Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Знайомство з Патріотом на барсовскіх мостах

  1. Схожі звіти:

Наша сеть партнеров Banwar

після змагань в Сайгатіно несподівано прийшла думка поспілкуватися з власником Патріка на барсовскіх мостах, дізнатися більше про машину і по можливості записати все це на відео. Відео-профі Сергій Кокшенов (Koks) зацікавився ідеєю і вирішив мені допомогти в цьому. З Дімою, власником Патрика, ми домовилися про зустріч за Сіті-молом, але зима нагрянула несподівано і можлива бруд в заплаві Обі замерзла. Але тим не менш, зустріч у нас пройшла цікаво.

Патріот такого розміру вражає. Шини ФБел-160М з дюймовим розміром 36.5х12.5 і потужними тракторними грунтозацепамі не тільки відмінно виглядають, але і дають величезний плюс в прохідності. Справедливості заради зазначу: трохи перегазовать і отримав не плюс до прохідності, а закопалися в грунт колеса.

Відомо, що Патріот в стандарті пройдисвіт дуже посередній. Швидкісні мости Спайсер дають хорошу динаміку на трасі, але ось на бездоріжжі спритний движок укупі зі Спайсер підривають грунт і засаджують машину навіть в помірному бездоріжжі. Крім того, рідним патріотовскім мостам протипоказані колеса понад 31 дюйма (в стандарті ж взагалі стоять максимум 29,5).

Ось і доводиться людям самостійно вирішувати питання заміни докаток на нормальну позашляхову гуму. У розмірі до 33 дюймів (максимум з натягом - 35 дюймів) питання тюнінгу Патріота вирішується заміною головних пар на більш тягові (4,63) і іноді зміною величини зниження в раздатке. Це і навантаження знижує в трансмісії і призводить її до норми щодо збільшеної окружності коліс, а так само береже зчеплення.

Але є більш радикальний спосіб тюнінга Патріота - це заміна мостів Спайсер на редукторні від автомобіля Барс . Це аналог військових мостів, але у барсів розширена колія щодо звичайного військового на 155 мм і передній міст розрахований під пружинну підвіску.

Саме так і підготовлений цікавий для нас Патрік.

Саме так і підготовлений цікавий для нас Патрік

Для заїзду ми вибрали невеликий полігон за Сіті-Молом, на якому тренуються мотоциклісти. Оскільки бруду не було і вже розраховувати загнати Патрика в луговину або торфовище нам не світило, ми поганяли його на піщаній обваловки полігону.

З ходу препятсткіе взяти не вдалося - зірвали мансурік. Це гвинтові хаби, допрацьовані так, щоб бути слабкою ланкою трансмісії при критичних навантаженнях. Звичайні хаби не годяться, через надмірну ненадійності. Я на своєму уазику в цьому не раз переконувався. Заглушки не годяться через свою навпаки, крайньої надійності. В цьому випадку слабке місце буде або в районі піввісь, або в редукторі, а це дороге задоволення.

Замінивши при нас мансурік за дві хвилини, Дмитро знову був готовий до заїзду. Більше ніяких поломок не сталося і ми без проблем відкатали піщаний бруствер уздовж і поперек.

Не сильно хочеться переказувати вміст відео, лише коротко позначу основні переробки автомобіля:

  • установка барсовскіх редукторних мостів
  • установка диференціала, що самоблокується в передній міст
  • чіп-тюнінг двигуна
  • понижуючий кит в раздатке 3,2
  • лебідка
  • колеса встановлюються до 37 розміру

У такому вигляді автомобіль бере участь в регіональних змаганнях у категорії ТР3. У мене немає інформації про всі призові місця Патріка, крім того для наших грунтів машина все ж важка і їй дуже важко конкурувати з більш легкими однокласниками. І тим не менш...

Ось і обіцяне відео.

Є плани зробити цей проект з продовженням, знімаючи огляди про інші автомобілі. Ннадо?

Запрошуються бажаючі (поки що в Сургутском районі) зі своїми прокачаний монстрами до участі в цьому відео-проект.

Схожі звіти:

Тюнінг УАЗ Патріот Спорт

Заміна двигуна УАЗ (Ниви, Газелі) на іноземний дизель (TD27, TD27T, QD32, QD32T)

Мегаліти причорномор'я 2012 (конкурс позашляхових історій)

Тюнінг УАЗ Патріот

Ннадо?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов