Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати стару Toyota Camry V30

  1. Історія
  2. опис
  3. кузов
  4. салон
  5. двигуни
  6. Трансмісія
  7. підвіска
  8. гальма
  9. Ціни на запчастини
  10. підсумок
  11. Відгуки власників

Наша сеть партнеров Banwar

"Today Tomorrow Toyota" - гасло, що означає, що автомобілі цієї марки будуть завжди залишатися синонімом якості та надійності. Чи так це - вивчали журналісти АвтоПортал на прикладі Toyota Camry V30 (2001-2006 р.в.).

АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ Б / У авто .

Історія

Toyota Camry 4-го покоління (заводський індекс V30) вперше була представлена ​​11 вересня 2001 року на Франкфуртському автосалоні.

Для вибагливого європейського покупця поява нового японського седана бізнес-класу (E) не було чимось незвичайним: за європейськими мірками автомобіль не мав ні шляхетної зовнішності, ні відмінних їздових якостей, ні обов'язкового для цього класу престижу і пихатої респектабельності.В підсумку продажу тривали всього 2 роки (до 2003 року).

А по інший бік океану - в США - все було з точністю до навпаки. Camry завжди була в пошані у американців, про що свідчили рекордні продажі різних поколінь автомобіля протягом багатьох років. «Тридцятка» тільки зміцнила становище Toyota на ринку.

Toyota активно просувалася і на ринки, що розвиваються - в країни СНД. В Україні автомобіль моментально оцінили, згадуючи попередницю, яка добре себе зарекомендувала за роки жорсткої експлуатації в різних держструктурах. Не минула ця доля і 30-ку, до чого варто бути готовим її майбутнім власникам (є шанс потрапити на «разездной» автомобіль).

На нашому ринку можуть бути представлені Camry 2 видів - «європейці» і «американці».

Велику частину складають автомобілі, куплені новими в дилерських центрах, що є важливою перевагою: за наявності офіційної сервісної книжки, відстежити історію автомобіля нескладно.

На другому місці йдуть «американці», які були пригнані як новими ( "сірими" дилерами), так і б / у. Тут вже можуть виникнути певні складнощі, які в основному, пов'язані з сервісом: невідомо як обслуговували авто на «сірому» СТО.
Про автомобілі, привезені зі Штатів, ходять легенди: американці нерідко халатно ставляться до своїх автомобілів, і не розуміють, навіщо кожні 10.000 км витрачати по кілька сотень доларів на техобслуговування з використанням дорогого синтетичного масла і фільтрів. Будьте обережними при покупці американської версії, "клюнув" на меншу ціну.

У 2005 р автомобіль пережив ресталінга. Toyota замінила в Camry решітку радіатора, передні і задні фари, зробила новий дизайн переднього бампера.

В цілому, попит на попереднє покоління Camry дуже високий - хороші варіанти продаються швидко. Можливо, через це і ціни на Camry знижуються вельми неохоче.

Ну, а як вибрати жаданий варіант - читайте далі.

опис

  • Тип кузова: седан, купе, кабріолет
  • Дверей / місць: 4/5 і 2/5 (купе, кабріолет)
  • Габарити, Довжина / Ширина / Висота, мм: 4815/1795/1500 і 4890/1815/1430 (купе, кабріолет)
  • База, мм: 2720
  • Маса споряджена / повна: 1390/1935 і 1450 / н. д., 1610 / н. д.
  • Обсяг багажника, л: 530 і 390, н. д.
  • Обсяг бака, л: 70
  • двигуни
  • Бензинові 4-циліндрові: 2,0 л 16V (124 л. С.), 2,4 л 16V (152 л. С.)
  • 6-циліндрові: 3,0 л 24V (186 л. С.), 3,0 л 24V (213 л. С.), 3,3 л 24V (228 л. С.)
  • Тип приводу: передній
  • КПП: 5-ст. механічна або 4 і 5-ст. автоматична
  • Гальма передні / задні: дискові вентильовані / дискові або барабанні
  • Підвіска передня / задня: незалежна / незалежна

Toyota Camry V30 збирали майже у всіх частинах світу (цю машину випускали в Японії, США, Канаді, Австралії), і продавали її по всьому світу.

Автомобіль випускався в кузові седан, довжиною 4,8 м (для європейського ринку).

Двигунів було чотири, всі бензинові - об'ємом 2,0, 2,4, 3,0 і 3,3 л. Вони можуть зустрічатися з трохи відрізняються показниками потужності, в залежності від цільового ринку.

Коробки передач двох видів - 5-ступінчаста механічна і 4, а також 5-ступінчаста автоматична.

Всі версії Camry були тільки передньопривідними.

Для автомобіля було доступно кілька комплектацій, при цьому в стандартне оснащення для українського ринку входили:

  • клімат контроль,
  • чотири електричних склопідіймача,
  • обігрів передніх сидінь і дзеркал з електроприводом,
  • аудіосистема з CD-чейнджером,
  • легкосплавні диски,
  • парктроник,
  • 4 подушки безпеки (в дорогих 3,0-літрових версіях - 6),
  • ABS, EBD (розподілу гальмівного зусилля),
  • Break Asist (допомога при екстреному гальмуванні).

У 3,0-літрових версіях - ще й VSC (система курсової стійкості) і TRC (антипробуксовочна система).

Склоочисник укомплектований датчиком дощу, автоматично включає «двірники», а головне світло оснащений датчиком освітленості, що активізує фари при нестачі світла (наприклад при проїзді тунелю), а потім знову їх вимикає.

За доплату пропонувалися електроприводи передніх сидінь (в дорогих версіях - з пам'яттю положення), шкіряна обробка салону і круїз-контроль.

За доплату пропонувалися електроприводи передніх сидінь (в дорогих версіях - з пам'яттю положення), шкіряна обробка салону і круїз-контроль

«Штатівські» Toyota Camry дуже серйозно відрізняються від «європейських». Це стосується всього: екстер'єру, інтер'єру, налаштувань підвіски.

По-перше, кліренс «американських» машин нижче, ніж у автомобілів, вироблених для Європи. По-друге, відрізняються настройки підвіски - на «американках» ходова м'якша. І, по-третє, «американські» Camry мають відверто поганий «світло», іншу частотну лінійку радіоприймача і систему управління двигуном.

Проте, за твердженням фахівців дилерської СТО, проблем з обслуговуванням «американців» не виникає. Більш того, за бажанням власника проводиться перепрошивка «мізків», після чого можна встановити європейський щиток приладів, оцифрований в км / год, а магнітола ловитиме європейські радіочастоти.

кузов

До кузовного заліза навіть найстаріших машин (2001 р.в.) іржа поки не добралася. Однак хром з пластикових деталей завдяки нашим зимовим реагентів з'їдається дуже швидко. Крім того, від дорожньої солі і грязі з часом перестають працювати електропривод складання дзеркал (якщо їм не користуватися) і висувна електроантенна. Очищення допомагає лише на час - проблема в обох випадках вирішується тільки заміною.

Зрідка відзначено запотівання передньої оптики і «противотуманок».

Також з часом пластиковий ковпак передніх фар «американців» пескоструем, тьмяніє і фари починають гірше світити. Пов'язано це з тим, що у «американців» ковпак передньої оптики виконаний з пластика, а у «європейців» - зі скла. Багато хто змінює оптику на європейську - більш довговічну і з правильним для нас світлорозподілом.

салон

Галерка автомобіля дуже простора - ззаду легко розмістяться 3 людини. Тільки звужений знизу дверний проріз і високий поріг у задніх дверях ускладнюють висадку. Крісла великі, широкі, без яскраво вираженої бічної підтримки.

Що стосується салону, то оформлення інтер'єру, як і список базової комплектації, вселяє повагу. Хіба що на американських версіях (навіть з об'ємом двигуна 3,0 л) можна зустріти більш дешевий велюр і кондиціонер, на відміну від європейців зі шкірою і клімат-контролем.

Також хотілося б відзначити відмінну шумоізоляцію.

З салонного фаршу можуть доставляти проблеми такі поломки. Від частого використання розбовтуються механізми електросклопід'ємників - зазвичай водійського. Механізм змінюється в зборі.

Якщо індикатор включення кондиціонера блимає, а бажаної прохолоди в салоні немає, напевно завередував реле включення вентилятора.

З характерних недоліків варто відзначити обмежену оглядовість назад, тому що висока «корма» закриває задній крайній габарит, хоча водієві і допомагає парктроник (спереду і ззаду), яким стандартно обладнано багато «тридцятки».

Завдяки потужному підсилювача кермо вийшов легким, що приємно при маневруванні на тісних парковках. Але на високих швидкостях рульове не дуже інформативне.

Обсяг багажника (520 л) - один з найбільших серед автомобілів бізнес-класу. При необхідності його можна ще збільшити, склавши роздільні спинки заднього сидіння.

двигуни

Найчастіше у нас трапляються Toyota Camry V30, оснащені одним з двох бензинових двигунів об'ємом 2,4 або 3,0 л. Саме ці версії офіційно поставлялися в Україну.

На «американцях» можуть стояти як ці мотори, так і 2,0- і 3,3-літрові агрегати, але у нас вони зустрічаються рідко. Також під капотом американських версії іноді зустрічаються агрегати, запозичені у одноплатформенності Lexus ES - більш потужний 213-сильний 3,0-літровий мотор і 5-ступінчастий "автомат".

Крім того, з США можна привезти автомобіль з 3,3-літровим мотором (225 к.с.).

Розглянемо найбільш поширені європейські двигуни.

Перший - 4-циліндровий 16-клапанний новітньої (для того часу) розробки 2,4 л (152 к.с.) з індексом 2АZ-FE. У ньому застосована система VVT-i (Variable Valve Тiming-intеlligеnt), яка регулює фази відкриття і закриття впускних клапанів. Завдяки їй, мотор дуже еластичний і має хорошу тягу у всьому діапазоні оборотів. Витрата - в районі 12-14 літрів. Газорозподільний механізм приводиться в дію ланцюгом, ресурс якої становить більше 300 тис. Км пробігу.

Км пробігу

Другий - 3,0 літровий 24-клапанний V6 потужністю в 186 к.с. У порівнянні з 2,4 - відрізняється характерним підхопленням з низів, за який доведеться розплачуватися витратою палива - 14-16 л є нормою для цього мотора. Характерним мінусом, в порівнянні з 4-циліндровому версією є наявність ременя ГРМ замість ланцюга. Процедуру по його заміні слід проводити через кожні 150 тис. Км. Плюс до цього - бажано поміняти і ролики.

Плюс до цього - бажано поміняти і ролики

Яких-небудь характерних несправностей з двигунами «тридцятки» в процесі експлуатації виявлено не було. Деякі мотори пройшли вже більше 300 тис. Км і поки ще не вимагають втручання механіків. Головне не забувати проводити необхідні ТО.

Форсунки рекомендується промивати через кожні 40 тис. Км. Якщо мотор працює нестійкий при справних свічках запалювання, то слід промити і дросельну заслінку.

Платинові свічки запалювання при роботі на вітчизняному бензині не можуть похвалитися довговічністю - їх доведеться міняти через 10-20 тис. Км. Регулювання зазорів клапанів може знадобитися лише після 200 тис. Км пробігу. Від неякісного палива можуть також виходити з ладу кисневі датчики (лямбда-зонди).

На машинах перших років випуску може потекти радіатор. Більшою мірою ця проблема характерна для американських версій - радіатор системи охолодження на неабияк похід примірниках не витримує наших морозів і вологості укупі із зимовими реагентамі.Поетому рекомендується кожні 40 тис. Км оновлювати антифриз і регулярно очищати радіатор від бруду.

Трансмісія

3,0-літрові версії оснащувалися 4- і 5-ступінчастою автоматичними коробками передач, а 2,4-літрові - як «автоматом», так і 5-ступінчастою «механікою».

До речі, на АКПП версій V6 «мізки» управління бувають звичайні або ж з програмою адаптивного управління, здатної, змінюючи момент перемикання передач, підлаштуватися під різні стилі їзди водія.

5-ти ступінчасті версії АКПП можна зустріти на версіях з V6 для американського ринку.

Механічні коробки передач зарекомендували себе досить надійними. Заміна зчеплення в трансмісії з механічною коробкою зазвичай проводиться через 120-140 тис. Км

На авто з пробігами більше 200 тис. Вже зустрічаються проблеми з АКПП. Неграмотна експлуатація (несвоєчасна заміна масла, буксування, різкі старти) призводить до виходу з ладу підшипника вихідного вала АКПП або ж до втрати герметичності сальника гідромуфти. Але це зовсім не привід відмовлятися від "автомата".

В цілому, головне не забувати міняти масло кожні 40 000 км (а в АКП ще й фільтр).

підвіска

Конструктивно підвіска аналогічна попередниці Camry (20) - попереду застосовується McPherson, а ззаду - «багаторичажка», хоча їх деталі невзаємозамінні. Підвіска моделі зразка початку 90-х років виявилася настільки вдалою, що її вирішили використовувати і в новому поколінні.

У порівнянні з попередницею «тридцятка» стала більш вальяжной, про що свідчать відповідні налаштування ходової і рульового. Так, м'яка підвіска забезпечує дуже високий комфорт під час їзди. Зворотний бік такої настройки - хиткість. При швидкісному проходженні поворотів або різкому маневрі виникають неприємні крени, а при різкому гальмуванні - клювки кузова.

Ходова досить довговічна, найчастіше (через 30-40 тис. Км) доведеться міняти лише втулки стабілізаторів поперечної стійкості. Стійки стабілізаторів «ходять» близько 70 тис. Км на більш важких версіях з моторами V6, і близько 100 тис. Км на 4-циліндрових.

Інші деталі служать ще довше. Так, сайлент-блоки передніх важелів і кульові опори можуть пробігти близько 200 тис. Км, втулки задніх поздовжніх тяг - 100-150 тис. Км, а поперечних - ще більше.

Підвищує вартість обслуговування то, що «гумки» поставляються разом з передніми важелями, а задні підшипники - разом з маточинами.

До 300 тис. Км може вийти з ладу нижня хрестовина рульового вала. Кермові тяги здатні прослужити 100-150 тис. Км.

гальма

Модель оснащена дисковими гальмівними механізмами всіх коліс, причому передніми - вентильованими. Штатно встановлювалася ABS. Відзначимо, що на модель встановлювали як важеля привід гальма стоянки, так і педальний.

Колодки спереду служать близько 20 тис. Км, ззаду - 40 тис. Км. До недоліків можна віднести невеликий ресурс передніх гальмівних дисків, які треба міняти вже після 20-30 тис. Км, так як починається биття при гальмуванні через деформацію. Це відбувається при попаданні холодної води на розпечений диск після активних гальмувань.

Раз на два роки необхідно змінити гальмівну рідину. При заміні колодок рекомендується очищати і змащувати супорти, так як механізм згодом може заклинювати.


Ціни на запчастини

Ціни на запчастини продовжують залишатися високими, незважаючи на зміну поколінь. Проблем з наявністю і вибором немає. На ринку представлені, як відносно дешеві запчастини з Китаю, так і дорогі оригінальні японські запчастини.

Немає проблем і з б / у деталями: останнім часом на розбірки в великих містах стали завозити чимало "тридцяток". Наприклад:

  • б / у стартер обійдеться в $ 300,
  • фара передня - $ 100,
  • кришка багажника - $ 300,
  • крило - $ 300,
  • блок управління кліматом - $ 100.

підсумок

Toyota Camry V30 - хороший і досить надійний автомобіль. Він конструктивно простий і невибагливий в експлуатації, що також є важливим плюсом для наших співвітчизників. Ті проблеми, які можуть виникнути в процесі експлуатації, не викличуть особливих проблем в плані усунення.

Порадити "тридцятки" можна людині, яка цінує комфорт, спокій і вважає за краще їздити на далекі відстані. В такому випадку це просто ідеальний варіант. Тим же, хто вважає за краще активну їзду, радимо ознайомитись з іншими марки і моделі.

Оптимальний варіант, на наш погляд - послересталінговий «європеєць» з будь-яким з доступних моторів (2,4 або 3,0 л) в парі з автоматичною КПП.

Порядок цін на авто наступний: від $ 12000 за 2,4-літрового американця 2002 року і до $ 20000 за 3,0-літрового європейця 2006 р.в.

Вибрати собі автомобіль і докладніше ознайомитися з цінами ви можете на наших сторінках в розділі Б / У авто .

Відгуки власників

плюси

мінуси

  • Авто здебільшого підкупило місткістю багажника.
  • З однокласників краще співвідношення ціна / якість.
  • Шумоізоляція на висоті.
  • Недорогий в обслуговуванні.
  • Зручно, що досить високий кліренс для даного класу.
  • Сміливо заїжджаю на паребрікі, а вже задом паркуватися взагалі клас.
  • Тепер я зрозумів, що значить великий салон. Нічого і нікого не здивуєш (в мені 190 см), взимку в товстій куртці на сидінні не тісно
  • Машина, на мій погляд, дуже надійна. Жодного разу не заглохла і не подала навіть приводу подумати про якісь несправності.
  • Порадувала коробка, ВЗАГАЛІ без ривків.
  • Торпеда висока, скрипить в місцях кріплення.
  • Керованість - її немає, машина дуже ставна, м'яка.
  • Застарілий, не вражаючий дизайн як салону, так кузова.
  • Трохи підводить керованість, дає про себе знати передній привід.
  • Camry мені не подобалася своєю величезністю і не дуже симпатичним дизайном.
  • Оглядовість хотілося б і краще. У дзеркало заднє колесо не видно і парковку задом доводиться проводити за приладами.
  • На швидкості машина нишпорить, в пологий поворот на швидкості увійти страшнувато.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов