Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати старий Nissan Patrol 1998-2006

  1. опис
  2. Кузов і салон
  3. двигун
  4. Ходова і трансмісія
  5. Ціни на запчастини і обслуговування
  6. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

Якщо вже брати справжній позашляховик, то він повинен бути максимально містким і прохідним, чи не так? В такому випадку явний лідер - Nissan Patrol 1998-2006 років.

В такому випадку явний лідер - Nissan Patrol 1998-2006 років

Цією статтею АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто".

опис

  • Тип кузова: універсал
  • Дверей / місць: 3/5 і 5/5
  • Габарити, Довжина / Ширина / Висота, мм: 4475/1840/1855 і 5045/1940/1855
  • База, мм: 2400 і 2970
  • Маса споряджена / повна, кг: 2200/2850 та 2335/3200
  • Обсяг багажника, л: н. д. і 668/2227
  • Дорожній просвіт, мм: 220
  • Обсяг бака, л: 95
  • двигуни
  • Бензинові 6-циліндр.: 4,5 л (200 л. С.), 4,8 л (245 л. С.)
  • Турбодизельні 4-циліндр .: 3,0 л 16V (158/160 л. С.)
  • 6-циліндр .: 2,8 л (129 л. С.), 4,2 л (160 л. С.)
  • Тип приводу: підключається повний
  • КПП: 5-ст. механічна, 4- або 5-ст. автоматична.
  • Гальма передні / задні: дискові вентильовані / дискові.
  • Підвіска передня / задня: залежна / залежна.

Історія

  • 09.1997 На Франкфуртському автосалоні представлено нове покоління Nissan Patrol (Індекс кузова Y61). Для японського ринку пропонуються бензиновий мотор об'ємом 4,5 л (200 л. С.) І турбодизель 4,2 л (160 л. С.).
  • 07.1999 Модель оснащують турбодизелем 3,0 л (158 л. С.).
  • 03.2003 Рестайлінг моделі.
  • 01.2006 Чергова модернізація зовнішності. У салоні - нове торпедо.

У салоні - нове торпедо

П'яте покоління Nissan Patrol (Y61) дебютувало у Франкфурті в 1997 році. Автомобіль був запропонований з двома варіантами колісної бази в 3- і 5-дверному виконанні (5 або 7 посадочних місць).

Нове покоління зберегло не тільки вигляд, але і конструктивні особливості попередників: рамна конструкція, жорсткі мости, повний привід, демультиплікатор, що самоблокується задній диференціал. А ось свого роду нововведенням став відключається при русі по бездоріжжю стабілізатор поперечної стійкості.

Спочатку Patrol комплектували турбодизельними моторами 2.8 TD (129 к.с.) і 4.2 TD (145 к.с.). У 2000-му був запропонований дизель з безпосереднім уприскуванням палива 3.0 DI (158 к.с.), а також бензиновий мотор 4.5 (200 к.с.), який встановлювався на модель до 2003 року, - пізніше під капотом з'явився двигун 4.8 ( 245 к.с.). У 2003 році Patrol оновили - в такому вигляді він і випускався до тих пір, поки не з'явилося принципово нове покоління.

Кузов і салон

Patrol (Y61) представлений двома модифікаціями: 3-дверний з «короткою» колісною базою (2400 мм) і 5-дверний з довгою базою (2970 мм). Офіційно у нас продаються «5-дверки», «3-дверки» зустрічаються вкрай рідко. В ході виробництва модель кілька разів піддавалася рестайлінгу, і по роках випуску машини можна поділити на два періоди: 1997-2003 рр., 2003-2006 рр.

Кузов встановлений на потужній рамі, здатної витримувати серйозні навантаження при їзді по бездоріжжю. Що ж, перша ознака справжнього офф-роад ми виявили. Кузова оцинковані і корозії не бояться.

Салон даної моделі дуже просторий і місткий: більшість версій - 7-місцеві. По боках багажника підвішені 2 відкидних сидіння (див. Фото). Правда, з часом їх кріплення розбовтуються, і при їзді по нерівностях «сидушки» неприємно деренчать. Хоча в цілому інтер'єр виконаний з якісних матеріалів, і зауважень до них немає.

Відзначимо також гарне оснащення цього позашляховика. Навіть у базовій версії є передні і бічні airbag, системи ABS і Break Assist, центральний замок, іммобілайзер, клімат-контроль, підігрів передніх сидінь, зони «стоянки» передніх двірників, електросклопідйомники, фірмова аудіосистема з 6-дисковим CD-чейнджером, легкосплавні 17 -дюймових диски, підсилювач керма, що регулюється рульова колонка.

двигун

Patrol (Y61) оснащувався бензиновими і дизельними силовими агрегатами. Найбільшого поширення у нас отримали більш економічні версії, що працюють на солярці.

Переваги та недоліки дизельного RD28T добре відомі. У них тріскається і прогорає головка блоку циліндрів, а ТНВД, як правило, вимагає перебирання після 300 тисяч кілометрів. З тих же причин малоймовірно і виникнення проблем, пов'язаних з турбіною. Ну а заміна після покупки ременя і роликів ГРМ - це процедура, рекомендована для всіх моделей і двигунів. Це в будь-якому випадку необхідно робити після кожних 100 (а в наших умовах - після кожних 90) тисяч кілометрів пробігу.

Що ж стосується турбодизеля ZD30, то перші захоплення з приводу його потужності, еластичності і малої гучності вщухли досить швидко. Фірмі навіть довелося провести кампанію відкликання, пов'язану з неполадками в системі охолодження і прогаром поршня. Загалом, при покупці машини з таким двигуном бажано відразу перевірити, чи були на даному автомобілі пророблені всі належні маніпуляції по заміні потенційно дефектного вузла.

Поршневі групи «старого» і «нового» типу відрізняються зовні, але для того, щоб це побачити, потрібно, як ви здогадуєтеся, розібрати двигун. На щастя, у всіх дилерів є база даних, що дозволяє перевірити, замінена чи поршнева група на даній машині. Крім того, на минулих через кампанію автомобілях ставилися спеціальні мітки.

Ще одна стандартна проблема ZD30 пов'язана з гідравлічним натяжителем поліклинового ременя, яким наводяться всі навісні агрегати цього мотора. За статистикою, саме на цей вузол припадає більша частина гарантійних ремонтів. Однак основна причина хвороб цього двигуна - вода в солярці. Звичайно, то кількість вологи, яка утворюється від конденсату в баці, визначається датчиком і не є чимось смертельним, але якщо в бак потрапляє півтора-два літри Н20, то це зовсім інша історія.

Електронні компоненти всередині насоса нічим не захищені, так як, по ідеї, вони повинні працювати, будучи повністю зануреними в дизпаливо. Вода для них смерті подібна! Форсунки у ZD30 - нерозбірні і змінюються тільки цілком. На щастя, цей двигун можна діагностувати системою Consult, просто приєднавши комп'ютер до відповідного роз'єму. Звичайно, зчитуються не всі параметри, але більшість найважливіших показників можна визначити, не розбираючи машину.

Коштує ця процедура не дуже дорого, і нехтувати нею при покупці нерозумно. Особливих проблем з обвісом (генератор, стартер) немає, все, як у всіх моделей. Генератор розташований з правого боку зверху і не дуже страждає від забруднення. Рано чи пізно власнику турбодизельной машини доведеться зіткнутися з несправністю турбіни.

Немає особливих претензій і до бензинових моторів, які зустрічаються значно рідше. Єдине зауваження - істотний витрата палива (близько 25 л на "сотню" в міському циклі).

Ходова і трансмісія

Що ж стосується інших систем, в першу чергу - ходової частини і трансмісії, то, як уже говорилося, вони практично такі ж, як у попередника, Patrol Y60, знаменитого своєю фантастичною надійністю. Більш того, передній міст ( «ахіллесова п'ята» дуже багатьох позашляховиків) на 61й моделі отримав більш потужні шарніри рівних кутових швидкостей і став ще надійніше.

Patrol (Y61) оснащувалися механічною і автоматичною КПП. За запевненням механіків, обидва агрегату досить надійні. Тільки зчеплення в турбодизельних версіях через недостатню продуктивності вакуумного підсилювача гідроприводу працює специфічно - педаль вичавлюється з помітним зусиллям, що створює незручності при їзді в місті. Але несправністю це не є.

Поки можна згадати тільки про двох специфічних «болячки» моделі. По-перше, розбовтуються і починають стукати розмикати задні стабілізатори поперечної стійкості. Найцікавіше, що цей люфт практично не позначається на поведінці машини на дорозі.

По-друге, можуть виходити з ладу хаби. Найчастіше це відбувається виключно з вини власників, які лінуються перемикати їх з режиму Auto в режим Lock при виїзді на бездоріжжі. Нічого дивного в цьому немає, адже в такому випадку муфти вільного ходу Patrol GR починають вести себе точно так само, як будь-які автоматичні муфти.

До речі, у автомобілів, ввезених з Близького Сходу, нерідко вони взагалі відсутні, а замість цих пристроїв коштують звичайні фланці, що забезпечують постійне зачеплення передніх коліс з півосями.

Рульове управління - черв'ячного типу з демпфером, покликаним «гасити» удари на бездоріжжі. При частих оффрроад покатушки демпфер розбивається. ГУР і насос служать без проблем, кермові тяги і наконечники довговічні.

Гальмівна система забезпечена дисковими механізмами. Передні гальмівні диски часто доводиться міняти не через знос, а через те, що їх «веде». Гальмо стоянки задіюється окремим барабанним гальмівним механізмом, блокуючим карданний вал. Цей вузол надійний і довговічний.

Ціни на запчастини і обслуговування

Утримувати повноцінний позашляховик, яким Патрол і є, зовсім недешево. Як в плані запчастин, так і в плані хорошого сервісу. Особливо, якщо ви любите використовувати його за призначенням.

На розбірках автомобілі зустрічаються, правда, не можна сказати, що часто. Але особливих проблем з цим немає. А ось ціни на деякі позиції високі. Наприклад, за турбодизель 3.0 в хорошому стані можуть попросити $ 3000..

підсумок

Patrol (Y61) - справжній позашляховик, що володіє до того ж відмінною прохідністю. Секрет довголіття цієї моделі простий. Надійна і перевірена часом конструкція, відмінні позашляхові якості «плюс» класична зовнішність, підретушована двома рестайлінг, дозволяють Patrol (Y61) успішно знаходити собі нових шанувальників.

Автомобіль має непогану котирування на вторинному ринку, але розлучатися з хорошими варіантами ніхто не поспішає. Ціновий діапазон знаходиться в наступних межах: від $ 15000 ідоходіт до $ 35000.

Ціновий діапазон знаходиться в наступних межах: від $ 15000 ідоходіт до $ 35000

З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .

думки власників

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов