий "автомат" і чотиришвидкісна гидромеханика японської фірми Aisin Warner.

Остання відрізняється повною неубіваємостью і неймовірною, як для "автомата", надійністю. Зрозуміло, за умови частої заміни масла. Оптимальний проміжок (в залежності від умов експлуатації) 20-50 тис. Км.

Км

Після джіпперскіх покатушек і, особливо, після пріодоленія броду, трансмісійноїрідиною в АКПП, а заодно в роздавальної коробці і мостах потрібно міняти негайно! Небезпечний момент при експлуатації АКПП - це пошкодження масляних магістралей, Ручні коробки нічим особливим не страждають, хіба що після 200-250 тис. Км пробігу вимагають заміни синхронізаторів.

Цікаво, що Cherokee випускалися як в повноприводному, так і заднеприводном виконанні. Останній часто використовувався для служби в поліції де-небудь в глибинці США. Добре це, чи погано, - вирішуйте самі. Повнопривідні "індіанці" оснащувалися двома основними системами повного приводу: з постійним повним приводом і міжосьовим диференціалом і з переднім мостом (часто без колісних муфт-хабів). Останній варіант вимагає уважного ставлення. При їзді по сухому асфальту потрібно обов'язково вимикати передній міст, інакше ви ризикуєте пошкодити раздатку і мости.

Слабке місце раздатки - це ланцюг, яка не відрізняється довговічністю навіть при правильній екслуплуатаціі. Діагностувати несправність можна по характерному звуку роботи. Якщо з-під підлоги доноситься неприємний шум, значить, пора готувати гроші на ремонт.

Якщо з-під підлоги доноситься неприємний шум, значить, пора готувати гроші на ремонт

Крім того, джипи не відрізняються довговічними головними передачами. "Співаючий" задній, а часто і передній міст - звичайна справа. Підвищити довговічність шестерень можна за допомогою частої заміни масла в редукторах. Врахуйте, що модифікації з самоблокувальними міжколесними диференціалами вимагають спеціального дорого масла.

Ходова частина

Підвіска Cherokee досить оригінальна. Передній нерозрізний міст встановлений на двох пружинах і чотирьох важелях. Ззаду ж звичайні ресори, які, до слова, не відрізняються довговічністю. Термін їх служби приблизно 100 тис. Км. Зате вони коштують дешевше, ніж аналогічні деталі у конкурентів.

Стільки протриматися здатні навіть самі навантажені сайлент-блоки нижніх важелів. «Рідні» амортизатори можуть прослужити більше 200 тисяч км.

Рульове з редуктором відрізняється підвищеною міцністю і надійністю. А ось ABS до 1992 року не надійна і нерідко вимагає дорогого ремонту.

Ціни на запчастини і обслуговування

Ціни на запчастини і обслуговування досить демократичні. Так, їх далеко не скрізь можна придбати, та й наявністю деяких позицій будуть складності. Але якщо підходити до процесу з розумом, то простоювати місяцями авто не буде.

А ось з розбірками проблем скаждим роком все більше, тому що хороших Cherokee залишилося не так вже й багато.


підсумок


Багаторічний цикл випуску моделі пояснюється неймовірно вдалою конструкцією. Простий, невибагливий і з непоганою прохідністю - ось головні переваги, якими керувалися наші співвітчизники в "лихі 90-е". Звичайно, на сьогодні вже багато чого змінилося.

Великі гроші за Cherokee вже ніхто не просить, тому що популярність авто на ринку вже не та. Радимо орієнтуватися на наступний діапазон: $ 3500 - $ 14000

З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .


думки власників

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов