Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати старий Peugeot 406

  1. опис
  2. Історія
  3. кузов
  4. салон
  5. двигуни
  6. Трансмісія
  7. Ходова частина
  8. Ціни на запчастини і обслуговування
  9. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

До появи 405-ї моделі французька компанія Peugeot не задавалася всерйоз метою претендувати на лідерство в середньому класі ніде, крім своєї власної країни та Іспанії, також була традиційним ринком збуту.

До появи 405-ї моделі французька компанія Peugeot не задавалася всерйоз метою претендувати на лідерство в середньому класі ніде, крім своєї власної країни та Іспанії, також була традиційним ринком збуту

Однак вторгнення в європейський сегмент D пройшло цілком успішно, а тому наступник в особі Peugeot 406 повинен був зміцнити позиції французів в цьому класі і ще більше потіснити конкурентів.

Цією статтею АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто".

опис

Тип кузова: седан, універсал
Габарити, Довжина / Ширина / Висота, мм: 4600/1765/1400, 4735/1765/1500
База, мм 2700
Маса споряджена / повна, кг: 1315/1855, 1365/2015
Обсяг багажника, л: 430, 525/1740
Обсяг бака, л: 70
двигун
Бензиновий 4-циліндровий: 1,8 (90 л. С.), 1,8 л 16V (110 л. С.), 1,8 л 16V (116 л. С.), 2,0 л 16V (132 л . с.), 2,0 л 16V (136 л. с.), 2,0 л Turbo (147 л. с.), 2,2 л 16V (158 л. с.)
6-циліндровий: 2,9 л 24V (190 л. С.), 2,9 л 24V (207 л. С.)
Дизельний 4-циліндровий: 1,9 л (90 л. С.), 2,0 л (90 л. С.), 2,0 л (109 л. С.), 2,2 л 16V (133 л. с.), 2,1 л (109 л. с.)
Тип приводу: передній
КПП: 5-ст. механічна і 4-ст. автоматична
Гальма передні / задні: дискові / барабанні або дискові / дискові
Підвіска передня / задня: незалежна / незалежна

Історія

  • 07.1995 Нова модель Peugeot 406 представлена 4-дверним седаном
  • 07.1996 Розпочато встановлення бензинового двигуна об'ємом 2,0 л Turbo (147 л. С.)
  • 08.1996 Представлені нові модифікації - 5-дверний універсал Break і купе. Розпочато встановлення найпотужнішого двигуна V6 об'ємом 2,9 л (24V, 190 л. С.) І 4-ступінчастою автоматичною КПП
  • 08.1998 З'явився турбодизель об'ємом 2,0 л, оснащений системою безпосереднього вприскування палива HDI
  • 03.1999 Модернізація зовнішності, інтер'єру, силових агрегатів і гальмівної системи
  • 08.2000 Запущено у виробництво новий турбодизель 2,2-літровий 16-клапанний мотор
  • 03.2004 Стартує випуск наступника - Peugeot 407

2004 Стартує випуск наступника -   Peugeot 407

Світова прем'єра Peugeot 406 відбулася в кінці літа 1995 року. Спочатку модель була представлена ​​громадськості в кузові седан. Елегантний універсал Break дебютував роком пізніше - на Паризькому автосалоні восени 1996-го. Одночасно представили і Peugeot 406 в кузові купе, над стилем якого попрацювала відома італійська студія автомобільного дизайну Pininfarina.

Навесні 1999 року Peugeot 406 був модернізований. Головна зовнішня відмінність від дорестайлінгових версій - нова видозмінена оптика зі склом без розсіювачів і сітчаста фальшрешітки радіатора з більшим логотипом компанії. Змінилася форма капота і кришки багажника. Трохи змінилися і задні ліхтарі. На все без винятку модифікації Peugeot 406 тепер стали встановлювати 15-дюймові колеса. Оновилася підвіска і лінійка двигунів.

В кінці 2003 року 406-ю модель піддали незначного фейслифтингу: з'явилися хромовані молдинги на бамперах і такі ж вставки на пластикових бічних молдингах. У цьому виді Peugeot 406 випускався до закінчення виробництва в 2004 році. На зміну йому прийшла модель Peugeot 407.

кузов

З точки зору захищеності від корозії Peugeot 406 є непоганим бійцем. Незалежно від моделі кузов має двосторонню оцинковку деталей (за винятком даху), а зварні шви і приховані порожнини оброблені ефективним антикорозійним складом. Тому поява іржі на кузовних панелях, швидше за все, говорить про раніше проведеному некваліфікованому ремонті.

салон

Стеля у «пижика» дуже високий, тому на брак вільного місця над головою навряд чи хто-небудь поскаржиться. Цілком достатньо і простору від колін до спинок передніх крісел на «гальорці».

Модель пропонувалася в трьох версіях: базова SR, дорожча ST, яка зустрічається у нас частіше за інших, а також «нафарширована» SV з шкіряним салоном і декоративними вставками «під дерево», повним електропакетом, фронтальними і бічними airbag і клімат-контролем.

Правда зайвий «фарш» на примірниках перших років випуску іноді давав збої в роботі.

Серед відомих проблем Peugeot 406 - поява так званих "битих пікселів" на дисплеях бортового комп'ютера і навігації через окислення контактів між шлейфами дисплея і платою. Унаслідок мікротріщин в холодній пайку елементної бази приладів починає "чудити" аж до повної відмови панель приладів.

Окислюються роз'єми і джгути проводів під капотом і в салоні (під лівою ногою водія проходить жгут, який відповідає за електрику дверей).

В системі вентиляції виходить з ладу блок електронного регулятора швидкості обдування, а також сервомотори приводу заслінок клімат-контролю.

В системі вентиляції виходить з ладу блок електронного регулятора швидкості обдування, а також сервомотори приводу заслінок клімат-контролю

В автомобілях з велюровим салоном деформуються і обламуються нитки нагрівальних елементів системи обігріву передніх сидінь. Салони з шкіряною оббивкою не мають такого дефекту.

Остаточно 1997 року вимкнення штатного іммобілайзера здійснювалося введенням чотиризначного коду на заглушку зліва від рульової колонки. Цей код довільно вибирається власником машини. Якщо він забутий або загублений - підібрати або відновити його неможливо. Вихід з даної ситуації - "видалення" штатного блоку іммобілайзера або "пересадка" блоку з відомим кодом.

У 1998 році компанія Peugeot відмовилася від даної системи на користь чіп-ключів з кодом, "прошитим" в мікросхемі ключа. Інформація про коди ключів зберігається в заводській базі даних і може бути затребувана дилером.

Після рестайлінгу на автомобіль почали встановлювати сучасну мультиплексную шину, що зв'язала всі ЕБУ. В цілому система стала надійніше, хоча і конструктивно складніше. "Мультіплексінг" боїться неправильного підключення до себе і некваліфікованого втручання. Основною проблемою системи стає зустрічається іноді вихід з ладу керуючого блоку BSI.

двигуни

Часто зустрічаються дизельні (про них нижче) і слабкі бензинові версії (1,6 літра 79-88 к.с.), які випускалися до 1997 року. Останні, щоправда, «не їдуть», але зате витрачають мало бензину і за ціною дешевше. Однак, при покупці подібних авто коштує бути насторожі. У країнах ЄС їх часто використовують як таксі. Саме з цієї причини краще налаштовуватися на більш-менш потужні варіанти.

Серед чотирициліндрових шестнадцатиклапанного, це мотор, робочим об'ємом 1.8 л. в різних варіантах розвиває потужність 90-110 к.с. Потім йде «движок» об'ємом 1.8 л. видавав 116 к.с., далі майже однакові по літражу 1997 см3 і 1998 см3, потужністю відповідно 136 л.с. і 133 к.с. І нарешті найпотужніший - 158 к.с. при 2.2 літра.

2 літра

Восьмиклапанним було тільки двоє: вищезгаданий 1.6, потім 1.8 л. потужністю 90 л.с. і 2 літровий з якого 150 л.с. витягувалися за допомогою турбонаддува. Крім того, є досить пристойний по потужності (210к) V6 об'ємом 2946 см3 з чотирьохклапанний головкою. Правда, зустрічається він у нас досить рідко.

Правда, зустрічається він у нас досить рідко

Всі двигуни працюють цілком нормально, якщо не забувати вчасно замінювати ремені ГРМ через кожні 90 тис. Км. З недоліків можна згадати, по-перше, кілька «глючне» програмне забезпечення комп'ютера управління уприскуванням і запаленням, через якого бувають проблеми з запуском в сильний мороз, а також деякі перебої при роботі на 92 бензині. Подруге, на багатьох модифікаціях впускний патрубок повітряного фільтра встановлено занадто низько, що може стати причиною гідроудару. Особливо, якщо все глибокі калюжі намагатися долати на швидкості.

Все турбодизелі мають по чотири циліндри і чітко діляться на дві групи: передкамерні (TD) і з безпосереднім уприскуванням Common Rail (HDI). Перші - 1.9 л. потужністю 71-92 к.с. (8 клапанів) і 2.1 літровий потужністю 109 к.с. (12 клапанів) простіше по конструкції і краще перетравлюють нашу солярку. Чого ніяк не скажеш про друге. І восьмиклапанний мотор об'ємом 2 л. (90-110 к.с.) і жердину надцатіклапаннік 2.3 л. (133 к.с.) оснащуються форсунками з електронним управлінням. Тому ремонт, в разі чого буде коштувати дорожче. Але зате по гучності, динаміці і потужності ці силові установки мало в чому поступаються традиційним «бензинки».

З осені 2001 року Peugeot 406 оснащуються бензиновими двигунами HPi робочим об'ємом 2 літри і потужністю 140 к.с. з безпосереднім уприскуванням і розділеної камерою згоряння. Для наших умов варіант не найкращий, особливо з огляду на «прекрасне» якість бензину і явний брак кваліфікованих фахівців.

І на останок, не забувайте, що силові установки Peugeot спочатку розраховувалися під масла фірм Total або Esso. А все інше, будь то скромна ТНК або суперсінтетіка, вони або не переварюють взагалі, або працюють на ньому "както не так». Те ж саме можна сказати і про антифризі. Спроба заощадити на ньому зазвичай призводить до корозії алюмінієвого блоку циліндрів.

Трансмісія

Ручна 5-ступінчаста КПП працює майже без проблем. Всі обслуговування, як правило, зводиться до заміни зчеплення. Особливо гарні моделі, випущені після 1999 року з тросами замість тяг, що ведуть від важеля до власне коробці. З адаптивним «автоматом» на чотири швидкості все дещо складніше. Він вважається не обслуговуються, тому немає навіть щупа для перевірки рівня масла.

Однак, як показує досвід української експлуатації, для того, щоб АКПП працювала надійно, масло все ж треба міняти. Причому, знову-таки заливати слід не звичайний Dexron, а особливу фірмову рідину. Майстри з СТО, що спеціалізуються на ремонті гідромеханічних трансмісій рекомендують проводити цю операцію як мінімум раз 60 тис. Км. А в ідеалі краще робити це в 2 рази частіше. Адже скільки б не коштувало масло і робота, ремонт або заміна згорілої гідромеханіки, все одно обійдеться набагато дорожче.

Ходова частина

Передня підвіска - це стандартний Макферсон. Ззаду ж кожне колесо фіксується в просторі складною комбінацією з одного поздовжнього і трьох поперечних важелів. Причому один з них забезпечує ефект підрулення. А ось родзинка французьких авто - поперечні торсіони поступилися місцем звичайним пружинам.

Ремонтні роботи після 100-120 тис. Км пробігу по нашим, кілька нерівних дорогах, зазвичай зводяться до заміни амортизаторів, малих поперечних важелів задньої підвіски, передніх сайлентблоков поздовжніх важелів. Кілька частіше - приблизно раз в 50 тис. Км доведеться купувати нові стійки переднього і заднього стабілізаторів, наконечники рульових тяг, а також верхні опори стійок Макферсона.

Гальма дискові, спереду як завжди, провітрюватись, і вже звичайно, доповнені ABS. Рульове управління рейкове з гідропідсилювачем. Якщо вам попався екземпляр, випущений до 1998 року, вважайте, що пощастило. Ремонт після 100-150 тис. Км пробігу зведеться до заміни комплекту ущільнювачів розподільника і втулки рейки.

Ціни на запчастини і обслуговування

Оригінальні деталі, особливо топових версій коштують дорого. Але, як завжди, є непогані альтернативні варіанти за куди менші гроші. Відносно сервісу - конструктивно автомобіль не дуже складний, багато операцій можна проробляти самостійно. Правда, поки питання не заходить про електриці. Тут вже потрібні знання досвідченого майстра.

На розбірках 406й досить частий гість. Ціни знаходяться в межах середнього рівня.

  • фара (дорестайлінг) - 400 грн
  • компресор кондиціонера - 2000 грн
  • двигун 3.0 V6 - 8000 грн
  • подрулевой перемикач - 240 грн
  • електро форсунка (дизель 2.2) - 1600 грн

підсумок

406й - це гідний вашої уваги автомобіль. У нього є всі складові гарного гравця класу D - комфорт, непогана динаміка, керованість. Ще б і надійності трохи побільше. Але тоді б це був не француз (жарт). 406й не краще і не гірше конкурентів. Всі ті недоліки, які ми перерахували - не можна назвати критичними, тим більше, що за стільки років їх навчилися вирішувати. Ми ж вам порадимо кілька слів в напуття: дивіться двигун від 2 літрів і відмовтеся від автоматичної коробки. Це варіант буде відрізнятися хорошою динамікою, а коробка не підведе вас в самий невідповідний момент. Ну а все інше буде залежати від стану конкретного екземпляра.

Ну а все інше буде залежати від стану конкретного екземпляра

Цінова тенденція останніх років виражається в такий спосіб: від $ 6000 за екземпляри в середньому стані середини 90-х і в районі $ 12000 за авто в хорошій кондиції 2003 року.

З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .

думки власників

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов