- 1. Користування несправною машинкою - подорожчання ремонту
- 2. Що потрібно знати, перш ніж звертатися до майстрів
- 3. У кого краще купувати запчастини
- 4. Контролюйте ремонт
- 5. Вимагайте гарантійний документ
Наша сеть партнеров Banwar
Що робити, якщо зламалася пральна машина? Працювала багато років, а тут раптом дала збій: не гріє, що не зливає воду, не відкривається, шумить, тече, вибиває пробки при включенні і т.д.
Більшість пральних машин вигідніше ремонтувати, тому, що в основному ціна ремонту не перевищує третину від вартості пральної машини.
- Користування несправною машинкою - подорожчання ремонту .
- Що потрібно знати, перш ніж звертатися до майстрів .
- У кого краще купувати запчастини .
- Контролюйте ремонт .
- Вимагайте гарантійний документ .
1. Користування несправною машинкою - подорожчання ремонту
Для початку, скажімо, що користування несправною машинкою призводить до подорожчання ремонту, наприклад:
- не відкривається люк, а ми намагаємося докласти силу, то додатково зламається ручка дверцят;
- шумить на віджиманні, то через два-три тижні може пошкодитися бронзова втулка вала і доведеться разом з підшипниками робити заміну хрестовини і вала;
- при протіканні, якщо навіть повільно тече, вода, потрапивши на відкриті ділянки з'єднань проводів, може викликати коротке замикання і т. д.
Тому не використовуйте несправну пральну машину - це істотно заощадить Ваші кошти.
2. Що потрібно знати, перш ніж звертатися до майстрів
Отже, якщо прийнято рішення ремонтувати, то перше завдання - зрозуміти, куди звернутися. Як і в будь-якій сфері послуг, ремонтом пральних машин займаються як фірми (сервісні центри), так і поодинокі майстри.
Сервісний центр.
плюси:
- підбір досвідчених майстрів;
- наявність всіх запчастин;
- чіткі ціни на запчастини і роботи;
- гарантія на ремонт і запчастини;
- квитанція суворої звітності.
мінуси:
- ціни середні і вище;
- очікування ремонту (день-два).
Приватний майстер.
плюси:
- мобільність (приїде в будь-який час);
- ціни нижчі, ніж в сервісних центрах (правда, не завжди).
мінуси:
- не гарантували досвід;
- немає всіх запчастин;
- плаваючі ціни на роботи і запчастини (в залежності від ситуації);
- словесна гарантія (приватні майстри іноді пропадають, в разі невдалого ремонту).
Хороший орієнтир загальної вартості ремонту, це його ставлення до вартості нової машинки.
Дрібний ремонт (заміна ручки або блокування люка, ременя приводу, впускного клапана і т. Д.) Разом з запчастинами обходиться в 1000 - 1500 рублів. Це 1/10 вартості нової машинки.
Середній ремонт (заміна зливного насоса, Тена, термостата, манжети люка, амортизаторів) в середньому, з комплектуючими, виходить 2.500 - 3.000 рублів. Це 1/5 вартості нової машинки.
Капітальний ремонт (заміна підшипників, вала барабана, ремонт бака з його розбиранням і т. Д.) Обходиться разом деталями в середньому 4.500 - 5.000 рублів. Це 1/3 частина від вартості пральної машини.
3. У кого краще купувати запчастини
Існує також думка, що краще самим купувати запчастини, а в сервіс звертатися тільки за роботами. Тут є кілька складнощів:
- Потрібно самим правильно визначити, які потрібні запчастини, а зробити це можна тільки в деяких випадках, в основному неспеціалісту самому важко зрозуміти в чому справа.
- При покупці запчастин в магазині з гарантією, їх ціни будуть приблизно такими ж, як і у сервісу. А при покупці зі складу або в будь-якій сервісній майстерні за нижчими цінами, гарантія на запчастини надана не буде, і в результаті взагалі виникає питання з гарантією на ремонт.
- У сервісного центру, прибуток з загальної вартості ремонту зазвичай розподілена між роботами і запчастинами. Купуючи свої запчастини, ми порушуємо баланс прибутку у виконавця і в результаті отримуємо підвищення вартості робіт і проблеми з гарантією.
4. Контролюйте ремонт
У будь-якому випадку, всіх виконавців потрібно контролювати. Не зайве бути присутнім при ремонті і трохи вникнути в хід процесу. Заздалегідь фіксуйте вартість ремонту, тоді у майстри не виникне бажання підняти ціну під час і після ремонту без попередження.
5. Вимагайте гарантійний документ
Майстер з сервісного центру повинен видати квитанцію, в якій будуть прописані реквізити фірми, виконані роботи і їх вартість, замінені запчастини з вартістю, прізвище майстра, дата ремонту, термін гарантії. Документ повинен бути підписаний обома сторонами і завірений печаткою ремонтної організації.
Сподобалося? Розкажи про нас друзям :)
Сподобалося?