Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зірки б / у: як вибрати стару Renault Laguna 1994-2000

  1. опис
  2. кузов
  3. салон
  4. двигуни
  5. Трансмісія
  6. Ходова частина
  7. Ціни на запчастини і обслуговування
  8. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

Французькі автомобілі прийнято вважати стильними та комфортними. Зі своїм особливим шармом.

Героїня нашого матеріалу - Renault Laguna , Як-раз є істинною француженкою у всьому. Про її сильних і слабких сторонах ми і поговоримо.

Цією статтею АвтоПортал продовжує серію матеріалів про вибір і покупці старих автомобілів. З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто".

опис

  • Тип кузова: хетчбек; універсал
  • Дверей / місць: 5/5
  • Габарити Довжина / Ширина / Висота, мм: 4510/1750/1440; 4630/1750/1470
  • База, мм 2650
  • Маса споряджена / повна, кг: 1230/1840, 1285/2050
  • Обсяг багажника, л: 450-1335, 890-1850
  • Обсяг бака, л: 66
  • Тип приводу: передній
  • КПП: 5-ст. механічна або 4-ст. автоматична.
  • Гальма передні / задні: дискові / барабанні або дискові / дискові
  • Підвіска передня / задня: незалежна / напівзалежна.
  • двигуни:
  • Бензинові 4-циліндрові: 1,6 л (107 к.с.) 16V, 1,8 л (90 к.с.), 1,8 л (120 к.с.) 16V, 2,0 л (114 л . С.), 2,0 л (139 к.с.) 16V
  • 6-циліндрові: 3,0 (167 к.с.) 12V, 2,9 л (190 к.с.) 24V
  • Дизельні 4-циліндрові: 1,9 л (98 к.с.) Turbo, 2,2 л (83 к.с.) і 2,2 л (113 к.с.) 16V Turbo

Історія

  • 11.1993 Нова модель Renault Laguna представлена 5-дверним хетчбеком. У стандарті - водійський airbag
  • 10.1994 - в гаммма двигунів з'являється безнаддувний дизель з об'ємом 2.2 літра.
  • 07.1995 -Дебютірует 5-дверний універсал Nevada, новий бензиновий 2.0-літровий, 16-клапанний двигун від Volvo .
  • Рік випуску 1996 - додався 2.2 літровий турбодизель.
  • 1997 - оновлений 3.0-літровий двигун V6.
  • 1998 - Рестайлінг. Нові 16-клапанні двигуни. Нова автоматична коробка передач, розроблена спільно з PSA Peugeot Citroën.
  • 1999 - нові дизельні двигуни dTi і dCi.
  • 08.2000 Зміна поколінь - представлена Laguna II

2000 Зміна поколінь - представлена Laguna II

Laguna прийшла на зміну Renault 21 в самому кінці 1993 року. На відміну від попередника, автомобіль випускали всього в двох модифікаціях: більш поширений в Україні 5-дверний хетчбек і рідко зустрічається у нас універсал.

Першим був представлений хетчбек. А вже в 1995 році у Laguna з'явилася і версія Grandtour (або Nevada - назва змінювалася залежно від ринку збуту) з кузовом універсал.

На початку 1998 року автомобіль злегка відновили. Рестайлінг полягав в новому дизайні фар, ліхтарів і невеликих змінах задньої частини версії «універсал». Також кидаються в очі передні протитуманні фари круглої форми. Збільшилася лінійка двигунів.

У деяких країнах була значно розширена комплектація. У 2000 році представили найдорожчу модифікацію першого покоління - Laguna Concorde. У ній була ціла купа всіляких опцій, включаючи салон з комбінованої шкіри і голосові повідомлення бортового комп'ютера: «Здрастуйте! Бортовий комп'ютер вітає Вас і перевіряє всі системи перед стартом. »

Остання Laguna I зійшла з конвеєра в лютому 2001 року і остаточно поступилася місцем наступному поколінню.

кузов

По частині корозійної стійкості Laguna - гігантський стрибок вперед в порівнянні зі старими Renault 80-х років. Однак на найбільш "заїжджених" (битих) авто можна легко знайти іржу на задніх крилах і колісних арках.

Автомобіль відрізняється високим рівнем пасивної безпеки - кузов має спеціальні зони зминання для поглинання енергії ударів.

А ось передній бампер Laguna - "бампер для биття". Дорожній просвіт маленький - всього 12 см, а передній звис - довгий.

При покупці 5-дверного хетчбека рекомендуємо звернути увагу на стан амортизаторів кришки багажника - з огляду на її велику вагу вони довго не «живуть».

На деяких автомобілях потрапляє бруд всередину корпусу фар, а передні двірники починають жити своїм життям.

Як і на багатьох інших машинах, обидва гака для буксирування - знімні. Зазвичай лежать в багажнику, а на старих автомобілях іноді зовсім відсутні. Тому при покупці поцікавтеся їх наявністю.

салон

Дивувала Laguna, знову-таки в порівнянні з Renault 21, і якістю виготовлення. Якщо для французьких автомобілів, що випускалися на початку 1990-х, була характерна деяка недбалість збірки, то Laguna виразно створювалася вже за іншими стандартами

На окрему увагу заслуговує інтер'єр автомобіля. Просторий салон відрізняється грамотної ергономікою: зручні сидіння, якісні оздоблювальні матеріали, багата комплектація. Без удаваної скромності, Laguna - один з найбільш комфортабельних автомобілів в класі. За такий пакет достоїнств можна пробачити деякі недоліки.

За такий пакет достоїнств можна пробачити деякі недоліки

Вибір комплектацій Laguna досить широкий: від самої скромної Е1 (найчастіше ці автомобілі використовувалися за кордоном в якості таксі) до самої «навороченной» - Е6 Baccara з шкіряним салоном, дерев'яною обробкою декоративних деталей, пам'яттю на 3 положення крісла водія, круїз-контролем, голосовим оповіщенням бортового комп'ютера про несправності на трьох мовах і т. п. Хоча варто відзначити, що навіть базова комплектація була багатою - автомобілі оснащувалися двома (на початку однієї) подушками безпеки, системою ABS, гідропідсилювачем керма, іммобілай зером і штатної сигналізацією. Кондиціонер також зустрічається досить часто.

Кондиціонер також зустрічається досить часто

Були і недоліки, наприклад при замовленні подушки безпеки пасажира ви автоматом позбавлялися бардачка - подушка вставала на його місце (усунуто з 1998р.).

При покупці слід перевірити стан «грубки» - це хворе місце всіх Laguna. Причина банальна - власникам потрібно стежити за станом салонного фільтра очищення повітря. Засмітився фільтр підвищує навантаження на вентилятор обігрівача і роз'єми перегріваються, причому купити їх окремо не вийде, тільки палять цілком. На машинах з кондиціонером взагалі може згоріти весь блок управління.

Крім того, при недостатньому рівні охолоджуючої рідини підвищується тиск в системі, що призводить до деформації і порушення герметичності радіатора обігріву салону. Про всі ці несправності повідомить інформаційна лампочка «Servicе» на панелі клімат-контролю.

Якщо на машині не працює обігрів заднього скла, слід перевірити провід в районі кришки багажника - з часом він переломлюється.

Найнеприємніше - електричні "болячки". Роз'єми окислюються практично скрізь. Відповідно, з віком можуть "глючити" будь-які пристрої. Склопідйомники, бортовий комп'ютер, покажчик температури повітря, датчики ABS, обігрів заднього скла. І, само собою, всілякі лампочки.

Запасне колесо розташоване зручно - всередині багажника, а не "на вулиці", під днищем, як у інших "французів". До речі, сам багажник від цього нітрохи не постраждав. Спинка заднього сидіння складається, а всередині багажника - нормальний обсяг в 450 літрів, рівну підлогу, широкий отвір, майже непомітні колісні арки завдяки компактній торсіонної підвісці ззаду.

В кузові універсал Laguna і зовсім претендує на звання рекордсмена серед середньорозмірних сімейних машин за обсягом багажника: 520 л і 1780 л при складених задніх сидіннях. Одна з фішок універсала - заднє скло можна відкривати окремо від самих дверей.

двигуни

Лінійка двигунів була досить широка і постійно оновлювалася. Спочатку на автомобіль встановлювали бензинові двигуни об'ємом 1,8 л (94 к.с.), 2,0 л (113 к.с.) і 3,0 л V6 (167 к.с.), а також 2,2- літровий дизель (85 к.с.). Згодом силовий ряд сімейства змінився, були додані нові шестнадцатіклапанним двигуни 1.6 16V (107 к.с.), 1.8 16V (120 к.с.), 2.0 16V (139/140 к.с.) і 2.9 V6 (190 л. с.), а також 2,2-літровий (113 к.с.) і 1,9-літровий (98 к.с.) турбодизелі. Найбільш поширені в Україні моделі - перших років випуску, оснащені бензиновими моторам 1,8 л і 2,0 л.

При правильній експлуатації і своєчасному обслуговуванні їх моторесурс до заміни кілець складає в середньому 300 тис. Км. Хоча нерідко двигуни «вбиваються» раніше зазначеного пробігу.

Хоча нерідко двигуни «вбиваються» раніше зазначеного пробігу

Мотори відомі частими патьоками масла, особливо після пробігу 200 тисяч км. Сальник коленвала, приводу маслонасоса, "потіння" під клапанною кришкою. Заодно приготуйте гроші на розподільник запалювання, а для 6-циліндровим мотором - на свічки з платиновим напиленням, оригінальний антифриз і хороший 95-й бензин.

Також вони бояться перегріву - як правило, при цьому «сідають» поршневі кільця: метал стає м'яким і кільця швидше зношуються. Причиною перегріву є забруднення сот радіатора охолодження і негерметичність гумових патрубків, які з часом тріскаються, а антифриз підтікає через ослаблих металевих хомутів. Тому уважно стежте за всією системою охолодження: водяним насосом, радіатором, шлангами і патрубками.

Якщо з-під сальників тече масло, то є ймовірність, що двигун «кипів».

Якщо з-під сальників тече масло, то є ймовірність, що двигун «кипів»

Ще одна особливість цих агрегатів - вони з часом вимагають регулювання теплових зазорів клапанів, яка здійснюється за допомогою спеціальних шайб. Конкретних термінів проведення цієї процедури немає - клапани потрібно регулювати при підвищенні гучності роботи двигуна.

Купуючи автомобіль, обов'язково поцікавтеся, коли змінювався ремінь ГРМ - відповідно до рекомендацій виробника, термін його служби разом з натяжітельний роликом складає 60 тис. Км. Запчастини бажано брати тільки оригінальні.

Якщо мотор нестійкий працює або зовсім не заводиться, причиною може бути зношений уголек переривника-розподільника запалювання. Причиною його зносу стає поржавіли пружинка вуглинки (запчастина йде в зборі з кришкою розподільника).

На жаль, 2,2-літровий дизель Renault не відноситься до найвдалішим розробкам фірми. Після пробігу 250-300 тис. Км мотор вимагає заміни распредвала і головки блоку циліндрів. Цей факт може "порадувати" дуже дорогим ремонтом і захмарними цінами на запчастини. А ось 1,9-літровий турбодизель позбавлений цієї неприємної хвороби.

Якщо вибудувати двигуни в порядку зростання "неубіваємості" і убування цін на запчастини, то виходить такий ланцюжок: спочатку шестициліндрові і 2,2-літрові дизелі, потім дволітрові шестнадцатіклапанним, а потім всі інші.

Бійтеся газ-бензинових автомобілів. Для машин Renault з газовим обладнанням випускаються спеціальні головки блоку циліндрів, які потрібно міняти раз в 70 тисяч. І не як інакше. Більше 100-110 тисяч вони в принципі не "живуть", і якщо не поміняти, мотор просто руйнується.

Трансмісія

Машина оснащувалася 5 ступінчастою механічною трансмісіями JB3, JC5 і «автоматом» AD4 (AD8) або DP0 (обслуговуюча). Останні зустрічаються у нас рідше.

Якщо вам все-таки попадеться екземпляр, оснащений «автоматом», не варто від нього відмовлятися - при грамотній експлуатації і своєчасному обслуговуванні (заміні масла і фільтра кожні 60 тис. Км) працюють такі КПП досить довго. Однак не зайвим буде провести діагностику агрегату. Основна проблема - з керуючим блоком.

А ось «механіка» досить примхлива і може піднести господареві неприємні сюрпризи. Купуючи старий автомобіль, обов'язково зробите пробну поїздку. Якщо при русі на 5 передачі чути гул, значить, її шестерні «на підході». Швидше за все, колишній власник не обтяжував себе перевірками рівня масла в КПП, в результаті чого «спалив» шестерні 5 передачі. До речі, не варто забувати вчасно міняти масло - кожні 60 тис. Км.

Коробки передач страждають від витоків трансмісійного масла. Як і на інших французьких моделях, трансмісія ремонтується важко і дорого, багато вузлів змінюються лише в зборі. Тому частіше перевіряйте рівень масла в коробці. Підтікати воно може з сальника півосі, з сальника штока перемикання передач. Самі сальники копійчані, але заміна дуже дорога.

Та й конструктивна особливість механічної КПП така, що домогтися повної герметичності сальника неможливо - навіть нова запчастина через якийсь час починає пропускати масло. Більш того, щоб її встановити, потрібно знімати коробку передач. Так що якщо сальник тече не дуже сильно, його краще не міняти. Незабаром після появи течі потрібно буде міняти підшипники диференціала. На деяких машинах тріскається навіть корпус коробки.

На деяких машинах тріскається навіть корпус коробки

Крім того, на автомобілях з пробігом за 250 тис. Км може обірватися трос включення задньої передачі, яка задіюється підняттям спеціальної «спідниці» на важелі КПП.

При огляді бажано звернути увагу і на лівий внутрішній пильовик півосі - з-під нього також може текти масло. ШРУС не знімні, змінюється в зборі з приводом, тобто полуосью, що недешево. Тому пильовики потрібно перевіряти часто, особливо, якщо вони неоригінальні.

Ходова частина

В Laguna не втомлюєшся навіть від тривалих переїздів, хоча з асфальтових шосе краще не з'їжджати - автомобіль має невеликий дорожній просвіт в 120 мм.

Підвіска машини налаштована на комфортабельну їзду. Вона істотно згладжує нерівності наших доріг. До речі, її без будь-яких змін запозичили для мінівена Renault Espace . Передня підвіска - звичайний McPherson, ззаду класична для Renault торсіонна (Лагуна 1-го покоління стала останнім автомобілем в гаммі Рено, на якій застосовувалися торсіони) - проста, але виявилася дуже надійною.

Задня торсіонна підвіска Laguna виключно надійна. . Єдине, на що слід звернути увагу - сайлент-блоки торсіонної балки. Служать вони не менше 80 тис. Км (для заміни потрібно знімати балку). А ось амортизатори «виходжують» досить довго. До 200-250 тисячам потрібна заміна сайлент-блоків.

До 200-250 тисячам потрібна заміна сайлент-блоків

Передня, звичайно, слабший, але при тій м'якості, і комфорті, який вона дарує пасажирам, можна потерпіти заміну амортизаторів, їх опорних подушок і стійок стабілізатора. Амортизатори - звичайне явище і для інших старих машин на ринку. Стійки стабілізатора на Laguna досить дорогі, але служать 50-60 тисяч, що, в принципі, непогано. А ось опори амортизаторів, які стоять півсотні за штуку і тримаються не набагато довше стабілізаторние стійок - явне слабке місце.

Рульове управління рейкового типу досить чітке. На всіх автомобілях встановлено гідропідсилювач, причому на більш дорогих версіях він змінює ступінь посилення залежно від швидкості руху. Здійснюючи пробну поїздку, прислухайтеся, як машина проїжджає нерівності - якщо при цьому чутний характерний стукіт в районі рульового колеса, значить, розбився підшипник рульового вала. При покупці такої машини можете сміливо торгуватися - підшипник міняється тільки в зборі з частиною рульового вала і стоїть Наконечники рульових тяг на наших дорогах в середньому служать 40-60 тисяч км. Якщо їх вчасно не замінити, це спричинить за собою вихід з ладу сальників рульової рейки. Остання не ремонтується.

Гальмівна система більшості Laguna забезпечена передніми дисковими вентильованими гальмами, задніми барабанними і системою ABS. Задніми дисковими гальмами оснащувалися лише найбільш потужні бензинові версії.

Специфічний недолік Laguna - недовговічність гальмівних супортів і шлангів.

Якщо на щитку приладів несподівано загорілася лампочка ABS, то в першу чергу перевірте чистоту «мішені» датчика. Коли вона забивається продуктами зносу гальмівного диска і неякісних гальмівних колодок, датчик перестає функціонувати, про що повідомляє сигнальна лампочка.

Для зручності контролю є і датчики зносу передніх колодок. Якщо ж задні колодки зношуються швидше звичайного, перевірте стан троса «ручника». Згодом він іржавіє в оплетке і після задіяння стоянкового гальма порожниною не "відпускає» колодки, які під час їзди постійно чіпляють барабани.

Ціни на запчастини і обслуговування

Вартість нових деталей середня, але ми б радили не економити, а брати оригінал. Різниця по грошах з ліцензією не така вже й велика, а ось якість і довговічність на порядок краще.

Також треба визнати, що французьких машин властива деяка "заморочений" конструкції. Тому "убиту" машину відновлювати на СТО досить дорого.

Особливих проблем з розбірками не спостерігається. Автомобіль ще досить свіжий і знайти деталі в хорошому стані не проблема. Ціни - середні.

  • бампер передній - 600 грн
  • бампер задній - 800 грн
  • двері - 400 грн
  • кришка багажника універсал - 1000 грн
  • клапан холостого ходу - 400 грн
  • ліхтар задній - 300 грн
  • дзеркало бокове - 250 грн

підсумок

Покупку Renault Laguna можна порекомендувати сімейним людям, які цінують комфорт і своєрідний французький стиль. Тим, хто любить часто виїжджати на природу, зайвий раз нагадуємо - автомобіль не підходить для їзди по путівцях.

Це автомобіль, про який говорять "чим пізніше, тим краще". "Дитячі болячки" поступово "виліковувались", а модернізація 1998 року зовсім перетворила модель. Друге правило - чим простіше, тим краще. Не біжіть за різноманітними комплектаціями. Laguna з дволітровим восьміклапанника на "механіці", без особливих "наворотів", але в хорошому стані, буде їздити досить довго. А тим, хто хоче V6 з "автоматом" і на газу (ще б пак - потужно, недорого і на повному "фарші"), ми радимо тричі подумати.

А тим, хто хоче V6 з автоматом і на газу (ще б пак - потужно, недорого і на повному фарші), ми радимо тричі подумати

Французькі автомобілі ніколи особливо не котирувалися на нашому ринку (в порівнянні з німецькими та японськими). Ця ж доля спіткала і героїню нашої розповіді. Ні, продати або придбати "живий" автомобіль абсолютно не проблема, але багато грошей ви за нього за запросите. В середньому, це такі цифри: від $ 5000 до $ 9000..

З каталогом старих авто ви можете ознайомитися на наших сторінках, перейшовши в розділ "Б / У авто" .

думки власників

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов