Наша сеть партнеров Banwar
У цьому записі я розповім вам, про пізнавальні знаки транспортних засобів, знак "У", уроках медицини і поїздці до Києва.
Більшість водіїв чіпляють куплений в "Сільпо" за п'ять гривень знак "У" на заднє скло, вважаючи що таким чином вони попереджають досвідчених учасників дорожнього руху про свою неадекватність. Особливо винахідливі знаходять знаки з уточнюючими написами "можу утнути", вішають каблучки та чайники в рівносторонніх трикутники з червоною облямівкою. Все це від лукавого і є порушенням пункту 30.3 ПДР.
глави ПДР №24 і №30 дають абсолютно точну картину світу:
Знаком "навчальний транспортний засіб" позначається тільки машина на якій проводиться навчання. Машина ця, якщо на ній навчають систематично, повинна бути обладнана додатковими педалями, дзеркалами, рухатися за встановленими маршрутами та в ній на пасажирському сидінні повинен знаходиться інструктор. Усе. Нанесення знака "У" на свою особисту машину неприпустимо, нанесення знаків, які збігаються за Кольорографічні схемою з розпізнавальними знаками транспортних засобів так само може бути сприйнято, як спроба ввести в оману інших учасників дорожнього руху. Закінчивши автошколу, ми вже не учні, а водії з малим стажем, наша машина не навчальна, а "каблучка" і "чайника" немає серед розпізнавальних знаків.
Введення учасників дорожнього руху в оману своєю дією або бездіяльністю легко прирівнюється до порушення стандартів забезпечення безпеки (а значить до статті 128-1 Кодексу про адміністративні правопорушення) і може досить вільно привести до штрафу в розмірі до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумумов. Невинний жартівливий трикутничок, так. Все це стосується і інших розпізнавальних знаків, форма, кольори і графічне вирішення яких регулюється державним стандартом 4100-2002 ( "Знаки дорожні") і держстандартом 3849-99 ( "Пізнавальні знаки"). Пустити по борту білого Мерседеса Віто червону смугу з написом "дуже швидка" не можна.
Отже, зрозуміло, не треба ліпити що потрапило куди попало. Початківці водії можуть, але не зобов'язані, наклеїти знак "Обмеження максимальної швидкості", оскільки швидше 70 км / год кататися в перші два роки все одно не можна.
Такий знак по-перше інформує всіх учасників рух про вашому починаючому водійстві, а по-друге, зобов'язує вас дотримуватися зазначене обмеження.
Про медицину.
Перші два дні минулого тижня внесли різноманітність в порядком набридле розгадування квитків. Нам прислали медика. Коротко - чудовий мужик! Назвати його дідом в його 75 років не повертається язик. Тонкий тролінг, здоровий яскравий розум, характерна старим медикам цинічна манера ведення бесіди і - знання! Крім основних питань надання першої долікарської допомоги (Читали, до речі, як головний редактор ходив на курси відповідні?) я дізнався багато нового і несподіваного для себе особисто. Оскільки обговорювали ми на цих лекціях переважно кров-кишки-рани-травми, і інші наслідки помилок важких , Подробиць не дам.
Про Київ.
бачив prostodriver 'А живцем і не осліп! Не встиг випросити наклейку бо нема за тим їхав. Їхав насправді заради музеїв. Ну і рух у вас! Взагалі! Після Києва страх міських доріг Сімферополя як рукою зняло. У наших "теревеньках", в середньому, немає такої кількості доріг, смуг, машин і швидкостей. Звичайно траси південного берега Криму і вас, дорогі кияни, багато чому можуть навчити, але міський трафік, звичайно, у вас незрівнянний.
Раз вже ми про транспорт зібралися, настійно раджу відвідати музей залізничного транспорту на 14 шляху центрального вокзалу. Вхід щось близько 15 гривень + 10 гривень за фотозйомку. Експозиція не велика (за мірками європейських музеїв), але достатня щоб захопити будь-якого технаря. До багатьох вагони і тепловози можна заходити, крутити тумблери і ручки, посидіти в "люксі" 1912 року.
Ми дуже розраховували знайти в Києві якомога більше історичних транспортних засобів в натуральну величину. Доля закинула нас в музей Сікорського при Політеху, де ми виявили вертоліт Мі-2, літак Як-40 і справжню капсулу, в якій космонавти повертаються на Землю (знімати там нелья було). У бойовому МіГу можна було посидіти в парку Вічної Слави. До історичних транспортним засобам можна віднести і фунікулер - йому як ніяк більше ста років . На Майдані виставляли непристойно вінтажну військову техніку, особливо сподобався цей Dodge.
Спеціалізованого музею з постійною експозицією про машинки в Києві я не знайшов три радянських автомобіля в музеї Політеху не береться до уваги. На якийсь захід в Пирогово стягувалися вантажні відра, але туди ми не потрапили в зв'язку з від'їздом. Ну а оскільки в натуральну величину більше нічого ми не знайшли, пішли по шляху найменшого опору і знайшли київський музей мініатюр на Гідропарку. Музей порадував.
Коль скоро ми заговорили про автомобільні музеях, ваш покірний слуга має безпосереднє відношення до того що на карті автомобільних музеїв світу з'явилася точка і на Україні.
Ні, я, на жаль, не маю відношення до запорізького " Фаетон ", Просто попросив адміністрацію сайту додати цей гідний музей на карту.