Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати старий АЗЛК 2141 "Москвич"

  1. опис
  2. Кузов і салон
  3. двигуни
  4. Трансмісія
  5. Ходова частина
  6. Ціни на запчастини і обслуговування
  7. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

"Сорок перший Москвич" можна по праву назвати найбільшим розчаруванням радянського автопрому.

Спочатку непоганий автомобіль, здатний на рівних конкурувати з "Волгою", на практиці виявився рекордсменом за кількістю дефектів.

Цією статтею АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто".

опис

  • Тип кузова: хетчбек
  • Дверей / місць: 5/5
  • Габарити Довжина / Ширина / Висота, мм: 4350/1690/1400
  • База, мм: 2580
  • Маса споряджена / повна, кг: 1050/1470
  • Обсяг багажника, л: 470/1270
  • Обсяг бака, л: 55
  • двигуни
  • Бензинові 4-циліндрові карбюраторні: 1,5 л (72 л. С.), 1,6 л (75 л. С.), 1,7 л (85 л. С.), 1,8 л (80 л. с.)
    розподілене уприскування: 2,0 л (115 л. с.)
  • Тип приводу: передній
  • КПП: 5-ст. механічна
  • Гальма передні / задні: дискові / барабанні.
  • Підвіска передня / задня: незалежна / напівзалежна.

Історія

  • 06.1986 Початок випуску 5-дверного хетчбека АЗЛК-2141
  • 03.1990 Перша модернізація
  • 01.1991 На базі «сорок першого» з'явилися модифікації: пікап - АЗЛК-2335 і 5-дверний універсал - АЗЛК-2901
  • 03.1992 Натомість карбюраторів «Солекс» почали встановлювати «Озон»
  • 11.1993 Все «сорок перші» комплектують мікропроцесорної системою запалювання
  • 06.1994 З'явилися потужні двигуни 1,7 і 1,8
  • 09.1997 АЗЛК-2141 перетерпів рестайлінг, з'явилися модифікації «Святогор», «Юрій Долгорукий» і «Князь Володимир»
  • 09.1997 На замовлення встановлюють французькі двигуни Renault F3R
  • 01.1999 Зміна конструкції кузова - запасне колесо перемістили всередину багажника

"Москвич" спочатку випускався тільки в одному кузові - хетчбек. Пікап АЗЛК 235 з'явився тільки в 1989 році і малими партіями випускався до кінця 90-х. Крім того, існувала вантажопасажирська версія, чиє виробництво було налагоджено на Київському авторемонтному заводі №5. Люкс-версія "Святогор", а також седан АЗЛК 2142 "Князь Володимир" і довгий хетчбек "Князь Долгорукий" випускалися у відносно невеликих кількостях з 1997 по 2002 рік. Тобто до самого закриття заводу.

Кузов і салон

На «41-х», випущених до вересня 1988 року, після їзди по «важким» дорогах з'являлися тріщини на днище кузова в районі задньої точки кріплення двигуна. Причина - проварена в двох поруч розташованих місцях з'єднання, через що на одну з ділянок припадала навантаження більше допустимої. Інший дефект - з пластмасових власників, закріплених на днище, випадає трубка бензопроводу. Зміцнити її можна дужками на саморезах.

У машин випуску до 1990 р слід звернути увагу на великі вікна в бризковики мотоотсека, через які проходять кермові тяги. Крізь них до мотору потрапляє чимала частина того, що летить з-під передніх коліс. Закрити вікна можна гофрованими чохлами, подібними до тих, що використовуються на важелі КП. Заводський антикорозійного захисту, як правило, не вистачає. Тому гнилої "Москвич" - явище банальне до неможливого. Особливо, якщо мова йде про моделях не московської збірки. На них нерідко забували наносити ґрунтовку під фарбу. Тому ретельна обробка кузова і установка пластикових підкрилки при покупці обов'язкове.

Крім вищезгаданого, зустрічаються і інші дефекти кузова. Зокрема тріщини в місцях кріплення дверей до стійок, на дуже старих зразках - в місцях кріплення задньої підвіски. Трапляються екземпляри з тріщинами стійок в районі вітрового скла в результаті аварії або перенапруги кузова. Слід звернути увагу на гумові ущільнювачі - під ними може накопичуватися вода. Як наслідок - іржа, аж до наскрізних дірок. Методи «лікування» - зачистити пошкоджені місця до металу, покрити ґрунтовкою і, змастивши ущільнювач клеєм «Момент», встановити його на місце.

В антикорозійного обробці потребують також і нижні кромки дверей. Двері часто напружують відклеюється шумоізоляцією. Її шматки потрапляють в механізм склопідйомників, і вони перестають працювати. Це стосується тільки моделей випуску до 1996 р На новіших зсередини напилюється шумопоглинальний захисний.

У салоні джерелами шуму є панель приладів і вентилятор. Деренчання приладової панелі можна уникнути, проклавши гумові прокладки в місцях стиків і закріпивши закріпивши джгути проводів. Зустрічається дефект троса спідометра - стук, з яким важко боротися.

Повторювачі покажчиків повороту на передніх крилах (на пізніх модифікаціях не встановлюються) в результаті корозії вивалюються з гнізд і губляться. Наслідки - замикання і вихід з ладу запобіжників, які перебувають в прозорій коробці під капотом. Найчастіше «летить» запобіжник вентилятора «грубки». Справа в тому, що при поштовхах на нерівностях електродвигун вентилятора зміщується в гнізді і його робоче колесо зачіпає за корпус. Дефект усувається елементарно - підкладається смужка гуми від камери.

Дефект усувається елементарно - підкладається смужка гуми від камери

Опалення прекрасне, йде обдув лобового і передніх бокових стекол, гаряче повітря подається і до ніг передніх і задніх пасажирів. Заднє скло має електропідігрів. Варто згадати, що скло п'ятих дверей ніколи не забруднюється - потік повітря ефективно його очищає.

двигуни

На «Москвич-2141» спочатку встановлювалися двигуни ВАЗ210670 (78 к.с.) і УЗАМ33110 (1,5 літра 70-75 к.с.) на модифікації 21412. У 90-х до них додалися мотори 1,7 літра 85 л .з. (УЗІ 3317) і 1,8 літра 80 л.с. (УЗАМЗЕ18). Всі оснащені карбюраторами. На «Святогор» останніх випусків ставили ще й дволітровий двигун Renault потужністю 113 к.с. з електронною системою уприскування Bendix.

Загальний недолік всіх двигунів УЗАМ - малий ресурс. Далі додаються постійні неполадки запалювання, дефекти карбюраторів, часта робота з детонацією незважаючи на всі регулювання, перегрів, особливо після установки неправильної захисту картера, погіршує охолодження. Через перегріву часто коробить головку блоку, і пробиває прокладку. Наслідки - вода в маслі, руйнування поршнів, циліндрів і головки. Крім того, переривник розподільник постійно заливається водою. Через що автомобіль глухне в самому невідповідному місці.

Через що автомобіль глухне в самому невідповідному місці

На УЗІ нерідко траплявся старий «конфуз» - після 25-30 тис. Км пробігу руйнувався заспокоювач ланцюга, що приводить распредвал. Цей дефект особливо чути в момент набору оборотів - виникає стукіт в передній частині двигуна. З усієї гами радянських двигунів найбільш вдалий 1,8-літровий.

Мотор ВАЗ в цілому краще. Однак він теж не ідеал. Постійні глюки карбюраторів - саме звичайна справа. Двигун Renault, природно, найкращий з "москвичевских". Однак без захисту його картер зазвичай швидко розбивається. А коштує він не дешево.

Трансмісія

Коробка передач в цілому вийшла вдаліше, ніж двигун. За якістю вона перевершує і «таврійську», і «волговские». Однак ресурс у неї теж не великий. Вибір передач в КПП чіткий, «шукати», як в «Жигулях», годі й говорити.

Зчеплення майже не викликає нарікань. Слід тільки періодично звертати увагу на регулювання приводу - він тросовий. Сам тросик має поліетиленову просочення і оболонку. У разі їх порушення, тросик «разлохматітся» і педаль стане занадто тугий. Іноді доходить до того, що обплетення троса пробиває панель приладів! Вихід один - замінити покоління було тросик.

Слід частіше перевіряти ненадійні пильовики Шрусов. Адже при попаданні через розриви піску і води, останні швидко виходять з ладу.

Ходова частина

Підвіска на "Москвичі" Піст - Макферсон спереду і незалежна пружинна ззаду. Як для радянської машини підвіска дуже неміцні і недовговічна. Серйозного втручання з заміною сайлент блоків і навіть кульових опор вона може зажадати вже через 40-50 тис. Км. Нерідко гнуться поздовжні важелі задньої підвіски. А крім того, в місцях верхніх кріплень Макферсона нерідко зустрічаються серйозні тріщини.

Рульове управління рейкове. Часто воно досить туге, іноді навіть занадто. Виною тому невеликий зазор між валом і втулками. Після проточки вала до забезпечення необхідного зазору, кермо помітно «полегшає». Цей недолік досить рідкісний і притаманний автомобілям випуску до 1989 р На пізніх "Святогор" зустрічалися гальма з ABS Lucas і гідропідсилювачі керма ZF. Довговічність рейки дуже залежить від стану пиляків, які не відрізняються високою якістю виготовлення.

Тепер про гальма. Спереду стояли диски, ззаду барабани. Якщо до педалі доводиться докладати дуже велике зусилля, то, навіть при незначному гальмуванні - причина, швидше за все, в вакуумному підсилювачі. Виникає цей дефект через негерметичність ущільнень і ненадійності мембрани.

Ціни на запчастини і обслуговування

Дешево і сердито. Саме так можна сказати про ціну та якість москвичевских запчастин. Рада тільки один - не скупіться і купуйте найбільш дорогі варіанти.

підсумок

Рекомендувати покупку «сорок першого» можна «рукатим» автолюбителям, які морально готові до частих відмов різних систем автомобіля і можуть самостійно виконати більшість операцій по його обслуговуванню. Тим власникам, кому потрібен просторий, місткий і недорогий в експлуатації автомобіль.

Чітко визначити ціновий діапазон на 41й - завдання не з легких. Розкид цін просто колосальний - від $ 500 до $ 3500.. Рік випуску тут уже мало вирішує, набагато більше - стан самого авто.

З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .

думки власників

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов