Наша сеть партнеров Banwar
після змагань в Сайгатіно несподівано прийшла думка поспілкуватися з власником Патріка на барсовскіх мостах, дізнатися більше про машину і по можливості записати все це на відео. Відео-профі Сергій Кокшенов (Koks) зацікавився ідеєю і вирішив мені допомогти в цьому. З Дімою, власником Патрика, ми домовилися про зустріч за Сіті-молом, але зима нагрянула несподівано і можлива бруд в заплаві Обі замерзла. Але тим не менш, зустріч у нас пройшла цікаво.
Патріот такого розміру вражає. Шини ФБел-160М з дюймовим розміром 36.5х12.5 і потужними тракторними грунтозацепамі не тільки відмінно виглядають, але і дають величезний плюс в прохідності. Справедливості заради зазначу: трохи перегазовать і отримав не плюс до прохідності, а закопалися в грунт колеса.
Відомо, що Патріот в стандарті пройдисвіт дуже посередній. Швидкісні мости Спайсер дають хорошу динаміку на трасі, але ось на бездоріжжі спритний движок укупі зі Спайсер підривають грунт і засаджують машину навіть в помірному бездоріжжі. Крім того, рідним патріотовскім мостам протипоказані колеса понад 31 дюйма (в стандарті ж взагалі стоять максимум 29,5).
Ось і доводиться людям самостійно вирішувати питання заміни докаток на нормальну позашляхову гуму. У розмірі до 33 дюймів (максимум з натягом - 35 дюймів) питання тюнінгу Патріота вирішується заміною головних пар на більш тягові (4,63) і іноді зміною величини зниження в раздатке. Це і навантаження знижує в трансмісії і призводить її до норми щодо збільшеної окружності коліс, а так само береже зчеплення.
Але є більш радикальний спосіб тюнінга Патріота - це заміна мостів Спайсер на редукторні від автомобіля Барс . Це аналог військових мостів, але у барсів розширена колія щодо звичайного військового на 155 мм і передній міст розрахований під пружинну підвіску.
Саме так і підготовлений цікавий для нас Патрік.
Для заїзду ми вибрали невеликий полігон за Сіті-Молом, на якому тренуються мотоциклісти. Оскільки бруду не було і вже розраховувати загнати Патрика в луговину або торфовище нам не світило, ми поганяли його на піщаній обваловки полігону.
З ходу препятсткіе взяти не вдалося - зірвали мансурік. Це гвинтові хаби, допрацьовані так, щоб бути слабкою ланкою трансмісії при критичних навантаженнях. Звичайні хаби не годяться, через надмірну ненадійності. Я на своєму уазику в цьому не раз переконувався. Заглушки не годяться через свою навпаки, крайньої надійності. В цьому випадку слабке місце буде або в районі піввісь, або в редукторі, а це дороге задоволення.
Замінивши при нас мансурік за дві хвилини, Дмитро знову був готовий до заїзду. Більше ніяких поломок не сталося і ми без проблем відкатали піщаний бруствер уздовж і поперек.
Не сильно хочеться переказувати вміст відео, лише коротко позначу основні переробки автомобіля:
- установка барсовскіх редукторних мостів
- установка диференціала, що самоблокується в передній міст
- чіп-тюнінг двигуна
- понижуючий кит в раздатке 3,2
- лебідка
- колеса встановлюються до 37 розміру
У такому вигляді автомобіль бере участь в регіональних змаганнях у категорії ТР3. У мене немає інформації про всі призові місця Патріка, крім того для наших грунтів машина все ж важка і їй дуже важко конкурувати з більш легкими однокласниками. І тим не менш...
Ось і обіцяне відео.
Є плани зробити цей проект з продовженням, знімаючи огляди про інші автомобілі. Ннадо?
Запрошуються бажаючі (поки що в Сургутском районі) зі своїми прокачаний монстрами до участі в цьому відео-проект.
Схожі звіти:
→ Тюнінг УАЗ Патріот Спорт
→ Заміна двигуна УАЗ (Ниви, Газелі) на іноземний дизель (TD27, TD27T, QD32, QD32T)
→ Мегаліти причорномор'я 2012 (конкурс позашляхових історій)
→ Тюнінг УАЗ Патріот
Ннадо?