Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Житомир.info | Автоштопор: в Житомирі триває крах ринку продажів нових імпортних авто

Наша сеть партнеров Banwar

Крах ринку продажів нових імпортних авто спостерігається по всій Україні, тому поясненням цьому можуть бути тільки політичні та економічні фактори на рівні держави, а не особливості якихось регіонів. Виняток з цього правила - хіба що зона бойових дій на Донбасі, де ринок нових авто просто зник, тому як бойовики «експропріювали» з салонів понад тисячу авто, а продавці зазнали колосальних збитків.

Але все ж повернемося в м Житомир і спробуємо зробити аналіз ринків на рівні регіону. Допомагав нам в цьому Віктор Матусевич, комерційний директор ТОВ «Фірма« Опад »(офіційний дилер Mazda, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Skoda).

- Багато центральні газети тему катастрофічного стану ринку продажів нових імпортних авто виносять на перші сторінки. Це не випадково, адже робота автосалонів - це податки, інші соціальні відрахування, численні робочі місця. Тепер автосалони виявилися «на підсосі». Багатьом не допомагає навіть цінове маневрування, як основний інструмент на нестабільному ринку. А як виглядає ситуація на ринку в Житомирі?

- Якщо в 2008 році ми продавали в місяць в середньому 150 автомобілів, то тепер - 15, планові завдання виконуються нині на 5-15%. Тобто, арифметика гранично проста: падіння в 10 разів! Якщо говорити про продажі по маркам, то тут однозначності немає. Все залежить від бренду. Деякі бренди опустилися, деякі піднялися. Більш продаються стали зараз NISSAN, Toyota, Ford.

Якщо подивитися на тренд ринку в Житомирі за останні роки, то видно, що після падіння 2009-2012рр. промінь надії з'явився в кінці минулого року: тоді ми почали вирівнюватися, рівень продажів піднявся 1 до 5. Якесь пожвавлення спостерігалося в січні-лютому поточного року, а в березні черговий провал. Причому валитися ринок з геометричною прогресією, зникає наш головний покупець, яким були численні представники дрібного і середнього бізнесу. На сьогодні цей сегмент в Житомирі практично відсутня.

Ви висловилися, що автосалони «на підсосі», це дуже м'яко сказано. Наш бізнес на сьогодні просто збитковий. Виживає хто як може. Наприклад, ми існуємо на кредитні кошти і за рахунок якихось мінімальних продажів. На скільки цих коштів вистачить - невідомо. Про це ми вже думаємо.

- Що викликало падіння ринку навесні цього року?

- Я бачу тут цілий комплекс взаємопов'язаних факторів.

Перше - величезна падання курсу гривні по відношенню до долара, що призвело до роздування цін на автомобілі 2014 го модельного року в гривні. Так як закупівля автомобілів відбувається у валюті, то і ціни повинні зростати відповідно до зростання курсу. Якщо на початку року автомобіль середнього класу коштував 200 тис. Грн., То тепер він коштує близько 400 тис. Грн. А покупець, як би він не старався, не може «проковтнути» подорожчання на 100%. Тим більше, що зарплата залишилася на колишньому рівні, а значить, загальна купівельна спроможність знизилася в рази. Значно менше стали купувати авто підприємці, тому як багато напрямків бізнесу в Житомирі просто згорнулися. Утримуються від покупок автомобілів також місцеві чиновники, хоча в 2008 році саме службовці різних державних відомств були головними нашими клієнтами.

Стримуючим фактором також стала війна на сході України. Громадяни країни, не кажучи про жителів Донбасу, утримуються від дорогих покупок, приберігають гроші на той випадок, коли військовий конфлікт може просунутися в західному напрямку. Результатом цього стало те, що на руках у населення накопичилося, за даними провідних ЗМІ, близько $ 20 млрд. Хтось не виключає ймовірність міграції в Європу, прості громадяни думають про те, щоб в разі війни мати кошти на найнеобхідніше.

До речі, аналогічна ситуація спостерігається і в Росії: люди притримують гроші, бо не впевнені в завтрашньому дні. Причина - санкції проти Росії, падіння курсу рубля по відношенню до долара, і як наслідок - падіння ринку продажів імпортних авто на 37% в порівнянні з минулим роком.

- А подорожчання палива? Це, ймовірно, теж стримує від покупок авто?

- Ні, подорожчання бензину і солярки не дотримується від покупки. Утримує тільки від зайвих поїздок, автомобілісти стали більш ощадливими. Тим більше, зараз на ринку існують хороші пропозиції економ-класу. Приклад - Mazda, нова технологія, витрата палива в дизельному варіанті в місті 7 літрів. Або взяти Nissan Qashqai економний, нова технологія, витрата в місті - всього 5,6 літра.

Попит на бензинові авто теж змінюється відповідно до нових умов на ринку. Ми спостерігаємо тренд до зміщення клієнтських переваг у бік моделей з меншим об'ємом двигуна. І, швидше за все, в подальшому споживча любов до «крихітка» буде посилюватися.

- Ви згадали, що в порівнянні з 2008 р різко знизилася купівельна активність (а, може, впала до нуля) місцевих чиновників. А змінилася чи географія покупця?

- Так, змінилася, причому кардинально. Якщо кілька років тому головним покупцем у нас був житель м.Житомира, то тепер з районів області. На першому місці - Коростень, другий - Новоград- Волинський, замикає трійку лідерів Коростишів. До речі, Коростишів почав помітно здавати свої позиції, причиною чого став дуже млявий сезон в камнеобработке (обрушилися зв'язку з Росією), а від сюди відсутність у підприємців вільних грошей. Ось вам взаємний зв'язок різних видів бізнесу.

- Цікаво, а як виглядає з продажу Житомирська область у порівнянні з іншими регіонами?

- Ситуація однакова по всій Україні. Все продають з однаковим погіршенням. Схід країни взагалі варто, хоча раніше східні регіони просто «рвали» всіх.

- На тлі краху ринку імпорту авто чи може піднятися український автопром?

- Наскільки відомо, деякі українські заводи вже пожвавилися, завдяки тому, що вони використовують комплектуючі вітчизняного виробництва, тому їх продукція менш чутлива до коливання курсу. Але українським виробникам треба не тільки виробляти кількість, але і вчитися забезпечувати якість. На сьогоднішній день, вітчизняний автопром може в якійсь мірі насичувати ринок недорогими моделями.

- Ваші прогнози.

- Поки майбутнє українського авторинку виглядає досить туманно. Зараз прогнозування - це обговорення того самого «сферичного коня у вакуумі» (умоглядне, але дуже далеке від реальності). Так і на нашому ринку: занадто багато часто мінливих входять, жодне з яких не може бути прийнято в якості відправної точки. З упевненістю можна говорити лише про умови відновлення ринку. А це: стабілізація курсу гривні, лібералізація законодавства (зокрема, скасування утилізаційного збору), відновлення автокредитування (на даний момент практично відсутній) і нормалізація суспільно-політичної ситуації в країні.

Ну а на рахунок сценаріїв, то вони можуть бути наступні. За кращим прогнозами, деяке пожвавлення на ринку може настати під кінець 2015 року. Найгірший варіант розвитку подій - 2017 рік - стабілізація ринку. Але і в першому, і в другому випадку автосалонам буде не солодко, тому як треба буде протриматися чимало часу. Уже зараз зрозуміло, що не всі дилерські центри зможуть утриматися на плаву. Деякі з них збанкрутують, інших «щасливчиків» може чекати урізання штату продавців. Адже існуючі дилерські мережі розраховані на продажу набагато більшого числа автомобілів. Нинішня тиша в автосалонах, напевно, тільки перший дзвіночок.

Сергій Ткачук для Житомир.info

А як виглядає ситуація на ринку в Житомирі?
Що викликало падіння ринку навесні цього року?
А подорожчання палива?
Це, ймовірно, теж стримує від покупок авто?
А змінилася чи географія покупця?
Цікаво, а як виглядає з продажу Житомирська область у порівнянні з іншими регіонами?
На тлі краху ринку імпорту авто чи може піднятися український автопром?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов