Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Злітаємо в тиші: досвід володіння BMW M3 E92

  1. зовні До зовнішності чотирьохдверною «троячки» Е90, що дебютувала в 2004 році, як і до всіх творінь...
  2. В русі
  3. Історія покупки
  4. ремонт
  5. Тюнінг
  6. експлуатація
  7. плани
  8. Історія моделі

зовні

Наша сеть партнеров Banwar

До зовнішності чотирьохдверною «троячки» Е90, що дебютувала в 2004 році, як і до всіх творінь Кріса Бенгла початку нульових, у фанатів BMW були питання. З появою купе претензії відпали: недарма рестайлінгові седани отримали схожі з двухдверка задні ліхтарі. Флагманський М3 2007 року народження одночасно став і технічним лідером всього клану нових «трійок», і головним красенем в сім'ї.

За давньою традицією схожість емки зі звичайним купе оманлива. Справа не тільки в обважуванні - в кінці кінців схожі деталі були доступні в М-пакеті. Спільних кузовних панелей у машин мінімум. Спроба прилаштувати на свою 320-ю горбатий капот від восьмициліндрового монстра приречена на провал. М3 довше стандартної двухдверкі на ледь помітні 8 мм, а ширше завдяки розгойдати крил на цілих 39 мм.

Карбоновий дах - фетиш, недоступний власникам минулого покоління, за винятком спецверсії CSL, тут безкоштовна опція. Або вона, або сталевий дах з люком. Приклад зворотної дискримінації - культовий колір Titansilber ( «титановий сріблястий»). Для Е46 він входив в стандартну палітру, а для Е92 перейшов в розділ Individual-опцій. В результаті світ побачили лише три двухдверкі в такому кольорі.

Знавці відразу відзначать оригінальність вибору дисків. Стічні колеса 220-го стилю поступилися місцем прибульцям зі світу JDM. Зіткнення культур породило гармонію - строгий малюнок п'ятиспицевих 19-х Yokohama Advan Racing GT вигідно підкреслює мускулисті лінії М3.

усередині

Наївно було думати, що після появи «сімки» Е65 і «п'ятірки» Е60, у «троячки» є хоч один шанс зберегти роками виплекану орієнтованість кокпіта на водія. Дива не сталося, але публіка вже була готова, і революція пройшла майже мирно. Якщо судити про зміни з холодною головою, то естетичні звинувачення старовірів - єдине, на що «трійці» нічого відповісти.

Драйверський настрій легенди 90-х нікуди не подівся, а лише серйозно переосмислений. Зруйнувавши традиції, передня панель випросталася, підставивши лиснючу шкірою під карбон груди назустріч суворому мінімалізму. Аскетична, але максимально інформативна «приборка», оптимальний в перерізі, хваткий M-кермо, простьобаний червоно-синіми суворими нитками, просячи в руку важіль робота M-DCT - все строго по справі.

Ергономічних втрат не шкода: замість замка запалювання на рульовій колонці - кнопка «Start» на передній панелі, а клавіші склопідйомників нарешті переїхали з центрального тунелю на панелі дверей. Наявність в чистокровному спорткарі великого і жахливого iDrive з горбом-монітором посеред передній панелі вже не викликає почуття неприйняття. Розширена обробка шкірою кольору «Сріблястий паладій», якій оббиті низ передньої панелі, крісла, двері, і центральний тунель додає лиску, але не ріже око. Ніщо не повинно відволікати головного людини в цьому авто від того, для чого він сюди, власне, сіл.

В русі

Подкапотная революція М3 E92 - навіть більш вражаюча, ніж екстер'єрно-інтер'єрні зміни, загальні для всіх «трійок» п'ятого покоління. Що тривала 14 років еру атмосферних рядних «шісток» зруйнував приглушений гуркіт першого серійного V8 в історії М3. Змахнувши пил зі сторінок історії марки, легко з'ясувати, що імплантація «вісімок» під капот «троячки» баварцям не в новинку. У 2001 році надмалим тиражем (достовірно відомо про двох примірниках, хоча планувалося 10 машин) була випущена M3 GTR Е46 - дорожня версія підкорювача чемпіонату American Le Mans Series з чотирилітровим V8, дефорсованим з 460 до 350 л. с.

Хто живе під горбатим капотом двигун S65 створений на основі монструозного V10 від М5 Е60 і при обсязі чотири літри розвиває 420 кінських сил і 400 Нм. Впускний колектор значного розміру, нарешті доведені до досконалості фазовращатели на впуску і випуску, індивідуальні дроселі, система мастила з двома маслонасоса - ось до чого дійшов прогрес. Нашпигований баварськими технологіями V8 важить на 15 кг легше титулованого шестицилиндрового попередника S54B32.

На нашому конкретному екземплярі все «посилений» завдяки тюнинговому втручанню - випуск Akrapovic Evolution Titanium, додавши 10% потужності і моменту, дозволив скинути 24 кг (для порівняння, стічна траса важила 45 кг). Але кілограми нехай вважають власники M3 GTS.

Звук! Грубий, соковитий бас, проривається крізь шумоізоляцію на два порядки краще прісного стокового саундтрека, змушує забути про наявність аудіосистеми BMW Professional. Недарма власники атмосферних V8 часто їздять в тиші.

Кредо мотора - тільки вгору і ні кроку назад! Скажений розгін незалежно від поточної швидкості триває до відсічення на неймовірних 8 400 об / хв. Чим далі злітає стрілка тахометра, тим повільніше цокає секундна стрілка годинника. V10 від М5, який поділився поршнями, шатунами і клапанами з пружинами, з його всього лише 8 250 об / хв, сиротливо стоїть осторонь.

Другий винуватець шишок на моєму потилиці - робот M-DCT Drivelogic. Не дарма німці доводили його кілька років, налаштовуючи кожен з шести режимів роботи, поки самі нетерплячі клієнти скуповували перші екземпляри «емок» з механікою. І без того похвальна скорострільність роботи надійної коробки поліпшена прошивкою від трекової версії М3 GTS.

дифузор

копія Vorsteiner GTS-V

Класна керованість - не сюрприз, ніхто іншого і не очікував. Здивувала простота, з якою вимуштрувані на Північній петлі Нюрбургринга звір відгукується на команди. Автомобіль надзвичайно простий і передбачуваний в управлінні, хоча в порівнянні зі звичайними «трешками» у М3 дуже коротка рульова рейка - всього 2 обороту керма від упору до упору. Відмінна курсова стійкість на прямій в дусі породистого гран-туризм поєднується з блискавичними реакціями верткого карта. Впевненість не покидає тебе ні на секунду, народжуючи підозра, що «німкеня» читає твої думки.

Впевненість не покидає тебе ні на секунду, народжуючи підозра, що «німкеня» читає твої думки

У будь-який поворот М3 занирює з ентузіазмом цуценя і точністю хірурга на складної операції. Азарт передається пілотові через вивірені зусилля на кермі і педалях, немов по USB.

Розпочатий занос миттю осаджує система стабілізації. При бажанні електронне ярмо можна помітно послабити або зовсім скинути, а режим M Dynamic Mode дозволяє довести машину до межі - наприклад, виставляти серйозні кути занесення або стартувати з пробуксовкою. Сміливцям в допомогу повністю блокується диференціал GKN Viscodrive. Втім, при серйозній помилку дрімаючі DSC все ж втрутиться.

Зігнавши з себе адреналіновий озноб, можна не поспішаючи котити по сімейних справах, прихопивши з собою трьох пасажирів. На другому ряду вистачає місця головам і колін - повноцінний чотиримісний автомобіль. Підвіска з електронно-керованими амортизаторами Sachs дозволяє вибрати один з трьох режимів роботи. Я голосую за Сomfort, вміло поєднує кільцеву зібраність з більш ніж прийнятним рівнем комфорту.

BMW M3 E92
Витрата на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 19 10 15

Хочеш залишитися кращим? Іди на піку форми. Інший інтер'єр, новий мотор, інша філософія, явно натякає на можливість щоденного використання - останнє покоління двухдверной М3, як грамотний боєць, пішло в самому розквіті сил, ефектно грюкнувши дверима.

Історія покупки

М3 Е92 Євген мріяв ще п'ять років тому. Але тоді до заповітної «емки» було не дотягнутися і довелося проводити очікування в компанії купе Е46 330i. На початку 2016 року мрія почала набувати реальних рис. Євген почав моніторити ціни на ринку б / у, спілкуватися з власниками, вивчати інформацію по двигуну і історію його ревізій.

Євген почав моніторити ціни на ринку б / у, спілкуватися з власниками, вивчати інформацію по двигуну і історію його ревізій

У процесі занурення в тему були сформовані наступні вимоги до майбутнього авто: безальтернативне купе в максимальній комплектації з монітором і роботом M-DCT. Рік випуску - не старше 2009-го і обов'язкова наявність сервісної історії, яка підтверджує замінені в рамках відкличний кампанії шатунні вкладиші.

Спілкування з продавцями «емок» Євген починав з запиту у них VIN-номера авто. Власник сріблястою «емки» з пробігом 95 000 км, що продавалася в Краснодарі, був одним з перших, з ким він зв'язався. Господар обіцяв скинути VIN, але пропав. Через три місяці, переглядаючи листування, Євген вирішив повторити запит. Отриманий через пару днів відповідь вселяв надію - дата випуску 07.2010 і практично максимальна комплектація.

Везіння продовжилося, коли з'ясувалося, що до кінця місяця ціна знижена з цілком адекватних році і пробігу 1 850 000 до абсолютно дисконтних 1 480 0000 рублів. Причина продажу поважна - термінова покупка Porsche 911. Друг з Краснодара, який перевірив авто на місці, підтвердив відмінний технічний стан. Через кілька днів втомлений після перельоту і безсонної ночі очікування Євген гнав свою восьмициліндровий мрію в Пітер.

ремонт

Гума

Michelin Pilot Super Sport 245/35, Michelin Pilot Sport Cup 2 295/30

Протягом кількох місяців після приїзду було проведено планове ТО: замінені свічки і передні гальма, залито нове масло в редуктор і до того ж відремонтований стартер.

Попередній господар не приховував, що не встиг провести обов'язкову для подальшої безпроблемного життя V8 заміну шатунних вкладишів. Вірніше, принципово і сміливо відтягував цей момент до пробігу в 100 000 км. У підсумку Євген поставив спеціальні вкладиші BE-bearings, розроблені за результатами дослідження проблеми вкладишів американськими фанатами S65 і замовлені в виробництво у Mahle-Clevite, а також більш міцні шатунні болти ARP2000. На додаток було встановлено класичний масляний щуп, якого спочатку цей спортивний мотор був несправедливо позбавлений.

Тюнінг

Існує думка, що доопрацювання такої M3 треба починати з випуску. Слідуючи цьому твердженню повний комплект «від Акраповіча» варто новим 5 500 євро, Євген вдало знайшов трохи б / у в Пітері за півціни. Трохи пізніше картину довершили титанові насадки глушника замість тих, що стояли спочатку титаново-карбонових, і зроблений грамотний чіп-тюнінг двигуна від американців BPM Sport. Розрахункова потужність тепер близько 460 л. с. Доопрацьована і коробка - робот M-DCT отримав прошивку від М3 GTS.

Доопрацьована і коробка - робот M-DCT отримав прошивку від М3 GTS

Допрацьовує зовнішність, Євген насамперед зафарбував фірмовий М-триколор, за примхою попереднього власника прикрашав пороги і задній бампер. Подальші зміни носять лише точковий характер. На дверях з'явилися доводчики від BMW 6 серії Е63, відсутні в «трійці». Спереду - стали вже класичними чорні ніздрі (оригінал - 2 500 рублів за штуку), ззаду - копія дифузора Vorsteiner GTS-V (30 000 рублів). У колісних арках замість штатних дисків знайшли своє місце вже згадані японські диски з параметрами 9 19 ЕТ20 спереду і 10 19 ЕТ22 ззаду. Передня гума Michelin Pilot Super Sport 245/35, ззаду тимчасово стоять Michelin Pilot Sport Cup 2 295/30. На наступний сезон планується гума в розмірності M3 GTS - 255/35 і 285/30. На комплект коліс, до слова, витрачено близько 150 000 рублів.

На комплект коліс, до слова, витрачено близько 150 000 рублів

експлуатація

Зараз одометр M3 показує 112 000 км. Автомобіль використовується в щоденному режимі.

BMW M3 E92

Короткі технічні характеристики:

Пробіг (на даний момент): 112 000 км Двигун: 4,0 л, V8 Потужність: 460 л. с. Трансмісія: робот M-DCT Drivelogic (прошивка від M3 GTS) Паливо: бензин АІ-98 Випуск: Akrapovic Evolution Titanium

плани

У планах установка кришки багажника в стилі CSL від Duke Dynamics, зовнішніх карбонових аксесуарів BMW Performance (сплітери переднього бампера, ковпаки дзеркал) і дооснащення пакетом Competition (амортизатори, пружини і ЕБУ мотора).

Історія моделі

Прототип четвертого покоління М3 був представлений на Женевському автосалоні 2007 року. Як і у випадку з іншими «емкамі», серійна версія, яка відсвяткувала прем'єру в тому ж році у Франкфурті, мало чим відрізнялася від концепту. Модельний ряд став ширше, ніж у попередньої М3 Е46. Компанію звичним купе і кабріолета склав седан, був відсутній в минулому поколінні.

Компанію звичним купе і кабріолета склав седан, був відсутній в минулому поколінні

На фото: BMW M3 Coupe (E92) '2007-2013

З V8 і роботом седани і купе демонстрували 4,6 секунди розгону до "сотні". Більш важкий кабріолет витрачав на спурт 5,1 секунди.

Серед маси спецверсій особняком стояло полегшене 450-сильне купе M3 GTS з двигуном об'ємом 4,4 літра, більш потужними гальмами, ковшами і інтегрованим каркасом безпеки. Було випущено 138 екземплярів.

Було випущено 138 екземплярів

На фото: BMW M3 Coupe (E92) '2007-2013

Седан отримав ще більш лімітовану версію M3 CRT з аналогічним двигуном, в основному демонструвала сучасні технологічні досягнення BMW у випуску вуглепластикових кузовних деталей. Випущено було 67 штук перед зняттям четирехдверок з виробництва в 2011 році.

Обидві спецверсії дозбираються поза конвеєра вручну в «гаражах» BMW M GmbH. 2013-й став останнім в історії двухдверним M3. У п'ятому поколінні, що пішли в серію з 2014 року, купе і кабріолет отримали новий індекс М4, залишивши історичну назву седану.

У п'ятому поколінні, що пішли в серію з 2014 року, купе і кабріолет отримали новий індекс М4, залишивши історичну назву седану

На фото: BMW M3 Coupe (E92) '2007-2013

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов