- Яке має бути тиск в паливній рампі Лади Калини?
- Результат після заміни бензонасоса
- Відео огляд вмираючого бензонасоса на Калині
Наша сеть партнеров Banwar
Для тих читачів блогу, які стежать за моїм каналом YouTube, інформація буде не новою, а для інших опишу все тут. Отже, протягом останніх декількох днів з моєї Калиною почалися проблеми. І полягали вони в наступному:
- двигун після тривалого простою почав погано заводитися, частіше з другого разу навіть
- машина стала дуже «тупа», і за відчуттями втрата потужності становила близько 20%
- витрата палива збільшився на 10% при роботі двигуна на холостих обертах, і при русі теж
Загалом, за всіма ознаками, які описані вище, схоже було на вмираючий бензонасос. Зрозуміло, попередньо перевірив ДМРВ, так як його робоча напруга теж уже близький до критичного. Але при його відключенні нічого не змінилося в кращу сторону.
У підсумку, почав розбиратися вже з паливною системою. Відразу скажу, щоб не було зайвий питань:
- Сіточка бензонасоса була замінена
- Паливний фільтр чистий і також після заміни
Яке має бути тиск в паливній рампі Лади Калини?
Отже, купивши паливний манометр, який, до речі кажучи, обійшовся мені аж в 1500 рублів, вирішив заміряти тиск, який в результаті становило в районі 3,4-3,5 кг / см². З отриманих даних можна зробити висновок, що цього було недостатньо для нормальної роботи двигуна.
Більш того, при збільшенні оборотів до певних значень, тиск в рампі падало до 3 кг / см², чого також не повинно відбуватися в справній паливній системі.
Нормальним вважається тиск в системі від 3,8 до 4 кг / см². Звичайно, якщо ви любитель «пенсіонерського» стилю водіння до 2000 об / хв, то різниці у втраті потужності може бути і не відчуєте. Але при збільшенні числа обертів хоча б до 3000, відразу відчувається провал, та й на обгонах доводиться туго з такою «тупий» їздою.
Результат після заміни бензонасоса
Отже, після заміни бензонасоса відразу ж був підключений манометр і при пуску двигуна можна було спостерігати вже відмінні показники в 4 кг / см², і при наборі оборотів практично до максимальних, тиск не знижувався.
Тут можна подивитися інформацію по заміні паливного насоса , Що і було зроблено в даному випадку. Що стосується результату саме по роботі мотора і його потужних характеристик, то тут також все відмінно. Тепер машина їде дуже жваво, ніяких провалів і вповільнень при натисканні на педаль газу немає. Як було дивно це не звучало, але витрата палива також нормалізувався і на ХХ, і при русі.
Відео огляд вмираючого бензонасоса на Калині
Якщо читати все написане вище не хочеться, то можна подивитися даний ролик, в якому все було наочно продемонстровано.
Залишилися питання, задаємо нижче в коментарях або обговорюємо на каналі під відео.
Яке має бути тиск в паливній рампі Лади Калини?