Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати старий Lexus RX300 1998-2003

  1. опис
  2. кузов
  3. салон
  4. двигуни
  5. Транісміссія
  6. підвіска
  7. Ціни на запчастини і обслуговування
  8. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

Цей автомобіль став свого часу одним із перших "символів статусу" в Україні початку 2000-х.

За минулі роки багато що змінилося, але перше покоління RX300 все також продовжує борознити простори нашої батьківщини, нехай вже не в такому престижному образі. Яка ж його надійність сьогодні, через більш ніж 10 років з початку випуску?

Цією статтею АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто".

опис

  • Тип кузова: п'ятидверний універсал
  • Довжина / ширина / висота, мм: 4575/1815/1670
  • Дорожній просвіт, мм: 190
  • Обсяг багажника, л: 490-2130
  • Споряджена маса, кг: 1790
  • Повна маса, кг: 2270
  • Двигун: бензиновий V-6 з розподіленим уприскуванням 3.0 літра (223 к.с.)
  • Коробка передач: автоматична, 4-ступінчаста
  • Передня підвіска: незалежна, типу McPherson
  • Задня підвіска: незалежна, пружинна, багатоважільна
  • Передні гальма: дискові, вентильовані
  • Задні гальма: дискові

Історія

  • 1998 - уявлення автомобіля
  • 2001 - рестайлінг
  • 2003 - зміна моделі

Всупереч розхожій думці, всі моделі «Лексуса» виробляються в Японії, а не в Америці, хоча левова частка машин дійсно продається по ту сторону Атлантики
Всупереч розхожій думці, всі моделі «Лексуса» виробляються в Японії, а не в Америці, хоча левова частка машин дійсно продається по ту сторону Атлантики. І купувати ви напевно будете автомобіль, привезений з США чи Канади.
Але яка різниця, звідки привезено автомобіль? Якщо говорити про двигун, різниця є. Захоплені відгуки власників про свої RX300 багато в чому стосуються загальновідомою «тойотовской» надійності. Якщо автомобіль виготовлений в європейській специфікації і з самого початку обслуговується за європейськими стандартами (тобто привезений старим з Європи або куплений новим у українського офіційного дилера), проблем з моторами навіть в наших умовах майже не буває. Інша річ, машина з Америки.

кузов

Відрізнити версії, призначені для європейського ринку, від "американців" можна по повторителям поворотів, винесеним на крила, прозорим ковпаків задніх ліхтарів і грат радіатора, в якій менше прутів.

Кузов міцний, і в його корозійної стійкості можна було б не сумніватися
Кузов міцний, і в його корозійної стійкості можна було б не сумніватися.

салон

З додаткового обладнання в RX300 дійсно є все. Ну або майже все, якщо недоліком вважати відсутність люка в базовому виконанні. Незважаючи на насиченість електрообладнанням, претензій до надійності його роботи пред'являлося небагато.

Унаслідок незахищеності від впливу соляних розчинів страждає світлотехніка, в першу чергу розміщені в бамперах американських RX300 повторювачі поворотів
Унаслідок незахищеності від впливу соляних розчинів страждає світлотехніка, в першу чергу розміщені в бамперах американських RX300 повторювачі поворотів. Траплялося, через окислення і отгніванія контактів відмовляли датчики ABS.

Але інших проблем немає, хоча їх можна нажити, якщо на додаток до штатних пристроїв поставити ще що-небудь
Але інших проблем немає, хоча їх можна нажити, якщо на додаток до штатних пристроїв поставити ще що-небудь. Наприклад, сигналізацію покруче, та ще й звернутися за допомогою до установників, які не знають особливостей мультиплексной проводки RX300.

двигуни

На RX300 встановлений 3-літровий V6 від Toyota Camry . За європейським стандартом вимірювання ЕСЕ його потужність становить 201 л. с. , А по американському SAE - 223 л. с. (Насправді, потужність в обох випадках однакова). Сам по собі мотор досить надійний і невибагливий. З можливих несправностей варто відзначити лише вихід з ладу витратоміра повітря і A / F-сенсора від нашого неякісного бензину. Від нього ж може постраждати і кисневий датчик (лямбда-зонд), але трапляється таке вкрай рідко. Але все це дрібниці. Якщо заливати якісне масло і вчасно його міняти, великих неприємностей від європейської машини можна не чекати.
В американській ж специфікації застосована інша паливна система. Налагоджена під дуже жорсткі екологічні вимоги і місцевий бензин, який за складом відрізняється від європейського, вона надмірно примхлива. В результаті на приладовій панелі «американок» з будь-якого приводу загоряється лампочка «check engine» (перевірте двигун). Для цього достатньо найменшого збою в запалюванні (від нашого бензину свічки нудьгують постійно), нещільно закритою пробки бензобака і навіть ... заправки на АЗС з працюючим двигуном.
Якщо немає реальної несправності, у фірмовому сервісі лампочку погасять за одну хвилину. Але для цього спочатку потрібно провести діагностику. Та й неприємно їздити з палаючим «чеком».
Ще гірше, що американці в масі своїй байдуже ставляться до автомобіля. Навіть в сучасні високотехнологічні двигуни вони заливають найдешевше мінеральне масло і не дотримуються термінів його заміни (в Європі такого не буває). В результаті, через 3-4 роки в моторах багатьох машин утворюється справжній солідол, яким тільки дверні петлі змащувати.
Здавалося б, які проблеми? Залив "промивку", потім хороше масло і катайся на здоров'я. Ні в якому разі. Навіть просто якісне масло з гарною миючої здатністю може підняти застарілі відкладення, і ті закупорять масляну магістраль. А від агресивної «промивання» сильно закоксовавшіеся двигун напевно «стуканет». Такі випадки були.

Як вчинити? Міняти масло треба обов'язково - американські сорти несумісні з нашим бензином. Механіки фірмових техцентров рекомендують провести щадну терапію - залити в мотор спеціальне масло «Кастрол-Пефоманс», через 2000 км замінити масляний фільтр, а через 5000 км - масло з фільтром (повторно заливається звичайний напівсинтетичний або синтетичний «Кастрол», призначений для європейського ринку) . Але навіть в цьому випадку ризик загубити сильно забруднене мотор залишається. Тому перед покупкою «американки» потрібно хоча б відкрити маслозаливную пробку і оцінити стан масла. Ще краще - витратитися на зняття клапанної кришки. Якщо під нею чорна смола, прощайтеся з продавцем і вважайте, що заощадили більше, ніж витратили. На жаль, це американська специфіка ...
Двигун V6 досить надійний і недорогий в обслуговуванні. Єдина трудомістка операція, яку доводиться виконувати досить часто - заміна свічок запалювання. На нашому бензині вони служать в середньому 10 000-20 000 км. Зате, наприклад, ролики ГРМ зазвичай змінюються лише при другій заміні ременя (200 000 км). А зазори в клапанах, які регулюються шайбами ​​і перевіряються через 100 000 км, під час першої перевірки практично ніколи не вимагають регулювання. Крім того, в наших умовах в планові операції можна включити очищення інжекторів через 40 000-50 000 км. Більше ніяких регламентних робіт. Навіть радіатори, які на більшості машин регулярно забиваються пухом і брудом, на RX300 майже завжди виявляються чистими.
Ще один момент, який треба знати власникові RX300 - заміна паливного фільтра. Він встановлений в бензобаку разом з паливним насосом. За технологією фільтр змінюється після вилучення насоса з бака, що займає чимало часу. Якщо ж поміняти фільтр на дотик, як часто роблять гаражні майстри, це буде швидше і дешевше. Але при такому способі майже завжди зіскакує ущільнювальне кільце, в паливній магістралі падає тиск і мотор перестає «тягнути».

Транісміссія

Lexus -RX300 оснащений 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач з додатковим зимовим режимом (кнопка «ЕСТ SNOW») і постійним повним приводом з розподілом моменту між передніми і задніми колесами в співвідношенні 50:50. Міжосьовий диференціал частково блокується вискомуфтой. Така схема приводу забезпечує максимально стабільне і прогнозоване поведінка на слизькій дорозі.

Крім того, з 2001 року на деяких рестайлінгових машинах з'явилася система динамічної стабілізації VSC
Крім того, з 2001 року на деяких рестайлінгових машинах з'явилася система динамічної стабілізації VSC. Крім своїх основних функцій, вона здорово допомагає на бездоріжжі, імітуючи часткову блокування міжколісних диференціалів.
При нормальній експлуатації трансмісія RX300 абсолютно безпроблемне. Від власника вимагається лише регулярна, через 40 000 км заміна масла у всіх агрегатах і дотримання рекомендацій по вживаності масел. Наприклад, в автомат заливається не звичайний «Декстрон», а спеціальне тойотовское масло з індексом Т-4.
Занапастити трансмісію (зокрема, коробку передач) можна тільки на важкому бездоріжжі, для якого цей «Лексус» зовсім не пристосований. Адже RX300 - не джип, а «паркетник», побудований на платформі «Кемрі». Ви ж не полізе на легковий «Тойоті» в розкислу ріллю або глибоку колію. А всі переваги RX300 над легковиком зводяться до наявності повного приводу і злегка збільшеного дорожнього просвіту. Ніякого спеціального позашляхового озброєння у нього немає.

підвіска

Toyota Camry (1996-2001) має феноменально витривалим шасі. А оскільки конструкцію підвіски, гальм і рульового управління з мінімальними змінами RX300 успадкував від «Тойоти», результат виявився цілком очікуваним. Навіть незважаючи на те, що RX300 майже на 400 кг важче, живучість підвіски у нього відмінна. Середні строки служби деталей шасі справедливі для тих машин, які з першого кілометра на одометрі їздять по нашим дорогам. При цьому цифри «більше 150 000 км» говорять про те, що ці деталі через природного зносу механіки не змінювали жодного разу!
Єдине слабке місце в підвісці, яке RX300 успадкував від ранніх Camry - стукають верхні опори передніх амортизаторів. Але якщо стук виявився (трапляється не на всіх машинах), достатньо один раз поставити опори нового зразка і про проблему можна забути. Якщо на пробігу до 150 000 км загуде передній ступичний підшипник, напевно ви колись «зловили» сильного удару.

Рульове управління надійно
Рульове управління надійно. Насос гідропідсилювача і рульова рейка не течуть. А якщо в рейці з'являється стукіт (виявляє його не господар, а механік), він за 15 хвилин усувається регулюванням.
Гальмівні диски витримують в середньому три комплекти колодок, а якщо гальмівні супорти починають підклинювати, зазвичай вистачає очищення й змащення направляючих пальців. Іноді від дорожньої солі відмовляють колісні датчики ABS. Якщо на приладовій панелі загорівся символ несправності ABS, швидше за все треба міняти один з датчиків. Усе. Більше ніяких турбот.

Ціни на запчастини і обслуговування

Якщо обслуговуватися в неавторизованої «тойотовской» майстерні і купувати нові оригінальні запчастини в маленьких магазинчиках, де вони приблизно на 20% дешевше, Lexus RX300 в експлуатації не буде сильно дорогим. Але якщо з пошуком запчастин особливих проблем немає, то з сервісом доведеться попітніти (особливо в регіонах). Автомобіль в технологічному плані хоч і не найсучасніший (за сьогоднішніми мірками), але частина операцій бажано довірити механікам з досвідом обслуговування подібних авто.
Розбірки по Лексус є у всіх найбільших містах. Ціни на б.у запчастини (особливо на серйозні компоненти) залишаються досить великими.
Для прикладу:
Коробка автомат - $ 1400.
Карданний вал - $ 300
Передній амортизатор - $ 300
Задній бампер - $ 250
Роздавальна коробка - $ 600
Двигун - $ 1700.

підсумок

Думаю, тепер ви розумієте, чому власники настільки схвально відгукуються про RX300. Він виявився не тільки дуже зручним і комфортним на ходу, але також на подив надійним і витривалим. Якщо не брати до уваги можливі проблеми з «американками», автомобіль-то практично бездоганний. Та й машина з Америки не повинна доставляти серйозних клопотів, якщо її мотор спочатку не був загублений масляної смолою.


Навіть сьогодні RX300 все ще престижний, а по оснащенню і обробці відповідає вимогам класу "люкс". Тому і стоїть ця модель відповідно: ціни на екземпляри 1998 року випуску починаються від 15,5-16 тис. У.о. Варіанти ж останніх років обійдуться вам в $ 21000.
З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .

думки власників

Яка ж його надійність сьогодні, через більш ніж 10 років з початку випуску?
Але яка різниця, звідки привезено автомобіль?
Здавалося б, які проблеми?
Як вчинити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов