Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Звідки взявся трактор?

  1. Що таке трактор? Начебто кожен знає, про яке агрегаті йдеться. Але ось як особисто У и відповісте...

Наша сеть партнеров Banwar

Вибачте, я на тракторі!

ТРАКТОР, ЛЮБОВ МОЯ

Що таке трактор? Начебто кожен знає, про яке агрегаті йдеться. Але ось як особисто У и відповісте на це питання?

Хтось сухо скаже, що слово трактор походить від латинського tractor - тягну, отже, це, грубо кажучи, тягач - самоходнаямашіна на гусенічномілі колісному ходу здатна тягнути за собою все, що до неї причеплять - плуг, борону, колоди, гаубицю, і т.д. Г лавного а характеристика так ого пристрою - сила тяги. Чим більше сила тяги у машини, тим більше підстав вважати її трактором, і тим більшим авторитетом вона володіє у трактористів (і не тільки).

Якщо ми заглянемо в YouTube і наберемо в пошуку слово «трактор», то в першу чергу побачимо рейтингові сюжети про те, як залиті по саму кабіну водою «Кіровці» вибираються на стрімкий берег річки, а потім - о диво! - витягають за собою з води десятитонні причепи. Або інші сюжети про те, як гусеничні трактори рятують безнадійно застрягли в болоті супер-джипи, ілюструючи жарт: «Чим крутіше джип, тим далі бігти в село за трактором». Є ролики про найбільшому c ельскохозяйственном тракторe в світі - Big Bud 747, вагою в 50 тонн. А найменший трактор вміщується на головку шпильки. При цьому у нього є і карбюратор, і коробка швидкостей, і генератор.

Цей монстр 77-року випуску носиться по полю з культиватором шириною в 25 метрів.

Таких сюжетів дуже багато, і вони дійсно захоплюють або фантастичними здібностями трактористів, або комічністю ситуацій, або унікальністю конструкцій. Але головним героєм в них є сам трактор - вже не бездушний тягач, а справжній одухотворений організм зі своїм характером і вдачею.

Не буде перебільшенням сказати, що росіяни, українці і особливо білоруси люблять трактор, про нього складають ...

вірші:

- Трактор в полі дир-дир-дир,

Ми за працю, ми за мир ... (П.Тичина)

частушки:

- Стюардесу я люблю,

Сам - на тракторі керма.

Якщо зустрінемося,

Відразу повінчаємося.

жарти:

- Тракторист Федір, заснувши за кермом, ненавмисно став учасником президентської програми зі знесення старого житла.

- Тракторист Федір, заснувши за кермом, ненавмисно став учасником президентської програми зі знесення старого житла

Не сперечайтеся з трактористом за місце на парковці

- Є у нас на заводі така прикмета - якщо бригадир кричить, значить знову не трактор зібрали ...

- А що тоді зібрали?

- А ось що кричить - то і зібрали ...

- Білорусь - країна загадкова.

- Чому?

- А де ще ти бачив державу, названу на честь трактора?

Трактор - як символ держави

Остання фраза, насправді, жарт тільки наполовину. Якщо розібратися, ПО «Мінський тракторний завод» є головним державотворчим підприємством Білорусії. Ще з радянських часів МТЗ є восьмим за величиною світовим виробником колісних тракторів, і виробляє 6% цих машин від частки всього світового ринку.

Раз вже ми торкнулися світового ринку, то давайте згадаємо такі марки як Deutz-Fahr, John Deere, Fendt, Claas, Case-IH, Steyr, Valtra, Massey Ferguson, New Holland, Liebherr, Same, McCormick, Caterpillar, Kubota, Landini, Shantui, Carraro, Shehwa Iseki, Zetor, Yanmar.

Case-IH десь під Смоленськом New Holland по дорозі з полів Пенсільванії

Серед сотень і тисяч моделей цих марок тракторів зустрічаються воістину «Великі тракторні Шедеври» - в них закладені чи не всі досягнення, які накопичило людство за останні 50 000 років - кульмінація досвіду, знань, інновацій, творчості. Їх мотори, комфорт, дизайн не поступаються якістю і красою Porsche і Lamborghini. І якщо хтось зараз скептично посміхнувся, значить, він не знає, що до появи супер-карів Porsche і Lamborghini засновники цих фірм підвищували свою конструкторську кваліфікацію виробляючи трактора, - відповідно Porsche і Lamborghini.

У 1946 році бідний італійський «Кулібін» Ферруччо Ламборгіні почав виробляти трактора із залишків розбитою військової техніки. Минули десятиліття, але тракторні красені Lamborghini випускаються і по сьогоднішній день.

Минули десятиліття, але тракторні красені Lamborghini випускаються і по сьогоднішній день

Lamborghini

Товариство з обмеженою відповідальністю почесного доктора інженерних наук Фердинанда Порше виробляло трактора Porsche з 1950 по 1962 рік.

Porsche

Як бачимо, трактор користується великою повагою в світі. Це й не дивно: сьогодні без трактора стрімко зростаюче людство вже не змогло б себе прогодувати, адже він, рідний, - головний помічник і друг сільгоспвиробника. А для нас, самих східних слов'ян, «батюшка трактор» - єдине завжди актуальне транспортний засіб! У болотне і сніжного без нього 20% українців, і 50% росіян просто не змогли б вибратися з віддалених населених пунктів. Бути може, саме з цієї причини перший російський трактор «екіпаж з рухомими коліями» зібрав в 1837 році саме селянин - Дмитро Загряжский. І перший паровий гусеничний трактор «вагон з нескінченними рейками для перевезення вантажів по шосейних і путівцях» в 1879 році був побудований також селянином Федором Абрамовичем Блінова. І хоч модель була настільки цікава, що заслуговує окремої глави, яка описує її пристрій (наприклад, труба була знята з застряглого на мілині пароплава), але на жаль, справа далі прототипу не рушила. А через 17 років американці Харт і Парр зібрали перший трактор з двигуном внутрішнього згоряння і, як то кажуть, «справа закипіла».

З 1901 першого року трактори почали завойовувати світ в промислових масштабах. Як завжди, підприємливість всіх у світовій торговій експансії виявилися американці, а росіяни просувалися силами ентузіастів. Учень Блінова Яків Мамин в 1903 році запатентував двигун, що працює на важкому паливі, а в 1911 році створив «Русский трактор - 2» з потужністю двигуна 33 кВт. До 1914 року на Балаковском заводі було випущено більше сотні таких тракторів.

До 1914 року на Балаковском заводі було випущено більше сотні таких тракторів

Гном Запорожець

Радянський уряд з перших днів захоплення влади замислювалося про те, що було б непогано якось розжитися тракторами, але трактора в Росії як і раніше створювалися ентузіастами: Я. Маміним - трактор «Гном» в 1919 році, «Карлик 1» і Карлик 2 »в 1924 році; Е. Львовим - трактор «Коломенец 1»; Л. Унгерном - триколісний трактор «Запорожець». І, поклавши руку на серце, скажімо відверто - ці трактора не дотягували до своїх зарубіжних аналогів. Тому решта трактора, які випускалися радянськими тракторними заводами в 20-30-х роках, були копіями закордонних аналогів: «Комунар» - Hanomag WD Z 50, «Універсал» - Farmall F-20, ну а назва «Фордзон-Путиловец» говорить сама за себе.

Комунар Фордзон-Путиловец

Тракторні гіганти в Харкові і Сталінграді випускали трактор ХТЗ і СТЗ-15/30 - копію американського McCormick Deering 15-30

СТЗ-15/30 McCormick Deering 15-30

Зате вже в 1937 на цих заводах з'явився гусеничний ХТЗ-НАТІ (СТЗ-НАТІ). Він мав оригінальну конструкцію і на Міжнародній виставці в Парижі 1938 року одержав найвищу нагороду - «Гран-прі».

Втім, деякі фахівці вважають (і небезпідставно) що СХТЗ-НАТІ був в основних вузлах і агрегатах «змальований» з армійського тягача VCL ( "Vickers-Carden-Loyd") зразка 1931 року і з трактора McCormick-Deering TA-40 1932 року. (Американці і англійці до 1937 року вже припинили випуск цих моделей).

(Американці і англійці до 1937 року вже припинили випуск цих моделей)

СХТЗ -нату

McCormick-Deering TA-40 Vickers-Carden-Loyd

Челябінський тракторний завод до 1937 року випускав С-60 - Сaterpillar Sixty, поки радянські конструктори не створили доопрацьований варіант машини - трактор С-65, оснащений вітчизняним дизельним мотором М-17. Головною зміною був мотор і коробка передач.

Головною зміною був мотор і коробка передач

З-60 Сaterpillar Sixty

Історія створення першого радянського тракторного дизельного двигуна сама по собі заслуговує на увагу. У 1934 році Нарком важкопрому організував міжнародний конкурс - випробування дизелів, в якому брало участь 17 дизелів з шести країн: Англії, Угорщини, Німеччини, СРСР, США і Швеції, де радянські двигуністи уважно «замалювали» всі моделі представлених моторів. Того разу нічого не стали купувати. Обдуреним буржуям влаштували банкет і відправили додому, а через три роки в країні Рад з'явився дизельний мотор М-17.

Навесні 1939 року на виставці «Мистецтво і техніка сучасного життя» в Парижі З-65 був відзначений найвищою нагородою, і з 1939 став експортуватися за рубежі СРСР (в ремя було напружене, з Країною Рад хотіли дружити все). За чотири роки ЧТЗ зібрав 37000 «сталінці-65». 20 тисяч з них вирушили в армію. Трактор вагою 11 тонн легко тягав за собою надважкі гаубиці і мортири по болотах, пісках і снігах.

Трактор вагою 11 тонн легко тягав за собою надважкі гаубиці і мортири по болотах, пісках і снігах

З-65 Самохідна артустановка на базі «Сталінця»

Трактори СХТЗ-3 також готували до війни. За розмірами вони були меншими ніж «Сталінці», тому швидкість 20 км / год для них була не межею. СТЗ-5 був «заточений» під «артилерійський трактор». Маючи власну масу 6 тонн, він тягнув за собою знаряддя вагою до 12 тонн.

Всього до Вітчизняної війни було побудовано 700 тисяч тракторів. СРСР вийшов на перше місце в світі за кількістю вироблених гусеничних тракторів.

У 1938 році виник пам'ятний гасло: «Сто тисяч жінок - на трактор!»

»

На трактор З трактора

Пролетарські вожді розуміли, що війна неминуча, і коли чоловіки-трактористи пересядуть на танки, в тилу їх місце займуть жінки. Тільки в Україні за два роки було підготовлено понад сто тисяч жінок-механізаторів. На жаль, європейська територія СРСР була окупована дуже швидко, і радянським жінкам-трактористка довелося працювати в німецькому тилу. А десятки тисяч «сталінці», «Комсомольців» (легкий артилерійський тягач Т-20), ХТЗ і СТЗ стали трофеями вермахту, і сумлінно тягали німецькі гармати по всім східним і західним фронтах. Цікаво, що в перші дні війни німецької армії дісталося понад 14 тисяч радянських танків, але тільки 300 з них були взяті в бойові частини коричневої банди, а ось пролетарськими тракторами агресорам погребували.

трофеї вермахту

трофеї вермахту

Комсомолець Т-20

Але не всі трактора були кинуті при відступі Робітничо-селянської Червоної армії влітку 41-го. Там де люди проявили відвагу і винахідливість, трактора теж увійшли в героїчну історію. 20 серпня 1941 року в непокірної Одесі з'явився перший танк «НІ». У наступні два місяці вже 60 цих машин безсоромно лупили нацистських окупантів, не соромлячись свого футуристичного зовнішнього вигляду і босяцкого походження від трактора СХТЗ.

НІ «КАТЮША» на шасі СТЗ-5

Як ми пам'ятаємо, платформа цього трактора була створена на основі англійської армійського тягача, і, до її честі, витримувала подвійний сталевий коробок, який наварюють над гусеницями. Зверху ставили маленьку поворотну вежу з кулеметом, гірської гарматою, або за відсутністю таких - водопровідною трубою. При русі диво-зброю виробляло неймовірний гуркіт, шум і брязкіт. Ще не дійшовши до передової саморобні танки, отримали свою назву «НИ», що означало: «На переляк»! До того ж, на сталевих монстрів навісили прожектора і сирени, і вночі кинули в психічну атаку на ворожі позиції. В результаті цілої румунської дивізії довелося ретируватися з окопів і бігти на запасні позиції за туалетним папером.

Під час війни всі великі тракторні заводи Радянського Союзу перейшли на випуск танка Т-34, який, як всім відомо, і вирішив результат Другої світової.

У 50-х роках СРСР знову поставив перед собою завдання «наздогнати і перегнати». І знову тим же звивистим шляхом. Наприклад, К-700 - легендарний флагман радянських колісних тракторів, з'явився після відвідин Хрущовим заводу "John Deere" в 1959 році. На самому заводі Микита Сергійович робив пісне обличчя, але по приїзду до Москви дав розпорядження закупити дослідний зразок трактора "John Deere". Спритні американці відповіли категоричною відмовою. Але у Микити Сергійовича залишився рекламний буклетик з заводу, і з його допомогою радянські спецслужби через Швейцарію організували покупку трактора фірми «Wagner», зовні дуже схожого на енергонасичених «John Deere». До речі кажучи, після маркетингового провалу моделі John Deere 8020 компанія «Wagner» випускала для «John Deere» енергонасичені трактори з шарнірносочлененной рамою. А в 1971 році «John Deere» знищив «Wagner» на сільгоспринку, використавши договір з умовою п'ятирічного відмови від конкуренції.

Wagner кінця 50-х

«Кіровець» другої половини 20 століття

Є байка про те, що на «Кіровському заводі» довго не знали, як завести «Wagner». Заступник головного конструктора отримав серйозний опік вказівного пальця, засунувши покоління було в отвір для прикурювача. Але кмітливість, молоток, і викрутка, врешті-решт, зробили свою справу, і через три роки - 13 липень 1962 року - перший К-700 був зібраний. Масове виробництво «Кіровца» було розгорнуто в 1965 році і тривало до 1 лютого 2002 року, поки керівництво заводу не вчинила трагічну помилку - перейшло на випуск значно більш дорогої моделі К-744, яка виявилася абсолютно незатребуваною. А класичні «Кіровці» залишилися легендою вітчизняного машинобудування, і символами могутності колись великий і грізної країни. У Німеччині до сих пір існують клуби фанатів К-700, де йому дали свої прізвиська: «Кальмар», «Касімка», «Kasiebenhundert».

Перебудова і розвал Союзу змінила весь уклад життя сільської людини. Він перестав бути колгоспним рабом і став власником землі, у нього з'явилося бажання працювати. Але щоб людина стала справжнім господарем на своїй землі, йому потрібен трактор - надійний, ефективний, рентабельний, а головне - доступний за ціною. Завдання дуже складне, (якщо враховувати фінансові можливості початківців фермерів), але вирішуване.

Приклад тому - створені в кращих радянських традиціях трактора «ДТЗ».

Приклад тому - створені в кращих радянських традиціях трактора «ДТЗ»

ДТЗ 804 Мінітрактор ДТЗ 244.4Р

При зустрічі з ними фахівець впізнає знайомі риси дизайну англійських тракторів «McCormick», японських «Kubota», італійських «Landini». Заглянувши під капот деяких моделей «ДТЗ», ми виявимо аналоги двигунів «Perkins». А якщо нагнутися ще нижче, то нашому погляду відкриються передній міст конструкції «Carraro» і задній міст конструкції «John Deere». Більшість вузлів цих тракторів проводиться в Китаї, остаточне складання - в Україні. Ще трохи титанічних зусиль в маркетинговому позиціонуванні, і український селянин отримує вітчизняний трактор високої якості за низькою ціною. Причому трактора «ДТЗ» скроєні не тільки за кращими зразками світового тракторобудування, але також за мірками і потребам українського тракториста, що дійсно важливо. Такий підхід до тракторобудування вельми нагадує схрещування благородних порід коней, що мають різні унікальні показники, з метою виведення нових елітних заводських порід. І ця аналогія не випадкова. Трактор замінив селянинові кінь, і тепер це не просто машина «для приведення в дію причіпних або встановлених на ній знарядь», але, перш за все, годувальник і однодумець, а часом - єдиний і найнадійніший друг!

Олександр Поточний

Що таке трактор?
Але ось як особисто У и відповісте на це питання?
А що тоді зібрали?
Чому?
А де ще ти бачив державу, названу на честь трактора?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов