Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зміни навчання в автошколі і процедури отримання водійських прав. Отримання прав з 2016.

  1. 1. Змінено порядок отримання водійських прав
  2. 2. Змінено порядок проходження водійської медкомісії.
  3. 3. Змінено порядок і терміни здачі іспиту на отримання водійських прав
  4. 4. Розмір держмита на отримання водійських прав
  5. 5. Встановлено нові програми навчання в автошколах
  6. 6. На керування мопедом потрібно отримувати водійські права
  7. 7. Встановлено нові вимоги до автошкіл
  8. 8. Водії можуть влаштуватися на роботу тільки при наявності прав російського зразка
  9. 9. У автошколах з'являться уроки європротоколу
  10. 10. З'явився ресурс для перевірки автошкіл
  11. 11. Випускники автошкіл стануть професійними водіями

Наша сеть партнеров Banwar

2015 рік видався важким як для співробітників автошкіл, так і для бажаючих отримати водійські права. Виною всьому стала реформа, що почалася в серпні 2014 року, а саме введення нових стандартів навчання та посилення вимог до автошкіл.

Тепер, щоб продовжити свою діяльність, автошколи повинні пройти перевірку і отримати позитивний висновок від ГИБДД. Без цього висновку автошкола виявляється нелегальної , І випускники таких навчальних закладів не зможуть скласти іспит в ГИБДД і отримати водійське посвідчення. А якщо і складуть іспити і обман розкриється, то їх водійські посвідчення анулюють . Крім того, змінилася і процедура отримання водійських прав.

На думку співробітників ГИБДД і Міністерства освіти та науки РФ, реформа сфери навчання і отримання ВУ підвищити рівень підготовки випускників автошкіл і скоротити кількість ДТП за участю молодих водіїв. Однак на сьогоднішній день наслідком таких реформ стало поки лише закриття деяких автошкіл і значне підвищення вартості навчання.

У статті представлені всі зміни, що торкнулися сферу навчання в автошколах і процедуру отримання посвідчення водія за останні 2 роки.

1. Змінено порядок отримання водійських прав

Великим плюсом є те, що іспит можна здавати в будь-якому екзаменаційному відділенні ГИБДД Росії в незалежності від місця проживання і прописки. І отримати водійське посвідчення можна також в будь-якому підрозділі Державтоінспекції. Хоч влітку у бабусі в іншому регіоні відучити і отримаєте ВУ, без оформлення тимчасової реєстрації та іншого.

У той же час вже два роки як майбутні водії втратили можливість на самостійну підготовку. Іншими словами, підготуватися до іспиту екстерном не можна. До складання іспиту допускають тільки після закінчення навчання в автошколі. Навіть інвалідам потрібно вчитися. Законопроект про екстерном для інвалідів хочуть відхилити .

2. Змінено порядок проходження водійської медкомісії.

Для початкового отримання ВУ потрібно пройти медкомісію вже за новими правилами. Без хірурга, без гінеколога (для дівчат), але з ймовірними новими видами аналізів. подробиці тут .

А для обміну ВУ в зв'язку зі зміною персональних даних (ПІБ, наприклад), втратою, розкраданням, приходом в непридатність медичну довідку з 16 лютого 2016 року вимагати ГИБДД не мають право . Але і права видадуть на короткий термін, до дати закінчення колишньої ВУ, а не на 10 років.

3. Змінено порядок і терміни здачі іспиту на отримання водійських прав

Після навчання в автошколі слід здача внутрішніх іспитів, що є проміжною атестацією учня. Без успішного складання внутрішніх іспитів свідоцтво про закінчення автошколи не видадуть.

Після цього йдуть іспити вже в ГИБДД, що складаються з теоретичного, практичного іспиту на автодромі, іспиту по місту (крім водіїв категорій М, А1, А).

Ті, хто здав теоретичний і практичний іспит на автодромі в ГИБДД, отримують заповнений екзаменаційний лист. І вже з цим листом нарешті можна здати практичну частину в умовах реального дорожнього руху - «місто». І тільки після цього випускник автошколи отримує водійські права.

Перездача теоретичного або практичного іспиту на майданчику може бути проведена не раніше, ніж через один тиждень після останньої спроби. Що приємно, кількість таких спроб необмежена.

Однак практичний іспит в умовах реального міста можна здати не більше трьох разів з тим же проміжком в один тиждень. Ті, хто не зміг здати іспит тричі, будуть допущені до іспиту не раніше, ніж через 30 днів. Кожна наступна спроба допускається також через 30 днів після попередньої.

Теоретичний іспит дійсний 6 місяців, в цей період часу потрібно вкластися скласти практичний іспит. Якщо практика не буде здана протягом 6 місяців, то теорію доведеться перездавати знову. Раніше результати теоретичного іспиту були дійсні три місяці.

4. Розмір держмита на отримання водійських прав

Коли почалася реформа автошкіл, передбачалося, що державне мито за отримання водійських прав досягне 4500 рублів. А кожен іспит в ГИБДД буде оплачуватися окремо. Теоретичний іспит - 1000 рублів, іспит з водіння на майданчику - 1500, а іспит з водіння по місту - 2000. Кожна нова спроба здачі того чи іншого іспиту буде оплачуватися знову.

Але в податковий кодекс так і не внесли відповідні поправки. І держмито за водійське посвідчення на сьогоднішній день складає 2000 рублів, хоча в НК РФ і залишилася графа про права на паперовій основі (500 руб.), Їх зараз не видають.

Крім того, слід чекати підвищення вартості самого навчання в автошколах. Адже з 1 вересня повинні вступити в силу нові правила прийому іспитів. А нові правила вимагає додаткових годин водіння для відточування елементів майданчика.

5. Встановлено нові програми навчання в автошколах

Нові навчальні програми складені за модульним принципом. Це базовий, спеціальний та професійний модулі. Тим, хто отримує право керування ТЗ вперше, потрібно буде пройти всі три етапи навчання. Тим же, хто хоче отримати нову водійську категорію, базовий рівень знову проходити не потрібно.

Кількість годин навчання на найпоширенішу категорію «В» збільшилася з 156 до 190. З них 130 годин відводиться на теорію, 56 - на практику і 4 - на іспит. А в програмі навчання з'явилися нові предмети. Наприклад, психологічні практикуми щодо запобігання і вирішення конфліктних ситуацій на дорозі і надання на дорозі першої медичної допомоги.

6. На керування мопедом потрібно отримувати водійські права

Ще з 2014 року почалося навчання водіїв за новими категоріями . В тому числі, введена нова категорія «М» для водіїв мопедів та скутерів. Однак програми для навчання цих водіїв з'явилися тільки рік тому.

Щоб керувати ТЗ кандидати у водії цієї категорії тепер також повинні проходити навчання, здавати іспит і отримувати посвідчення. Однак термін навчання в даному випадку буде коротшим. Замість відведених 190 годин, майбутні водії мопедів навчатимуться 122 години.

Слід зазначити, що список категорій зазнав значних змін. Так, зникла категорія «Е». Зате з'явилися нові категорії і підкатегорії «ВЕ», «СЕ», «DE», «C1E», «D1E», що дозволяють керувати ТЗ з так званим важким причепом.

7. Встановлено нові вимоги до автошкіл

Нові вимоги до автошкіл внесли зміни не тільки в програми навчання, але і в матеріально-технічну базу. Тепер навчальні заклади зобов'язані мати:

  • Автодром, розміром не менше 0,24 га. При цьому на майданчику повинні бути розташовані перехрестя, пішохідний перехід, залізничний переїзд, світлофор і дорожні знаки, а також нанесена дорожня розмітка.
  • Необхідна для навчання обладнання: тренажери, навчальні автомобілі, магнітні дошки, карти, проектор, комп'ютери, література, методички, плакати і т.д.
  • Навчальні транспортні засоби, оснащені відеореєстратором.
  • Пропускну здатність, яка вказує на кількість навчальних автомобілів і числу місткості навчальних класів.
  • Інформативний стенд, а також власний інтернет-сайт.
  • Кваліфікованих викладачів з вищою або середньою професійною освітою.

8. Водії можуть влаштуватися на роботу тільки при наявності прав російського зразка

З 5 травня 2014 року роботодавці мають право наймати водіїв тільки з російськими правами. Причиною прийняття такого рішення стала велика кількість аварій за участю іноземних водіїв. У разі допуску до роботи водія без російського посвідчення, роботодавцю доведеться виплатити штраф у розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Сам водій повинен буде заплатити від 5 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

9. У автошколах з'являться уроки європротоколу

На даному етапі не всі автошколи розповідають своїм учням про правила заповнення європротоколу, але дії уряду і РСА ведуть до того, що до осені вже кожне дрібний не спірне ДТП повинно оформлятися без участі ДАІ .

10. З'явився ресурс для перевірки автошкіл

Автошколи, не пройшли перевірку і не вийде висновок ГИБДД, не мають право на здійснення освітньої діяльності! Тому свідоцтво про проходження навчання в такій організації буде вважатися недійсним. З ним не можна буде здати іспит в ГИБДД, а, значить, і отримати заповітне водійське посвідчення.

Щоб допомогти майбутнім водіям в правильному виборі навчального закладу, відомство організувало на своєму сайті спеціальний сервіс. У ньому публікується список автошкіл, які пройшли перевірку і отримали дозвіл на продовження освітньої діяльності. Список постійно поповнюється і змінюється. Тому перш ніж проходити навчання в автошколі, обов'язково потрібно перевірити чи є вона в списку на сайті Державтоінспекції .

11. Випускники автошкіл стануть професійними водіями

Підготовку водія в автошколі прирівняли до категорії здобуття професійної освіти. А ось розділити навчання любителів і професіоналів так і мріють, але мрії залишаються нездійсненими. лише з'явилися вимоги до професійним водіям , А окремих програм навчання для любителів не з'явилося.

Не можна обійти стороною проекти, які розглядалися, але так і не були прийняті. Так, депутат від КПРФ Олег Смолін запропонував ввести юнацькі водійські права. Сьогодні неповнолітні мають можливість вчитися в автошколі з 16 років, проте скласти іспит в ГИБДД і отримати водійське посвідчення можуть тільки в 18. Депутат запропонував видавати водійські права відразу після закінчення навчання, тому що дворічна перерва негативно позначається на досвіді молодих водіїв. Однак чиновники не підтримали даний законопроект, оскільки вважали його несвоєчасним.

Досить курйозним стало пропозицію МОЗ про введення обмеження за медичними показаннями. Так, на думку чиновників відомства, особи з ростом мене 150 см не зможуть водити тролейбуси, трамваї, вантажівки і пікапи. На щастя, пропозиція не була схвалена іншими депутатами.

Ще одне питання, що залишається на порядку денному, стосується майбутньої долі випускників «Сірих» автошкіл . У водіїв, які навчалися в автошколах, які не отримали відповідний дозвіл ГИБДД на продовження освітньої діяльності, вже почали вилучати і анулювати посвідчення через суд .

Такі підсумки реформи сфери навчання в автошколах і отримання водійських прав. Хоча на практиці ще дуже багато недоліків і прогалин у законодавстві. Деякі з них озвучили на засіданні Держради під головуванням Президента РФ. Тому за його підсумками було поставлено багато завдань перед урядом в сфері роботи над безпекою дорожнього руху.

Удачі на дорогах!

Автор: Анна Макарова
Дата публікації: 25 грудня 2014 року.
Оновлена ​​Дмитрієвим Віталієм, 20.04.2016
Передрукування заборонено. Авторські права охороняються законом.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов