Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Знову про СтопХам

Наша сеть партнеров Banwar

Знову про СтопХам   Вважаю, що діяльність організації Стопхам приносить більше шкоди, ніж користі Знову про СтопХам

Вважаю, що діяльність організації Стопхам приносить більше шкоди, ніж користі. Постараюся довести свою думку шляхом порівняння діяльності представника Стопхама і співробітника ДІБДР.

Перше. Щоб бути допущеним до патрулювання інспектор ГИБДД повинен пройти відповідне навчання, тобто він повинен відповідати певним вимогам.

Цікаво, яке навчання проходить представники даної організації? Вони хоча б знають Правила дорожнього руху (Далі - ПДР )?

При цьому інспектор, щоб правильно розглянути справу водія (чи має місце порушення ПДР ), Повинен знати не тільки положення Правил, але вимоги Кодексу РФ про адміністративні правопорушення (Далі - КУпАП).

Наприклад, в КоАП прописаний не тільки порядок провадження у справі про АП, але підстави для припинення провадження у справі. Чи є такі пізнання у представника Стопхама? Наприклад, чи враховує вони в своїй діяльності поняття: крайня необхідність, відсутність складу правопорушення, відсутність події правопорушення та ін.?

Друге. На відміну від співробітника ДІБДР, порядок дій якого чітко прописаний в законодавстві (з яким, до речі, можна ознайомитися в будь-який час), алгоритм дій представників Стопхама невідомий. Скільки разів представник даної організації попередить водія, перед тим як наклеїти наклейку? Клеїть він наклейки всім підряд або вибирає автолюбителів по якимось принципом?

Третє. Інспектор не дарма проходить тривале навчання і несе особливу відповідальність за свої дії. Його діяльність пов'язана з серйозним обмеженням прав автолюбителів.

Діяльність Стопхама також пов'язана з обмеженням прав автолюбителів. Адже якщо автомобілістів не послухається члена даної організації, то для нього передбачено «покарання»:

- поклейка наклейки, яка перешкоджає руху за кермом автомобіля;

- розміщення в мережі Інтернет відеоролика з сотнями тисяч переглядів і їдкими коментарями.

Незважаючи на це якоюсь особливою відповідальності для представника вищеназваного руху в законі не передбачено. При цьому ті наслідки, які можуть настати для водія при помилковою публікації його зображення не входять ні в яке порівняння з постановою співробітника ДІБДР.

Четверте. Підійшовши до водія, співробітник ГИБДД повинен представитися і пред'явити службове посвідчення (на вимогу). Таким чином, при спілкуванні з інспектором водій знає з ким спілкується, чиї дії в разі необхідності він може оскаржити.

Уявити ж зазначеної організації обов'язків перед водієм ніяких не має, а має тільки права (вимагати).

А хто взагалі ця молода людина, який підійшов до автолюбителю в якомусь капюшоні і щось вимагає? А якщо водій знає, що він нічого не порушує, то чому він повинен щось пояснювати людині в балахоні?

При цьому якщо автолюбитель підкоритися розпорядженням представника даної організації, то він гарантовано отримує наклейку на лобове скло і публікацію в Інтернеті. Виходить, що навіть в тому випадку, якщо стопхамовец помилився (не було порушення ПДР ), То водій все одно повинен йому підкоритися або буде покараний.

П'яте. Як відомо, перед тим як винести постанову, співробітник ГИБДД зобов'язаний роз'яснити автолюбителю його права (давати пояснення, користуватися юридичною допомогою і т.д.).

При цьому інспектор не може винести постанову (розглянути справу), якщо водій не згоден з його діями. В такому випадку він може лише скласти протокол, а справу розглядатиме інша людина (не забуваємо також про такі поняття як зацікавленість у результаті справи, презумпція невинності і т.д.).

Стопхам ж - це слідство і суд «в одному флаконі». При цьому у автолюбителя, по суті, немає права на оскарження стопхамовскіх рішень. Адже наклейка вже поклеєні, відеозапис опублікована ( «постанову» виконано).

Шосте. При спілкуванні зі співробітником ДАІ автолюбитель знає «правила гри». Ці правила прописані в законодавстві.

Де прописані правила і принципи, якими керується вищезгадана організація? А як відновлювати свої права, якщо до тебе підійшов якийсь молодий чоловік в капюшоні, поклейка наклейку і втік?

підсумок:

1. Стопхам визначає, хто порушує ПДР і кого саме потрібно покарати.

2. Він же здійснює провадження у справі.

3. Провадження у справі буде здійснювати один і той же чоловік. Неважливо при цьому згоден водій або не згоден з порушенням.

4. Якщо водій не порушує вимоги ПДР , Але представник Стопхама каже, що має місце порушення, то краще підкоритися і виконати необхідне.

5. Стопхам виносить «постанову», яке вступає в силу негайно. Таке рішення оскаржити дуже складно (по суті, оскарження не має сенсу, так як «покарання» вже виконано).

6. Стопхам застосовує до автолюбителям покарання, яке не передбачено законом.

Цікаво, яке навчання проходить представники даної організації?
Чи є такі пізнання у представника Стопхама?
Скільки разів представник даної організації попередить водія, перед тим як наклеїти наклейку?
Клеїть він наклейки всім підряд або вибирає автолюбителів по якимось принципом?
А хто взагалі ця молода людина, який підійшов до автолюбителю в якомусь капюшоні і щось вимагає?
А якщо водій знає, що він нічого не порушує, то чому він повинен щось пояснювати людині в балахоні?
Де прописані правила і принципи, якими керується вищезгадана організація?
А як відновлювати свої права, якщо до тебе підійшов якийсь молодий чоловік в капюшоні, поклейка наклейку і втік?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов