Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Жити з ними - значить повернутися в кам'яний вік», або Що писали німці про ладах в нульові

  1. Повністю застарілий? (ВАЗ-2112, 2002 рік)
  2. Дешево. Чи хочу я? (ВАЗ-2111, 2004)
  3. герой праці (Лада Нива, 2002 рік)

Наша сеть партнеров Banwar

Російський автопром - справжня загадка для німця, як і російська душа. Тому час від часу німецькі журналісти відчувають на собі російські автомобілі, намагаючись зрозуміти, чому ж вони продаються на пострадянському просторі такими тиражами. Дром вже розповідав, які почуття викликала у німців Lada Vesta Cross SW . А зараз пропонуємо трошки поностальгувати і згадати вазівську модельну лінійку 15-річної давності. Ми підготували невеликий дайджест тест-драйвів німецької автомобільної преси тих часів. У підзаголовки ми винесли реальні назви статей, присвячених російським авто. Отже, давайте ненадовго повернемося в минуле.

Повністю застарілий? (ВАЗ-2112, 2002 рік)

«У Росії час тече по-іншому, як правило - повільніше. Чи пов'язано це з Дідусем Морозом або з глибокої російською душею, ми не знаємо. Очевидно інше: сплячий ведмідь прокинувся і представив нам Lada-112 - автомобіль з більш-менш сучасними округлими формами, по дійсно неперевершено низькою ціною », - такими словами починається стаття видання Auto Bild, що побачила світ у лютому 2002 року. У той час ледь оправився від кризи 1998 року «АвтоВАЗ» активізував постачання на експорт, намагаючись залучити західних покупців невисокою вартістю продукції. Наприклад, за ВАЗ-2112, що продавався в Європі під ім'ям Lada-112, в Німеччині просили всього 16 490 марок (євро тоді тільки-тільки ввели паралельно з колишньою валютою), або приблизно 9700 доларів. Дітище «АвтоВАЗу» було одним з найбільш вигідних пропозицій на ринку ФРН. Чи допомогло йому це? На жаль, немає, якщо вірити тест-редактору Auto Bild.

Як зазначає автор статті, ВАЗ-2112 не сильно симпатичніше, ніж Hyundai Accent, «приз за дизайн кузова автомобіль явно не отримає». Інтер'єр російського автомобіля нагадав німцеві початок 80-х. «Матеріали обробки в салоні ніби були зроблені до Перебудови. Хоча проти запаху допомагає "ялинка" за 2,9 дойчемарки », - говорить редактор Auto Bild, який хвалить Ладу лише за її місткість.

Чи не краще показала себе «дванадцята» модель і на ходу. «Абсолютно невиразне рульове управління (кермо з тонким ободом, підсилювач відсутній, від" упору до упору "- чотири оберти) перетворює швидку коригування курсу в російську рулетку. Невеликою втіхою служать лише нечітка, але інтуїтивно зрозуміла 5-ступінчаста коробка передач і економічний мотор », - зазначає німецький журналіст, додаючи, що 1,5-літровий 91-сильний двигун має« більш-менш прийнятними характеристиками ». Однак главу «Шасі і безпеку» німець називає «темною, як полярна ніч». «Ремінь безпеки тисне так, як ніби натяжітель виявився задіяний ще до початку руху, при цьому у автомобіля відсутні подушки безпеки і ABS. До цього додається нескінченний гальмівний шлях майже в 50 метрів, а також крен під час лосиного тесту », - йдеться в статті.

У підсумку редактор Auto Bild робить невтішний висновок. «Lada-112 1.5 GLI 16V - дійсно автомобіль вчорашнього дня. За всіма пунктами. Вона незадовільно поводиться на ходу, оснащена лише примітивними засобами комфорту і відрізняється кондове матеріалами обробки. Все це, може, і підійде російської "Ниві" на бездоріжжі, але вже якщо їздити по німецьких дорогах, то і вимагати ми можемо і повинні більшого », - підсумовує автор статті, також додаючи, що єдина сильна сторона Лади - це її ціна.

Дешево. Чи хочу я? (ВАЗ-2111, 2004)

В руки іншого німецького журналіста з видання automobil TESTS також потрапила Lada десятого сімейства. Причому не седан або хетчбек, а універсал ВАЗ-2111, який виявився в редакції на тривалому тесті. За рік експлуатації німці накатали на російському автомобілі приблизно 30 000 кілометрів і написали статтю, яка вийшла в червні 2004 року. Автору публікації російська модель відразу нагадала своєрідний автомобільний дисконт-магазин. «Тільки Lada може продавати автомобіль гольф-класу за ціною корейської малолітражки», - зазначає німецький журналіст, який відразу ж підігріває інтерес читачів, кажучи, що більшого «розваги» за останні десять років не було ні з одним автомобілем на тривалому тесті.

Про що ж мова? Зрозуміло, про поломки вазовской техніки. «Театр абсурду з універсалом в головній ролі почався вже через місяць після початку тесту. На неповних 5000 кілометрах відмовилися працювати "двірники". Їхати на сервіс довелося наосліп. Причиною виявилося незафіксоване штепсельне. Очевидно, це наслідок халтурно збірки. Ще приблизно через 8000 км "двірники" заклинило: ослаб кріпильний гвинт, через що два елементи затиснули один одного. І це - далеко не останній привід для гніву, який би ми хотіли стерти з нашої пам'яті », - відзначали в 2004 році колеги редакції automobil TESTS, які також поскаржилися на недостатньо тверде лобове скло, яке швидко покрилося подряпинами.

Іншу традиційну проблему продукції «АвтоВАЗу» західні журналісти також не обійшли стороною. «На німецька якість збірки в Lada-111 розраховувати не доводиться. У кузовні зазори без проблем проходить дитяча рука, пластик в салоні, схоже, виготовлений за рецептурою родом з 70-х років, а лакофарбове покриття тестового автомобіля з розкішною сріблястою емаллю "Снігова королева" було б точно не гірше, потренуйся б вони пару раз перед тим, як його наносити », - пише німецький журналіст.

У кузовні зазори без проблем проходить дитяча рука, пластик в салоні, схоже, виготовлений за рецептурою родом з 70-х років, а лакофарбове покриття тестового автомобіля з розкішною сріблястою емаллю Снігова королева було б точно не гірше, потренуйся б вони пару раз перед тим, як його наносити », - пише німецький журналіст

Чи не викликав у автора особливого захоплення і двигун вазовского універсалу. Єдине, за що мотор удостоївся похвали, так це його економічність: витрата палива склав від 6,5 до 7,2 л на 100 км. А ось динамічні характеристики Lada-111 (12,1 секунди до «сотні», 185 км / год максимальної швидкості) німця не вразили. «Хто сподівається, що зможе вимогливо блимати дальнім світлом, швидко скорочувати дистанцію до їде попереду машини і постійно включати лівий" поворотник ", буде розчарований. Lada ніби навмисно спокійно виїжджає в лівий ряд і з гідністю закінчує кожен обгін », - зазначає редактор automobil TESTS.

Lada ніби навмисно спокійно виїжджає в лівий ряд і з гідністю закінчує кожен обгін », - зазначає редактор automobil TESTS

Чи не краще показала себе продукція з Тольятті і в ході тривалої експлуатації. «За рік" одинадцята "пройшла більше 30 000 км, однак при цьому автомобіль виглядає так, як ніби пробіг у нього в десять разів більше. Бовтаються дроти гримлять під панеллю приладів, гуркоче передня підвіска, а задній "двірник" прямо сяє червоною іржею », - додає редактор.

Бовтаються дроти гримлять під панеллю приладів, гуркоче передня підвіска, а задній двірник прямо сяє червоною іржею », - додає редактор

«Навіщо ж тоді купувати Ладу ?, - задається питанням автор в кінці статті. - Просто універсал дешевше ви не знайдете, тим більше з гарантією три роки. А якщо заїжджати в сервіс раз десять за рік, як було у нас, то коло ваших знайомих розшириться мінімум на кілька автомеханіків. Або можна поставитися до цього як один наш колега, який написав в дорожньому журналі наступну фразу: "Lada - це одне з решти пригод. Вона не дається так просто, а хоче, щоб кожен день її завойовували по-новому "». У підсумку редактор automobil TESTS приходить до висновку, що хоча у вазовского універсалу непогана основа і ціна, потрібно доопрацювати ще дуже багато. «Краще пошукайте доглянутого б / у-шного" японця ". Ці старання хоча б гарантовано себе виправдають », - підсумовує автор статті.

Ці старання хоча б гарантовано себе виправдають », - підсумовує автор статті

герой праці (Лада Нива, 2002 рік)

Якщо в більшості своїй Лади не викликали особливого захоплення в Німеччині початку 2000-х, то ось «Ниву» в цій країні любили завжди. «Так, він ще існує - цей російський старина. Надійний, простецький, дешевий. Жити з ним - значить повернутися в технічний кам'яний вік. Але на бездоріжжі «Нива» як товариш - завжди готова підставити своє плече », - починає свою статтю родом з 2002 року редактор Auto Bild Міхаель Шпехт. Як і інші колеги, німецький журналіст відзначає застарілість російської техніки. «Подумати тільки, прогрес капіталізму обігнав цей автомобіль на світлові роки. Його техніка і оснащення виглядають настільки застарілими, що я дійсно задаюся питанням, як цей народ взагалі зміг відправити першої людини в космос? Щоб любити цей автомобіль, потрібно бути злегка божевільним або вважати його культовим », - пише Шпехт, але тут же обмовляється: саме ігнорування модних тенденцій - козир« Ниви ». «Ця відстороненість і стриманість роблять" Ниву "привабливою, а водія - крутим. Адже він вище всіх цих штучок, йому не потрібно шоу, а шести подушкам безпеки він віддає перевагу класичній інженерію. Тільки так цьому російському Ленд Ровер можна пробачити його інші численні недоліки », - філософствує редактор Auto Bild.

Про які недоліки мови? Зрозуміло, про відсутність сучасних систем безпеки і різних корисних опцій. «Ніякої ABS, ніяких ейрбегамі, ремені безпеки не регулюються по висоті, не оснащуються преднатяжителями і обмежувачами. Підсилювач рульового управління, регулювання сидіння по висоті і центральний замок відсутні, немає навіть простих годин. Підстаканники? Імперіалістичний надмірність! Російські краще покурять: в "Ниві" аж три попільнички ».

«Комфорт? Його теж немає. Максимум, на що можна розраховувати, це те, що взимку не здохнеш, а влітку - НЕ вимокнешь під дощем. Все так гримить і гуркоче: розчути, що там горланять по радіо, можна лише зупинившись на світлофорі. Довгий важіль коробки нагадує вантажівки з 60-х. На бруківці він деренчить як візок із супермаркету, а силовий агрегат реве так, що добровільно швидше 100 км / год не поїдеш. Співає трансмісія, рульове управління важке і відрізняється поганий зворотним зв'язком, а кожен поворот перетворюється в окреме випробування », - зазначає Шпехт. Тут вже можна подумати, що німець розносить «Ниву» в пух і прах. Але насправді це не так. В Auto Bild визнають, що в деяких речах вазовский позашляховик - легенда, якої немає рівних.

«Якщо на асфальті Ладі багато чого бракує, то в полях і лісах вона перетворюється на справжнього героя праці, який з легкістю справляється з найбруднішими з сільських доріг і з радістю проїжджає через будь-які сльота. Це справжня радість для будь-якого лісника. За умови, звичайно, що до цього він зупинився, вичавив зчеплення і смикнув дві невеликі ручки поруч з основним важелем коробки передач. Передня блокує раздатку, а задня - включає знижувальну передачу.

Пихкаючи, брудний по скла і гордий, як орел, автомобіль стоїть на світлофорі і, напевно, хоче просигналити: «Дивіться сюди, товариші-городяни! Я хоча і бувалий російський, але ось уже понад 20 років я вірою і правдою вожу мільйони людей на самий край нашої гігантської країни. Цим людям взагалі паралельні подушки безпеки, ABS або ESP. І вони неймовірно раді, що взагалі можуть туди дістатися. Вважаю, що дамочка в BMW X5, що стоїть за мною, про це взагалі не думала. І, зізнатися, я - теж », - робить висновок автор статті.

Раніше на тему:

Повністю застарілий?
Чи хочу я?
Повністю застарілий?
Чи допомогло йому це?
Чи хочу я?
Про що ж мова?
«Навіщо ж тоді купувати Ладу ?
Його техніка і оснащення виглядають настільки застарілими, що я дійсно задаюся питанням, як цей народ взагалі зміг відправити першої людини в космос?
Про які недоліки мови?
Підстаканники?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов